Lesko 05.08.2007 10:00:32 | |
---|
Mut ehkä tän asian korvaa hyvänkokoinen kansikuva. Eniten mua ärsyttää noissa vinyl replikoissa se, että kulmat menee helposti pilalle tornihyllyssä, ja jos vaikka sattuu joku vahinko levyn kanssa, kantta ei voi vaihtaa. Totta turiset. Itsellä on tuo Zepin Physical Graffiti Vinyl Replicana j asaa kyllä olla sydän ssyrjällään sen kanssa, kun nuo kulmat menevät niin pirun helposti, ihme pahavia käytetty siinäkin... "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Gee- 05.08.2007 10:34:13 | |
---|
Vähän ohi aiheesta, mutta AC/DCn Back In Blackissa on kaikessa yksinkertaisuudessaan kauneimmat kannet mitä on koskaan tehty. Tämä on minun mielipide. I spoke to god this morning and he don't like you. |
Mika Antero 05.08.2007 11:04:08 | |
---|
Vähän ohi aiheesta, mutta AC/DCn Back In Blackissa on kaikessa yksinkertaisuudessaan kauneimmat kannet mitä on koskaan tehty. Tämä on minun mielipide. Olisitko samaa mieltä, jos inhoaisit AC/DC:n musiikkia? Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
Mr. Mustard 05.08.2007 11:19:42 | |
---|
Vähän ohi aiheesta, mutta AC/DCn Back In Blackissa on kaikessa yksinkertaisuudessaan kauneimmat kannet mitä on koskaan tehty. Tämä on minun mielipide. Seuraavat sijat vievät ilmeisesti Metallican Metallica ja The Beatlesin The Beatles -levyjen kannet? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Mika Antero 05.08.2007 11:26:55 | |
---|
Seuraavat sijat vievät ilmeisesti Metallican Metallica ja The Beatlesin The Beatles -levyjen kannet? Ja Smell the glove, luonnollisesti. Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
Mr. Mustard 05.08.2007 11:33:28 | |
---|
Ja Smell the glove, luonnollisesti. miten saatoinkaan unohtaa;) Sinappiherra ja Kenkkunen ovat hieman ilkeällä päällä tänään;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Ronsto 05.08.2007 11:46:02 | |
---|
miten saatoinkaan unohtaa;) Sinappiherra ja Kenkkunen ovat hieman ilkeällä päällä tänään;) Ei se mitään, painoin varoitusta jo :) Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
shovi 05.08.2007 11:57:14 | |
---|
Ei se mitään, painoin varoitusta jo :) Tuohan oli aivan aiheellinen kommentti. Mikäs siinä jos tykkää, mutta... onhan noita pitkälti samanlaisia. Pidätkö siitä Back in Blackin valkoisesta vai mustasta versiosta? Jos valkoisesta, niin tässä olis vähän samaa tyyliä http://upload.wikimedia.org/wikiped … /en/3/35/Europe_1982_1992_album.jpg -mutta meneekö tuo värillinen logo jo hiukan hienosteluksi? Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
texjazz 05.08.2007 13:30:44 | |
---|
miten saatoinkaan unohtaa;) Sinappiherra ja Kenkkunen ovat hieman ilkeällä päällä tänään;) Ja heitetään maakuntasarjan ehdokas Bluesoundsin Black. Reino-tossut! Pelastakaa ne! |
Mr. Mustard 05.08.2007 13:36:38 | |
---|
Nyt rupesi kiinnostamaan kumpaa Gee- pitää parempana Back In black kantena sitä valkoista vai mustaa versiota? Ja hieman perusteluja siitä, miksi Back In Blackin kansitaide vie voiton Metallica, The Beatles ja näiden edellämainittujen muiden kovien haastajalevyjen joukossa? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
texjazz 05.08.2007 13:38:46 | |
---|
Nyt rupesi kiinnostamaan kumpaa Gee- pitää parempana Back In black kantena sitä valkoista vai mustaa versiota? Ja hieman perusteluja siitä, miksi Back In Blackin kansitaide vie voiton Metallica, The Beatles ja näiden edellämainittujen muiden kovien haastajalevyjen joukossa? Musta on paras Valkoinen. Reino-tossut! Pelastakaa ne! |
Mr. Mustard 05.08.2007 13:40:25 | |
---|
Musta on paras Valkoinen. Niin mustakin, vaikka asiat eivät yleensä olekaan näin mustavalkoisia. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
texjazz 05.08.2007 13:46:23 | |
---|
Maakuntasarjan Bluesounds voittaa globaalin sarjan AC/DC:n, koska Black ilmestyi keväällä -80, mutta Back in Black vasta heinäkuussa -80. Reino-tossut! Pelastakaa ne! |
Marklar 05.08.2007 15:33:27 | |
---|
En ikinä osta levyä kansien takia mutta saatan joskus niiden takia jättää levyn ostamatta. If I were an alchemist, I'd turn gold in to metal. |
marke- 05.08.2007 17:11:15 (muokattu 05.08.2007 17:14:07) | |
---|
Olisitko samaa mieltä, jos inhoaisit AC/DC:n musiikkia? Jos vastaus on: en. Niin mitä sitten? Aihe oli, tuoko ulkomusikaaliset (tässä tapauksessa siis nimenomaan kansien osalta) asiat lisää sisältöä musiikkin. Voihan se olla joillekkin toisinkin päin. Että voisiko tämä piikittely jäädä esimerkiksi tähän? Kaikki saa tykätä levyistään, kansistaan ja vaimostaan ihan mistä syystä tahansa. Mä ainakin haen levyistäni ihan oikeasti paljon muutakin kuin niitä ääniä peräkkäin; esimerkkinä: en kuuntele Jeesusveisuja, vaikka hyllystä löytyykin yksi levy hieman liian jessekiekko (Kings X - Dogman). Täysin ulkomusiikillinen seikka ja antaa mun kuulemalle musiikille kuitenkin hyvä/huono leiman. Asian selvittyä levy muuttui välittömästi mulle huonoksi. Olenko nyt sitten aito/järkevä/looginen mitä lie kun välitän moisista ulkomusikaalisuuksista? Empä taida, mutta rehellinen koitan olla. Sinänsä koko Back in Black kommentti alunperin kuului mielestäni toiseen topicciin http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=127035&o=0 , mutta se onkin jo vähän toinen juttu se.. EDIT: Mikäli kyse oli "huumorista" ja aina hienosta "trollailusta" niin voi veljet, toivottavasti naurattaa nyt enemmän :) Rakkaus |
Mika Antero 05.08.2007 17:22:12 | |
---|
Että voisiko tämä piikittely jäädä esimerkiksi tähän? Ei se ollut mitään piikittelyä (no ainakaan paljoa), vaan ihan selkeä kysymys, johon olen kiinnostunut saamaan vastauksen. Että miten paljon kyseisen kannen arvostukseen vaikuttaa se, että kommentoijan mielibändi on avatarin perusteella AC/DC. Olisiko kansi edelleen hieno, jos se koristaisi vaikka Ice-T:n levyä? Pitkästipä jaksoit kommentoida yhden rivin viestiä. Itse aiheeseen sen verran, että itse olen joskus ostanut levyjä kannen perusteella. Mikä tahansa tekosyy kelpaa, kun on levyjen ostamisesta puhe. Viimeisin sellainen on Iron Butterflyn In-a-gadda-da-vidan juhlapainos (Rhino). Tai ne kannet antoivat viimeisen sysäyksen ostopäätökselle. Sen verran komeat/mauttomat ne ovat, että en voinut vastustaa kiusausta. Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
Ite tulee tehtyä silleen, että kirppikseltä bloggailee jotain parin euron levyjä ihan vaan kansien perusteella. En oo kyllä mitään huippua niin löytäny mutta jotain hyvää sentään joskus. Aikoinaan löysin semmosen mahtavan bändin kun Television kansien perusteella. Katoin että ompa rumia äijiä kannessa eli siis pakko olla hyvää. :) Ja niinhän se olikin. Siis tarkoitan sitä niitten ekaa levyä. Kansia tulee kyllä paljon hypisteltyä ja selailtua. Kannet ei aina tartte olla mitenkään hyvän näköiset kunhan niissä on vaan joku hyvä juttu. Esim. tykkään helvetisti Afghan Whigsin Gentlemen levyn kansista. Mahtava idea. Enkä tarkota pelkästään etukannen kuvaa joka löytyy tosta linkistä... http://images.amazon.com/images/P/B000002HD5.01.LZZZZZZZ.jpg. Floydilla on myös aina ollu hienot kannet paitsi ehkä Wallilla, mutta tavallaan nekin toimii kaikessa karuudessaan. Vinyyleissä kannet toimii tietysti mielestäni paremmin isomman koon ansiosta ja niitä on mukavampi pyöritellä käsissä. Ja ne tuoksuu paremmalle! :) Jos ei välistä löydä makkaravoileipää 70-luvulta. Ois hieno kun pääsis johonki levynkansi taidenäyttelyyn. Semmoseen mihin ois kerätty kaikki hienoimmat kansitaiteet. En tiä onko semmosia järjestetty!? |
migreeni 06.08.2007 01:32:43 | |
---|
Ite diggailen kansista jonka tyylistä ei ihan joka päivä näe. Esim. Lamb of Godin (paitsi viimeisimmällä) levyillä on musta siistit abstraktit kuvat. Tässä muuten meidän levyn kansi, kertokaas mitä tykkäätte: http://www.malummeh.com/MALUMMEH_PLANE.JPG |
marke- 06.08.2007 04:33:30 | |
---|
Ei se ollut mitään piikittelyä (no ainakaan paljoa), vaan ihan selkeä kysymys, johon olen kiinnostunut saamaan vastauksen. Että miten paljon kyseisen kannen arvostukseen vaikuttaa se, että kommentoijan mielibändi on avatarin perusteella AC/DC. Olisiko kansi edelleen hieno, jos se koristaisi vaikka Ice-T:n levyä? Jos homma oli todella näin, anteeksi. Vastaavaa näkee täällä vaan niin paljon puhtaassa suunsoitto tarkoituksessa, menee ketjut lukkoon. Rakkaus |
marke- 06.08.2007 04:37:51 (muokattu 06.08.2007 04:38:25) | |
---|
Ite diggailen kansista jonka tyylistä ei ihan joka päivä näe. Esim. Lamb of Godin (paitsi viimeisimmällä) levyillä on musta siistit abstraktit kuvat. Tässä muuten meidän levyn kansi, kertokaas mitä tykkäätte: http://www.malummeh.com/MALUMMEH_PLANE.JPG Ihan tyylikäs kansi! Jännä tunnelma suhteessa musaanne, on myöskin sellaista mitä ei ihan joka päivä näe. Tuleeko tohon bändin logo vielä päälle, vai onko se tuossa? Ja onko muuten tilaustyötä vai jonkun teistä käsialaa? Rakkaus |