Numb 18.06.2007 08:23:52 | |
---|
Pitää tulla sillä hinnalla millä on tilattu, tai sitten ei ollenkaan, ja silloin pitää syynä olla se, ettei niillä enää ole niitä valikoimassa lainkaan. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
sihvoh 18.06.2007 19:31:16 | |
---|
Pitää tulla sillä hinnalla millä on tilattu, tai sitten ei ollenkaan, ja silloin pitää syynä olla se, ettei niillä enää ole niitä valikoimassa lainkaan. Siksi juuri mun ei kannatakaan perua tilaustani, koska se 311 EUR on aika kohtuullinen hinta tuosta MM:sta. Tosin ei oikein vakuuta sen saaminen. Olisi ehkä soitettava tuonne Ranskaan niin saisi ainakin jonkin vastauksen. Tosin eihän tässä mikään kiire ole... :-) Kerron lisää, jos joskus saan tuon... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
sihvoh 15.07.2007 12:19:15 | |
---|
Hieman väliaikatietoa tilauksen 'etenemisestä'. Sain vastauksen ja kysymyksen, kelpaako mulle musta MM, no mustia soittimia mulla on jo tarpeeksi, joten jäin sitten edelleenkin odottelemaan sitä sunburstia. Tiukassa on noiden saanti näköjään tänne Eurooppaan :-) I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Numb 15.07.2007 17:40:42 | |
---|
Niin oikke! Melody Makerin kuuluu olla joko sunburst tai valkoinen. :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Jytäurpo 15.07.2007 18:16:11 | |
---|
Hieman väliaikatietoa tilauksen 'etenemisestä'. Sain vastauksen ja kysymyksen, kelpaako mulle musta MM, no mustia soittimia mulla on jo tarpeeksi, joten jäin sitten edelleenkin odottelemaan sitä sunburstia. Tiukassa on noiden saanti näköjään tänne Eurooppaan :-) Heh, mä tilasin neljä kuukautta sitten Les Paul DC:n halpaan hintaan. Ei oo vielä näkynyt. "Drown in cheap tequila and flush yourself away" |
sihvoh 04.08.2007 12:56:33 | |
---|
Do niin, Nyt on Sunburst Melody Maker sitten kaupan varastossa ja omanikin on jo matkalla Suomeen ja tuli siihen halpaan hintaan :-) Kärsivällisyys palkitaan. Pistän sitten vielä kommenttia kunhan saan vähän testattua sitä. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
sihvoh 06.08.2007 15:11:19 (muokattu 06.08.2007 15:20:35) | |
---|
On muuten loistava soitin hintaisekseen :-) 1) Istuu hyvin käteen, on kevyt ja tasapainoinen 2) Soi todella hyvin ja pysyy vireessä 3) Yhdestä mikistä huolimatta siitä saa volume/tone nappuloilla paljon soundeja Todella tasapainoinen soitin, ei mihinkään suuntaan vinksallaan vaan täysin tasapainossa hihnassa ollessaan. Todella kevyt ja resonantti akustisesti. Kaula on pyöreähkö ja kohtuullisen paksu, mutta ei mikään tukkikaan. Omaan lapaseen sopii mainiosti. Nauhat ovat kohtuullisen kapeat, mutta aika korkeat. Tuo yksikelainen mikki on omasta mielestäni tosi hyvä, eikä sitä pidä vaihtaa yhtään mihinkään. Volume auki saa hyvä rokkisaundit ja volumea pienentämällä soundi puhdistuu nätisti. Mikki on myös melkoisen häiriötön, vaikka onkin yksikelainen ja puhtia aika paljon. Tosi hyvä yhdessä THD Univalven kera. Kunhan tässä vaan pääsee treenikämpällä vielä kokeilemaan toimiiko hallittu kierto, jonko uskon myös pelaavan, ainakin se tuntuisi siltä. Yllättävän positiivinen kokemushan tämä sitten oli. Nyt alan ymmärtää miksi näistä on joskus tykätty kovasti :-) Täysin onnistunut herätehankinta kerrankin. EDIT: Pitänee vielä todeta että myös intonaatio on täysin kohdallaan vaikka onkin tuollainen wrap-around talla... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
stuugi 06.08.2007 15:52:33 | |
---|
Heti alkoi harmittaa että peruutin oman tilaukseni silloin joskus maalis- huhtikuussa. Nyt on melkein satasen kalliimpi :( |
Heti alkoi harmittaa että peruutin oman tilaukseni silloin joskus maalis- huhtikuussa. Nyt on melkein satasen kalliimpi :( Samma här. Kyllä tympäsee mutta voiha veräjä jos nyt velotettais 311 ekiä... se tympäsis vielä enemmän. Vois tulla hätäkakkaa housuun. Keväällä olis voinut vielä maksaakin sen verta. Nyt ei taivu bvähään aikaan ees tikkariin. Noita ovat tehneet varmaan melkoisella tahdilla. Missähän välissä pukkaa discontinued ja mahongin toimitus gibsonille loppuu kun puut on hakattu metästä loppuun halpojen melody makerien takia... Antivirus. |
sihvoh 06.08.2007 18:16:44 | |
---|
...Noita ovat tehneet varmaan melkoisella tahdilla. Missähän välissä pukkaa discontinued ja mahongin toimitus gibsonille loppuu kun puut on hakattu metästä loppuun halpojen melody makerien takia... Enpähän usko, koska ei tämä enää ole mikään yhden puun lankku vaan palasista kasaan liimattu. Tämäkin taitaa olla peräti viidestä palikasta tehty. Ne 1959-1966 tehdyt, joita olen nähnyt olivat yhdestä palasesta. Elikkä näitä tehtäneen kaikista yli jäävistä palikoista. Silti lopputulos on kohtuullisen hyvin soiva lankku. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
stuugi 06.08.2007 19:47:21 | |
---|
Enpähän usko, koska ei tämä enää ole mikään yhden puun lankku vaan palasista kasaan liimattu. Tämäkin taitaa olla peräti viidestä palikasta tehty. Ne 1959-1966 tehdyt, joita olen nähnyt olivat yhdestä palasesta. Elikkä näitä tehtäneen kaikista yli jäävistä palikoista. Silti lopputulos on kohtuullisen hyvin soiva lankku. Jos kyllästyt niin voin 200 euroa maksaa ;) |
Spandau- 07.08.2007 22:08:04 | |
---|
Tuo valkonehaha o vitun hieno, ei mitää turhuuksia. Just oikee luuttu mulle Täytyyhän sitä lähes aikuisella miehellä vahva lääkitys olla. |
M.U. 20.09.2007 15:32:40 | |
---|
|
jpousi 20.09.2007 15:45:37 | |
---|
347 euroa. Ei menis postikulujakaan. Hmm.... Jopas lähti! |
Joees 20.09.2007 15:54:21 | |
---|
347 euroa. Ei menis postikulujakaan. Hmm.... Kieltämättä ei paha taas vaihteeksi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
speech 20.09.2007 16:43:59 (muokattu 20.09.2007 16:44:48) | |
---|
Voe saasta. Pitikin katsoa tämä ketju. Nyt iski himo tuohon valkoiseen kepakkoon. Eieieinäinargh. Miten nuo tuolla noin halpoja ovat, en tajjuu. |
M.U. 20.09.2007 17:06:18 | |
---|
Voe saasta. Pitikin katsoa tämä ketju. Nyt iski himo tuohon valkoiseen kepakkoon. Eieieinäinargh. Miten nuo tuolla noin halpoja ovat, en tajjuu. Mua kans himottais valkoinen tai sitte musta ja ärsyttää ku periaatteessa löytyis rahaakin ton verran, mutta tässä pitäisi ostaa autoon talvirenkaatkin ja seuraavan kerran rahaa saa varmaankin keväällä jos menen lukulomalla töihin. Jos en mee töihin niin seuraava tilipäivä on sitte kesäkuun alussa jos ja kun saan sen kirotun lakin. :D |
matuska 20.09.2007 17:16:46 | |
---|
Onko tietoa missä pääsis tommosta testaa suomes? Mielellään viel jos olis jossain turun lähel ni kiva. Ko ei oikeen viittis ilman testii tilata. |
vjvesa 20.09.2007 21:22:24 | |
---|
Voi ny helvata. Pakko tilata niin pian kuin suinkin. Pääsis vaan nykyisestä tokaista ensin eroon. Drink or Die |
Mäci 20.09.2007 23:36:19 | |
---|
Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |