Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mute Math
1 2 3 4
Johnny Buzz
06.08.2007 09:57:58 (muokattu 06.08.2007 10:12:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällainen uusi tuttavuus löytyi bassodadan kautta (kiitos jäsen Heikki L.). Elikkäs jenkkiläinen Mute Math, joka veivaa energistä alternative rockia. Turha sitä musaa on enempää kuvailla. Tässä linkkejä pariin biisin videoihin:
 
Typical: http://www.youtube.com/watch?v=b13rc6DY74A
 
Chaos: http://www.youtube.com/watch?v=TTV0Aa4lC04
 
Toi Typicalin musavideo on varsin hauska. Siinä kukin bändin jäsen joutui opetellemaan omat osuutensa takaperin, jotta videossa näyttäisi siltä, että soitto menee oikein päin muun videon mennessä takaperin. Videon making ofissa lisää tosta aiheesta:
 
http://www.youtube.com/watch?v=5DMLPyibslI
 
Jos Mew, Coldplay tai vastaavat uppoavat, niin kannattaa tämäkin bändi tsekata. Löytyykö muita, jotka on bändistä diggailevat?
 
Soulstab live 15.9. @ Bar Mendocino, Helsinki
www.soulstab.com
RKoo
06.08.2007 11:19:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö muita, jotka on bändistä diggailevat?
 
Toi on todella hieno bändi.
 
Ostin tossa kuukausi takaperin levynsä, ja se on kyllä aika mainio kokonaisuus.
 
Levyn mukana tuli kuuden biisin live-EP, ja sekin vakuuttaa - oikeastaan se toimii studiolevyä paremmin. Pitäisi päästä kattomaan keikalle johonkin. Levyjä oli muuten tullut Suomeen kokoneiset kolme (3) kpl. Eli myyntilistojen kärjestä ei tule ihan heti tuota orkkaa löytymään..
 
MJP
06.08.2007 11:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin kattoo bändin keikan nykissä helmikuussa 2006. Aivan järjettömän kova bändi livenä!!! Todella energinen ja hyvä meiniki, jengi oli aika pähkinöinä. Ostin levyn keikalta, pitäs jostain saada se vanha ep. Siinä oli kovia biisejä, niinkuin on levylläkin.
 
Näyttäs siltä että ne ois breikkaamassa jenkeissä, warner julkasi sen levyn hiljattain nationalina ja MTV on ottanu bändin hyvin vastaan. Eikä toi Transformers teemabiisikään varmaan uraa haittaa...
 
Suosittelen!
 
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
j0nas
06.08.2007 11:38:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä hieno video! :)
 
Mutta:
Jos Mew, Coldplay tai vastaavat uppoavat, niin kannattaa tämäkin bändi tsekata. Löytyykö muita, jotka on bändistä diggailevat?
 
Esim. Mewin ja Coldplayn tunnistaa heti laulajien persoonallisesta äänestä, mutta tämän bändin kotimaan olisi arvannut kuurokin heti laulun ensitahdeista. Alku oli tosi lupaava, olin jo lähestulkoon innoissani, mutta sitten..tuo laulusoundi oli mun korvaan niin perusjenkkijöötiä taas, etten pysty kuuntelemaan toistamiseen. Ja se on sääli.
 
Johnny Buzz
06.08.2007 12:04:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi on todella hieno bändi.
 
Ostin tossa kuukausi takaperin levynsä, ja se on kyllä aika mainio kokonaisuus.
 
Levyn mukana tuli kuuden biisin live-EP, ja sekin vakuuttaa - oikeastaan se toimii studiolevyä paremmin. Pitäisi päästä kattomaan keikalle johonkin. Levyjä oli muuten tullut Suomeen kokoneiset kolme (3) kpl. Eli myyntilistojen kärjestä ei tule ihan heti tuota orkkaa löytymään..

 
Ite tilasin levyn Play.comista. Siellä niitä tais olla sillä hetkellä seitsemän kappaletta varastossa. Bändin omilta sivuiltakaan levyä ei enää saa. Vähän joutuu siis metsästämään, jos tuon levyn haluaa. Euroopan julkaisukin on jossain vaiheessa ilmeisesti tulossa, kun tuolla CDONissa oli statuksena "Tulossa".
 
Soulstab live 15.9. @ Bar Mendocino, Helsinki
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
gorgonoidi
06.08.2007 12:54:38 (muokattu 06.08.2007 13:01:39)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Typical biisi kyllä vakuutti. Pistänpä bändin muistiin.
 
http://www.youtube.com/watch?v=K6FUDOV9Glo&NR=1
Tuossa on kyllä loistava veto.
 
Johnny Buzz
06.08.2007 13:16:10 (muokattu 06.08.2007 13:16:32)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esim. Mewin ja Coldplayn tunnistaa heti laulajien persoonallisesta äänestä, mutta tämän bändin kotimaan olisi arvannut kuurokin heti laulun ensitahdeista. Alku oli tosi lupaava, olin jo lähestulkoon innoissani, mutta sitten..tuo laulusoundi oli mun korvaan niin perusjenkkijöötiä taas, etten pysty kuuntelemaan toistamiseen. Ja se on sääli.
 
Mun mielestä toi vokalistin ääni istuu musaan ihan täydellisesti. Aika paljon itse asiassa Stingiä siinä äänessä. Pitkään mietin, että keneltä se kuulostaa.
 
Itse oli ihan myyty, kun kuulin ton Chaos biisin ekan kerran.
 
Soulstab live 15.9. @ Bar Mendocino, Helsinki
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Notefix
06.08.2007 22:37:54 (muokattu 06.08.2007 22:39:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkoi jo jossain vaiheessa mennä toivo rock-musan suhteen, mutta tää bändi näytti että valoa häämöttää. Mun mielestä mielettömän hienoa ja luovaa matskua. Chaos tosiaan on parasta mitä on pitkään aikaan tullut kuultua.
 
"Layers of layers of shit!"
elbowski
07.08.2007 00:13:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän nuo biisit sen verran hyviltä kuulosti että pitää tarkemmin tutustua. Coldplay ainakin tulee mieleen, Mew ei niinkään. Stadionmeininkiä löytyy ainakin.
 
March 23rd hushed the wind, the music died
gorgonoidi
07.08.2007 00:18:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle ei taas tule ollenkaan Coldplay mieleen, mutta joo.
 
Ali
07.08.2007 12:07:35 (muokattu 07.08.2007 17:32:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Köyhän miehen Dredg? No ei vaiskaa.
 
E: Siis kannattaa ihmeessä tutustua Dredg'iin, jos tämä Mute Math nappaa.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
RKoo
07.08.2007 13:03:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkoi jo jossain vaiheessa mennä toivo rock-musan suhteen, mutta tää bändi näytti että valoa häämöttää. Mun mielestä mielettömän hienoa ja luovaa matskua. Chaos tosiaan on parasta mitä on pitkään aikaan tullut kuultua.
 
Täysin samat mietteet täällä.
 
Juuri kolahti tänään vanhempi Reset - EP postiluukusta. Kuulostaa oivalta sekin..
 
stratocaster
24.10.2007 16:07:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=lynQUmIISfY
 
Jätkäthän räjäytti mestan conanissa! Huhhuh. Loistava veto.
 
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
tracyjacks
24.10.2007 19:17:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=lynQUmIISfY
 
Jätkäthän räjäytti mestan conanissa! Huhhuh. Loistava veto.

 
Itse ihastelin samaa esitystä, kun Conanissa olivat tuossa alkuviikosta. :)
 
"Only God can save us!"
author
24.10.2007 19:24:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä suurena Mew-fanina nähnyt kovinkaan paljon samankaltaisuuksia. Alternativea oli kyllä hyvin vähän näissä biiseissä. Minusta aika perus Linkin Park - radiopoppia.
 
It's Gripped! Sorted!
Jag
24.10.2007 21:56:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=lynQUmIISfY
 
Jätkäthän räjäytti mestan conanissa! Huhhuh. Loistava veto.

 
Kyllä. Ensimmäinen kosketus bändiin tuli tällä viikolla kyseisen Conan vedon kautta. Ehken paras tuommoinen tv-veto minkä olen televisiosta sattunut katsomaan. Pitää kyllä tutustua tarkemmin bändiin.
 
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
gorgonoidi
24.10.2007 22:04:57 (muokattu 24.10.2007 22:09:14)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh helkkari mikä biisi ja miten hieno veto noin muutenkin! Nyt pitää kyllä itsekkin tutustua tarkemmin..
 
Edit: Ihan uskomatonta... levy tänne kuin olisi jo! Uusi lempi bändi, tai jotiaigdiaj+?
 
kyseinen
24.10.2007 22:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan snadisti teennäinen fiilis tuli tuosta Conan-kikkailusta, mutta pitäähän tähän tutustua, kuitenkin sen verran oudomman kuuloista tavaraa.
 
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Juhani
25.10.2007 02:16:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan snadisti teennäinen fiilis tuli tuosta Conan-kikkailusta, mutta pitäähän tähän tutustua, kuitenkin sen verran oudomman kuuloista tavaraa.
 
Teennäinen? En allekirjoita. Tietenkin makuasia.
 
Aitoa fiilistä ja kunnon rytmijamit lopussa. Toi Darren King on kyllä ihan animal ja hienosti oli setti edessä ja basisti takana.
 
Performanssin puolelle meni toi Conan. Nirvanan hengessä.
 
Huh huh! Mitä loistoa koko bändi! Parasta vuosiin mun makuun.
Johnny Buzz
25.10.2007 13:20:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin. Alkaa jengi pikku hiljaa löytää tätäkin bändiä. Saas nähä, koska heidän levy julkaistaan myös Euroopassa (omani tilasin Play.comista, jossa oli silloin vain pari kappaletta jäljellä). Aikamoisessa hypessä taitaa olla bändi tällä hetkellä etenkin Jenkeissä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «