fljormar 06.08.2007 19:46:36 | |
---|
Tässä tarina ostotilanteesta ja opetuksena että joskus menee vanhakin vipuun. Tarina alkaa matkasta Ahvenanmaalle ja siellä paikalliseen musiikkiliikkeeseen. Suomea ei tietysti osata ja kun katsoin lyhyen plugi johdon hintaa 3,5 €, ei ole paljoa kun oli sellaisesta tarve . Vieressä oli XLR 6m johtoja pari ja ilman hintaa. Kassalla kaveri kertoi hinnaksi 29€ ja laski sitä heti 25€. Kun jälkeenpäin katsoin kuittia hinta oli 50€ Kaveri sanoi yhden hinnan ja kun tuotetta oli 2 tuli hinnaksi tuo 50€ On tavallisella johdolla hintaa!(liittimet olivat samat mitä Biltemasta saa 1,5€). Siis täyttä kusetusta koko homma. Välttäkää kyseistä paikkaa tai olkaa paljon tarkempia kuin minä. Jälkeen päin kun lähetin Faxia ja ilmoitin tyytymättömyyteni, sanoi kaveri (Suomeksi) tyhmyydestä sakotetaan. Mitä laitoit nimesi paperiin! Että silläl ailla siellä! JoM |
Kukkis 77 06.08.2007 20:46:38 (muokattu 06.08.2007 20:49:39) | |
---|
Siis ostit kaksi piuhaa á 25 eli yhteensä 50 eur, vai ostit yhden 25 euron hintaisen piuhan viidellä kympillä etkä maksuvaiheessa huomannut mitään? sanoi kaveri (Suomeksi) tyhmyydestä sakotetaan. Totta. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Spike 06.08.2007 21:55:48 | |
---|
Jälkeen päin kun lähetin Faxia ja ilmoitin tyytymättömyyteni, sanoi kaveri (Suomeksi) tyhmyydestä sakotetaan. Mitä laitoit nimesi paperiin! Että silläl ailla siellä! No, asiakas itse päättää mitä ostaa. Eri asia sitten mikä on hyvää asiakaspalvelua. Oliko edes hyvä piuha? Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
Neljä Ruuvia 07.08.2007 09:48:10 | |
---|
Tässä tarina ostotilanteesta ja opetuksena että joskus menee vanhakin vipuun. Tarina alkaa matkasta Ahvenanmaalle ja siellä paikalliseen musiikkiliikkeeseen. Suomea ei tietysti osata ja kun katsoin lyhyen plugi johdon hintaa 3,5 €, ei ole paljoa kun oli sellaisesta tarve . Vieressä oli XLR 6m johtoja pari ja ilman hintaa. Kassalla kaveri kertoi hinnaksi 29€ ja laski sitä heti 25€. Kun jälkeenpäin katsoin kuittia hinta oli 50€ Kaveri sanoi yhden hinnan ja kun tuotetta oli 2 tuli hinnaksi tuo 50€ On tavallisella johdolla hintaa!(liittimet olivat samat mitä Biltemasta saa 1,5€). Siis täyttä kusetusta koko homma. Välttäkää kyseistä paikkaa tai olkaa paljon tarkempia kuin minä. Jälkeen päin kun lähetin Faxia ja ilmoitin tyytymättömyyteni, sanoi kaveri (Suomeksi) tyhmyydestä sakotetaan. Mitä laitoit nimesi paperiin! Että silläl ailla siellä! Ootko kattonut paljon mikkipiuha maksaa vaikkapa st.paulssoundissa. Ehdotan että käyt ite roudaamassa sen piuhan takas Ahvenanmaalle. Siinä ois enemmän tyyliä kuin nillittää m.netissä. |
zapateados 07.08.2007 11:24:34 | |
---|
Fakta 1: Laadukas XLR-piuha (tai mikä tahansa piuha) maksaa paljon. Fakta 2: Säälittävä toimintaa kuittailla asiakkaalle myöhemmin sen varjolla, että tuossa pari sataa kilometriä vettä ja teoreettinen kielimuuri välissä. Lapsellinen käytös tuskin kuuluu asiakaspalveluammatin hyveisiin. (Tämä fakta sillä oletuksella, että sieltä oli kirjaimellisesti haistateltu) "Now don't tell us to double that shit!" Macy Gray |
Sertzo S 07.08.2007 12:01:14 (muokattu 07.08.2007 12:01:46) | |
---|
Tuli vain mieleeni, että paljonkohan finski-poika joutuisi syystä tai toisesta maksamaan moisista pihoista Tallinnassa tai vaikkapa Pietarissa niitä tarvitessaan? Kaipa noissakin kaupungeissa jo nykyisin tarjontaa riittänee musatarpeissakin. Itse olen vieraillut noissa kaupungeisssa viimeksi v.1976, joten tietoa tarjonnasta ei näin ollen ole. |
Näinhän se usein käy, että matkalla harkinta pettää ja tulee juotua liikaa viinaa. Mulle matka oli B-luokan matka (vaimo mukana) joten sitä virhettä ei tullut. Jos olisikin kyseessä laatu piuha en olisikaan alkanut tästä asiasta riitelemään, mutta piuha oli tavallista kitara piuhaa!! Siis yksi johto + suojamaa. Liittimet ovat samat mitä itse ostin Biltemasta muistaakseni 1,5 euroa /pari. Kaveri on itse juottanut ( ei balansoitu kytkentä kun ei ollut sitä toista johtoa!) liittimet kiinni. Ei siis minusta mikään laatu johto!! Niin kuin totesin olen tyhmä kun kirjoitan paperin alle, mutta minusta on aika paksua kuulla tämä myyjältä jälkeen päin. JoM |
kivi 07.08.2007 17:36:10 | |
---|
Suomea ei tietysti osata ja Mutta etkös sä itsekin ole ruotsinkielinen. Ainakaan suomenkielesi ei ole kovin sujuvaa, anteeksi nyt vain. Kassalla kaveri kertoi hinnaksi 29€ ja laski sitä heti 25€. Kun jälkeenpäin katsoin kuittia hinta oli 50€ Kaveri sanoi yhden hinnan ja kun tuotetta oli 2 tuli hinnaksi tuo 50€ On tavallisella johdolla hintaa!(liittimet olivat samat mitä Biltemasta saa 1,5€). Siis täyttä kusetusta koko homma. Jos piuhan hinta on 25e/kappale, ja ostat niitä kaksi, silloin hinta on 50e. Mikä tuossa on sinulle epäselvää? Hinta ilmoitetaan aina yhdelle kappaleelle, ellet erikseen kysy kahden kappaleen hintaa, oli tuote ja kauppa mikä hyvänsä. Jälkeen päin kun lähetin Faxia ja ilmoitin tyytymättömyyteni, sanoi kaveri (Suomeksi) tyhmyydestä sakotetaan. Mitä laitoit nimesi paperiin! Että silläl ailla siellä! Ojensitko siis vain lompakkosi ja sanoit: "Ottakaa täältä rahaa sen verran kuin tarvitaan." Vai miten on mahdollista että vasta kotona tiesit mitä maksoit? Palautusoikeus ehjästä tavarasta on ainoastaan postimyyntikaupassa. Kaupalla ei ole mitään syytä kuunnella valituksiasi, vaikka olisit maksanut miljoonan. Eikä muuten netin keskustelupalstoillakaan. Anteeksi vain, mutta empatiaa ei heru. |
hullu_ukko 07.08.2007 19:10:46 | |
---|
Ojensitko siis vain lompakkosi ja sanoit: "Ottakaa täältä rahaa sen verran kuin tarvitaan." Vai miten on mahdollista että vasta kotona tiesit mitä maksoit? Pankkikorttiostos ehkä? Tosin siitäkin tulee kyllä kuitti, joka ehkä kannattaisi lukea jo paikan päällä mahdollisten virheiden varalta.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Juzzu 07.08.2007 19:12:26 | |
---|
Itse käyn Ahvenanmaalla joka vuosi. Ihan hyvää palvelua olen saanut, jos ei muuten, niin homma sujuu sillä lailla että minä puhun suomea ja myyjä ruotsia, mutta aina kumpainenkin on tarpeeksi ymmärtänyt että sopuisat kaupat on saatu tehtyä. Ja joitain tuotteita Affikselta saa mukavasti halvemmalla kuin mantereelta ja tarjontakin on laajempaa. |