williams 06.08.2007 08:07:12 | |
---|
se on todella kirkas ja vain valkoista valoa ja sijaitsee yleensä bändin takana ja porottaa suoraan yleisöön. Kieltämättä aika vaikuttava valoefektinä kun ei käytä kovin usein. Tarve hommata sellaista. Kiitos. love is meant to live forever |
Soundprojection 06.08.2007 08:12:52 | |
---|
Oiskohan Blinder? |
Bonham 06.08.2007 09:34:32 | |
---|
Oiskohan Blinder? Taikka Mole, molempia nimiä kuulee... tiedä sitten, kummalla nimellä kaupassa myyvät... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Taikka Mole... Molefay voi tuottaa enempi haluttuja tuloksia (jos kuukkelia meinaa käyttää). Mole kertoo todennäköisesti lähinnä erilaisista myyrälajeista :) Tyhymä |
williams 06.08.2007 09:50:36 | |
---|
love is meant to live forever |
_Paavo_ 06.08.2007 22:38:49 | |
---|
Ja sitten kun tyytyy tällaisiin vähän pienempiin, niin säästää himmeninkanavia ja löyly riittää kyllä klubeille ja miksei festareillekkin, mutta sitten niitä saa olla enempi... http://discoland.fi/discokanta_line … al5=0&lajittelu=eur_alv0#209382 ja huomatkaa ehta, kotimainen linkki. Ja täytyypä todeta, että kyseisellä puulaakilla on ainakin minua kohtaan aina palvelu pelannut erittäin hyvin ja mallikkaasti, mikäli tavara on varastossa se tulee päivässä parissa ja mikäli mennään toimituksen puolelle, se kestää minkä se kestää, mutta tuleee silloin kun sen on ilmoitettu tulevan... Paavo Turust |
Torniojaws 08.08.2007 07:51:03 (muokattu 08.08.2007 07:51:57) | |
---|
se on todella kirkas ja vain valkoista valoa ja sijaitsee yleensä bändin takana ja porottaa suoraan yleisöön. Kieltämättä aika vaikuttava valoefektinä kun ei käytä kovin usein. Tarve hommata sellaista. Kiitos. Näin sivuseikkana tuo on mielestäni yksi ärsyttävimmistä valokikoista mitä on. Varsinkin kun sitä käytetään strobomaisena efektinä :S |
aimotuska 08.08.2007 08:08:29 | |
---|
Näin sivuseikkana tuo on mielestäni yksi ärsyttävimmistä valokikoista mitä on. Varsinkin kun sitä käytetään strobomaisena efektinä :S Eikäkö se on oikeesti tosi kooli efekti, mutta se on kokenut aikamoista inflaatiota. Sitä kun ei tarttis vilkuttaa kaikkia moleja joka ikisen biisin lopussa. Tyhymä |
dust sucker 30.06.2009 16:57:09 | |
---|
Mitenköhän tätä blinderiä voisi käyttää bändin jäsen lavalta käsin - siis miten siihen saisi helpoiten ja halvimmin kytkettyä pedaalin? Joku ilmeisesti käyttää työmaahalogeenejakin blindereinä, mutta lienee liian sokaiseva eikä erityisen hienostunut? Onko LED-blindereistä kokemusta - meinaan ledin valkoisellahan saisi blinder efektin myös - mutta se on aika likaista valkoista se valkoinen. |
Khimil 01.07.2009 12:02:59 | |
---|
Onko LED-blindereistä kokemusta - meinaan ledin valkoisellahan saisi blinder efektin myös - mutta se on aika likaista valkoista se valkoinen. Ledisovelluksista saadun kokemuksen pohjalta luulen, että voi olla aika tikulla silmään sellainen kylmän valkoinen ledipohotus vrt. halogeeni. Mun mielestä hyvän näköstä on kans, kun tuollaista moleseinää poltetaan jollain 25% tehoilla. Sitä keltasta lämpimää meininkiä, johon ledit ei pysty.. Do that twice and you'll be banned from driving! |
dust sucker 01.07.2009 21:15:05 (muokattu 01.07.2009 23:17:40) | |
---|
Khimil: Ledisovelluksista saadun kokemuksen pohjalta luulen, että voi olla aika tikulla silmään sellainen kylmän valkoinen ledipohotus vrt. halogeeni. Mun mielestä hyvän näköstä on kans, kun tuollaista moleseinää poltetaan jollain 25% tehoilla. Sitä keltasta lämpimää meininkiä, johon ledit ei pysty.. Joo, eipä se varsinaisestin ole blindaamista jos lava muuttuu harmaan ja elottoman valkoiseksi. Onko mikään LED-valo poikkeus - saisiko mistään noista LED lampuista siedettävää blinder-efektiä? |
Sytem 18.07.2009 00:04:44 | |
---|
dust sucker:Onko LED-blindereistä kokemusta - meinaan ledin valkoisellahan saisi blinder efektin myös - mutta se on aika likaista valkoista se valkoinen. Tuolla eräällä keikalla johon asiakkaan ominaisuudessa eksyin, oli moisia käytössä. Taisi olla viisi kymmenen "lampun" settiä tuolla, rgb:nä niitä pystyi ohjaamaan. Ei toiminut blinderinä, teho ei riittänyt alkuunkaan tuolla mustassa teltassa. Muuna valona lavalla kymmenkunta liikkuvaa, en sen tarkemmin ihmetellyt mitä mahtoivat olla. Valotehon puutteen lisäksi noissa pisti silmään yksi aika ratkaiseva ero perinteiseen halogeniin verrattuna, noi syttyivät ja etenkin sammuivat samantien. Ei siis hiipumista johon ainakin mun silmä on tottunut, tokihan tuon voisi jossain määrin tehdä tiskillä jos noissa himmaus mahtaa toimia riittävän nätisti. Se missä noi on ihan toimivia, on väripesut ja chaset himmeänä bändin takana, kyllä noilla lavalla olevaa savua värjää |