Olen ajatellut ostaa ja vaihtaa uudet kielet Ibaneziini (RG350) mutta sen verran aloittelija kun olen, en tiedä miten homma pitäisi hoitaa. Muuten tiedän miten kielet vaihdetaan mutta ongelma on siinä että koska luultavasti ostan 10-kielet ja olen kuullut että kitaraa pitäisi jotenkin säätää jos aikoo vaihtaa paksumpiin kieliin niin en tiedä osaanko. Minulla on siis kaksi kysymystä: Miten kitaraa pitää säätää jotta kielten vaihto onnistuu? Millaisia kieliä suosittelette? Mikäli löytyisi alle 20 euron kielet, olisi mukavaa. |
Onkos siinä kepukassa floikka? Jos on vibratalla niin pitää miettiä niiden jousten säätöä kieltenvaihdon yhteydessä... D'addariot on ihan hyviä kieliä ja saat halvalla, semmosen 010 setin ostat ja kieli kerrallaan vaihdat vaan, vanha kieli löysälle niin että lähtee käsin pois ja sit uus tilalle niinkun vanha oli paikallaan... Varmistat että sitä kieltä kiertyy peri kierrosta aina sen virittimen ympärille, se on hyvä... Ei oo monimutkanen juttu, kokeilet kerran ja tarkastelet silmät pyöreenä niitä skitan kopan ominaisuuksia niin hoksaat itekkin... Cry Baby and ask me WHY WHY |