Aihe: Hanoi Rocksilta uusi levy
1 2 3 4 5 6 7 813 14 15 16 17
Sutela
27.07.2007 13:27:09
Millä ohjelmalla katsotte noita Fashion sinkun mukana olevia videoita? Itse kokeilin Windows media playerillä, Real playerillä, Quicktimella ja Winampilla mutta milläkään noista ei toiminut, paitsi Winampilla kuulu ääni mutta ei kuvaa. Tieodsto on siis .mp4 muodossa.
Umpihullu
27.07.2007 14:45:47
Millä ohjelmalla katsotte noita Fashion sinkun mukana olevia videoita? Itse kokeilin Windows media playerillä, Real playerillä, Quicktimella ja Winampilla mutta milläkään noista ei toiminut, paitsi Winampilla kuulu ääni mutta ei kuvaa. Tieodsto on siis .mp4 muodossa.

Mulla ne näkyy ainakin seuraavilla. Windows Media Player, VLC Player ja Neron Showtime Playerillä.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Sutela
27.07.2007 18:54:52
Mulla ne näkyy ainakin seuraavilla. Windows Media Player, VLC Player ja Neron Showtime Playerillä.

Oletko ladannut Windows media playeriin jonkun lisäosan? Itselläni on Windows media player 9.
Umpihullu
27.07.2007 19:27:20
Oletko ladannut Windows media playeriin jonkun lisäosan? Itselläni on Windows media player 9.

En oo mitään lisäosia ladannut, oma versio Windows Media Player 11. Tuo VLC Player on kaikista ymmärtäväisin monenlaisille videojutuille, sillä on auennut monesti sellaiset videopätkät jotka ei ole muilla pyörineet.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
slowdive
04.08.2007 22:19:41
Street Poetryn kansi:
http://www.hanoirocks.info/hanoi_rocks_street_poetry.jpg

Kyllähän tuo edellisen levyn kansiin on merkittävä parannus, se ei tosin paljoa vielä vaadi, mutta kyllä ne omituisen huokeahkon tunnelman noihin jotenkin saa aikaan...

Mutta samapa tuo kansille tietenkin, AHT oli loistava ja tuskinpa tässä mitään romahdusta nyt on odotettavissa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
RocknRoll
04.08.2007 22:28:27
Kuunnelkaas Sir Henryä, mies puhuu pelkkää asiaa. Täyttä asiaa koko teksti.
slowdive
04.08.2007 22:32:19
a AHT ei ollut loistava, vaan ylittämättömän huono, näin Hanoi - mittapuulla. Olet erehtynyt.

Heh, laitoinkin tuon tahalleni kun hyvin selväksi on tullut aiemminkin että olen täällä AHT-faniuteni kanssa vähemmistössä :)

Mutta näinpä se vaan kuitenkin on, kyllä se Hanoi levyjen Top 3:ssa pyörii, siinä Self Destruction Bluesin ja Two Stepsin linjassa. Twelve Shots oli taas mulle ihan ankea paria yksittäisrallia lukuun ottamatta.
Joees
04.08.2007 22:49:07
Heh, laitoinkin tuon tahalleni kun hyvin selväksi on tullut aiemminkin että olen täällä AHT-faniuteni kanssa vähemmistössä :)

Mutta näinpä se vaan kuitenkin on, kyllä se Hanoi levyjen Top 3:ssa pyörii, siinä Self Destruction Bluesin ja Two Stepsin linjassa. Twelve Shots oli taas mulle ihan ankea paria yksittäisrallia lukuun ottamatta.

Twelve Shotsin kansi oli paljon siistimpi kuin tuo uusi tai AHT...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
RocknRoll
04.08.2007 22:58:00

Ehkäpä yksi cooleimmista levynkansista ikinä. Oikeasti.

Sehän on Razzlen piirtämä alunperin vai muistanko väärin?
slowdive
04.08.2007 23:05:15

Joo, lisätään nyt vielä siis että ei tuossa 12 Shotsin kannessa minustakaan vikaa siis ollut, biiseissä taas oli. AHT:ssä toisinpäin, kauheassa paketissa nippu loistobiisejä. Mutta joo, riittää kansista mulle tämä.
zeitung
04.08.2007 23:14:10
Uusi singlehän ilmestyy 8 päivä eli ensiviikolla!

Nimellä:

This One's For Rock n Roll

nimi kuulostaa kohtuullisen lupaavalta ,eikö?
Joees
04.08.2007 23:32:23
Joo, lisätään nyt vielä siis että ei tuossa 12 Shotsin kannessa minustakaan vikaa siis ollut, biiseissä taas oli. AHT:ssä toisinpäin, kauheassa paketissa nippu loistobiisejä. Mutta joo, riittää kansista mulle tämä.

AHT:n biisit on mun mielestä ihan kivaa kamaa. Mutta ne sen levyn soundit on kuin lähes pahimmasta painajaisesta. Siksi mä en oo sitä ostanut ja tuskin tulen ihan heti ostamaankaan. :-/
Hello punks!
DirtyFingers
05.08.2007 14:53:45
Mun mielestä tuo kansi on ihan ok. Sitäpaitsi mitä väliä kansilla on? Ei se minun ostopäätökseen ainakaan vaikuta mitenkään. Yleensä levyt kyllä ostetaan musiikillisen sisällön vuoksi, niin tai no niin olen ymmärtänyt.
Watch Out, We're Mad
Hargon
05.08.2007 21:38:39
Sehän on Razzlen piirtämä alunperin vai muistanko väärin?

Jossain levyssä tosiaan lukee sen logon vieressä, että designed by Raz, mutta muistelisin, että kyse ei kuitenkaan ole Razzlesta.
Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin.
Joees
05.08.2007 21:54:01
Mun mielestä tuo kansi on ihan ok. Sitäpaitsi mitä väliä kansilla on? Ei se minun ostopäätökseen ainakaan vaikuta mitenkään. Yleensä levyt kyllä ostetaan musiikillisen sisällön vuoksi, niin tai no niin olen ymmärtänyt.

On niillä kansilla väliä. Itse ainakin kovasti pidän myäs levyjen visuaalisesta puolesta. Ja kyllä, kyllä hyvät kannet voi kovastikin vaikuttaa myyntiin. Jotkut katsos tekee sokkona ostoksia. Jotkut tekee kansien perusteella. Mäkin olen ostanut monta levyä kansien perusteella. Jotkut on ollut jopa hiton hyviäkin.

Kyllä mä ennemmin ostan levyn jossa musa on hyvää ja kannet on siistit. Tunnen saavani enemmän rahalle vastiketta. Ja kivempi niitä on katsella ja tutkiskella jos ne on siistit.

Se on myös kivaa taidetta se, yleensä.
Hello punks!
Artist
06.08.2007 00:02:43
Jossain levyssä tosiaan lukee sen logon vieressä, että designed by Raz, mutta muistelisin, että kyse ei kuitenkaan ole Razzlesta.

Ei ole Razzle, olet oikeassa. Tuo juttuhan on jo ekan lätyn takakannessa vai sisäkannessa, joten siltäkin osin homma selvä. Eli Raz ei viittaa Razzleen, vaan muuhun henkilöön.

Kansilla on tietyllä tapaa väliä, mutta cd aikana lähes kaikki kannet ovat aika tylsiä. Mulle aika samantekevää, Fashion single oli sen verran lupaava, että aion albuminkin hankkia.
"I wish life could be Swedish magazines."
timanttiananas
06.08.2007 12:07:29
Uusi singlehän ilmestyy 8 päivä eli ensiviikolla!

Nimellä:

This One's For Rock n Roll

nimi kuulostaa kohtuullisen lupaavalta ,eikö?

No eihän tuon niminen biisi kertakaikkiaan voi olla huono. Jos ei siinä muuta hyvää ole niin ainakin sitten nimi.
Not all who wander are lost
M-Juhana
06.08.2007 12:14:11

Kansilla on tietyllä tapaa väliä, mutta cd aikana lähes kaikki kannet ovat aika tylsiä. Mulle aika samantekevää, Fashion single oli sen verran lupaava, että aion albuminkin hankkia.

Joo, kyllä cd:n myötä levyjen kannet menetti ison osan kiehtovuudestaan.

Mut toi uus Hanoi kansi on ihan jee. Hyvin poseeraa kukkahatut !!
TÖISSÄ
zeitung
07.08.2007 18:32:19
Fashion on parhainta uutta Hanoita mielestäni..
onhan niitä muitakin mukavia biisejä (esim.): people like me, in my darkest moment, a day late a dollar short, watch this, sitten tämä singleihme keep our fire burning ja heavens gonna be empty(ite diggaan kummastakin kappaleesta),AHTn: better high ainaski onhan you make the eath move ja center of my universekin hyviä..

kaikki "vanhan" Hanoi biisit on mielestäni hyviä, useat loistavia!
Andy ei sienissä huonosti säveltäny..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)