Aihe: Jethro Tull..
1 2 3 4 510 11 12 13 1437 38 39 40 41
jhoo
03.08.2007 14:26:34
Tänään (perjantaina) taitaa tulla YLE Teemalta livepätkä 70-luvulta.

Onkos tää sama pätkä, joka tuli jo maanantaina??
"Jotta voisin paremmin syödä sinut!" sanoi isoäiti ja nauroi, kunnes halkesi.
Sir Henri
03.08.2007 17:24:38
Onkos tää sama pätkä, joka tuli jo maanantaina??

On. Todella hyvä pätkä, kannattaa katsoa.
Kaikesta voi tehdä bluesia.
blackmore81
03.08.2007 17:44:06
Mitenkäs muille Tull faneille uppoaa herra Andersonin soolotuotanto. Omasta mielestäni kovaa materiaalia löytyy noiltakin levyiltä. Itse pidän eniten tuosta ekasta Walk into Light levystä.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Heartwood
03.08.2007 23:31:25
Tulikos tuossa kaikkinensa miten paljon matskua Songs from the Woodilta? Itse en ehtinyt nähdä kuin Velvet Greenin ja Hunting Girlin ennen kuin bändi alkoi veivata melkoisen keskinkertaista, haukotuttavan tylsää bluesiaan.
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
Sir Henri
04.08.2007 00:19:07
Tulikos tuossa kaikkinensa miten paljon matskua Songs from the Woodilta? Itse en ehtinyt nähdä kuin Velvet Greenin ja Hunting Girlin ennen kuin bändi alkoi veivata melkoisen keskinkertaista, haukotuttavan tylsää bluesiaan.

Kyllä ne ainakin nimikappaleen ja Jack in the Greenin soitti kanssa. Se ei ollut tylsää bluesia, olet väärässä.

Kun noita kappaleita ja etenkin niiden rytmityksiä ja muita muuten alkaa kuuntelemaan niin voi olla, että jäisi itseltä soittamatta. Havahduin vaan Andersonin itse mainitessa asiasta.
blackmore81
04.08.2007 00:27:25

Tuossa biisilista kokonaisuudessaan:
1. Skating Away On The thin Ice Of A New Day
2. Jack In The Green
3. Thick As A Brick
4. Songs From The Wood
5. Velvet Green
6. Hunting Girl
7. Aqualung
8. Locomotive Breath
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Deino
09.08.2007 00:15:56

Tulee vähän myöhässä, mutta oli tuo keikka ylivoimaisesti parasta mitä olen nähnyt teeveestä. Onko sitä saatavilla mistään virallisessa formaatissa?
Tunttone
09.08.2007 00:36:27
Noniin, perkele. Unohin tietenkin kahtoa tuon keikan. Noo, näkehään noita videoita juutuupistakin.
"Horry, sock my cock."
Skebaholikko
09.08.2007 18:54:59

Niille, jotka haluavat mahdollisesti oikeiden biisien lyriikoita palautella kuoppiin...settejä läpi vuosien, aina kuluvan vuoden heinäkuuhun asti so far

http://www.ministry-of-information.co.uk/setlist/07b.htm
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Sir Henri
09.08.2007 19:38:10
Niille, jotka haluavat mahdollisesti oikeiden biisien lyriikoita palautella kuoppiin...settejä läpi vuosien, aina kuluvan vuoden heinäkuuhun asti so far

"All September concerts will feature Florian Opahle instead of Martin Barre."

V***n s******n p*****e jos tämä pitää paikkansa. Näin sanotaan tuolla sivulla.
Skebaholikko
09.08.2007 20:34:01

Fookin 'ell, en tuota edes huomannut itse vilkuillessa (note to self, uusi lasit...).

Mikäköhän harbinger of doom tämä nyt on jos ei Barre ole kepittämässä:(?
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
sus
10.08.2007 18:54:34

Kyllä pistää vituttaaman. Saapi olla melkoisen hyvä syy tähän, mikähän se muuten olisi?
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
Sir Henri
10.08.2007 19:47:15
Kyllä pistää vituttaaman. Saapi olla melkoisen hyvä syy tähän, mikähän se muuten olisi?

Barrella taas varmaan jotain omia projekteja. Kyllähän tuo Opahlekin on ainakin Orchestral Jethro Tull - DVD: perusteella ihan kelvollinen kitaristi ei siinä mitään, mutta Barre olisi ollut hieno nähdä. Ei tuntuisi niin paljon Andersonin soolokeikalta.
kepe-5
13.08.2007 18:29:20
Siis anteeksi mitä helvettiä? Ei tule kesää eikä syyskuutakaan ilman Barrea. Anderson ja Barre kuitenkin ovat itse Jethro Tull.

Jos pitää paikkansa, niin pettymys on valtaisa.
"Christ. What would rock 'n roll be without a feedback?" -David Gilmour
Aivokalvo
14.08.2007 11:31:51
Virallisilla sivuilla ei ole tuollaisesta mitään, eli uskon itse Barren saapuvan. Muuten myyn kyllä lippuni pois, tuntuu muutenkin liikaa Andersonin sivuprojektilta koko nyky-Tull. Viimeksi mukana olleet soittajat eivät olleet mitään varsinaisia suurpersoonia, toisin kuin viimeisimmän levyttäneen Tull-kokoonpanon.

Ian muuten täytti juuri 60v.
"Lähellä reunaa, varrella virran"
Mika Torvinen
14.08.2007 12:04:19
Virallisilla sivuilla ei ole tuollaisesta mitään, eli uskon itse Barren saapuvan.

Tuskinpa tuota on päästä heitetty, kun tuuraajan kotisivuilla keikkakalenterissa (http://www.florian-ophale.com/?menu=termine&la=de) asiasta lukee.
Jeh.
kepe-5
14.08.2007 16:01:33
Tuskinpa tuota on päästä heitetty, kun tuuraajan kotisivuilla keikkakalenterissa (http://www.florian-ophale.com/?menu=termine&la=de) asiasta lukee.

Hmm.. voisiko olla mahdollista, että Ophale soittaisi komppikitaraa tai jotain vastaavaa?

Onnea tosiaan Ianille, unohdin moisen kokonaan.
"Christ. What would rock 'n roll be without a feedback?" -David Gilmour
Ronnie James
14.08.2007 16:51:17 (muokattu 14.08.2007 16:52:50)

Barren puuttumisen lisäksi nuo viimeaikaiset settilistat vähän laskevat odotuksiani syyskuun suhteen. Aikalailla samoja biisejä tuntuvat kierrättelevän kuin viimekin vuonna. Minua ainakin kiinnostaisi kuulla enemmän vuosien 75-79 tuotantoa.

Taitaa olla turha toivo, että Anderson vielä ennen Suomen keikkoja muuttelisi settilistaa radikaalisti.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
Mika Torvinen
14.08.2007 22:14:50
Barren puuttumisen lisäksi nuo viimeaikaiset settilistat vähän laskevat odotuksiani syyskuun suhteen. Aikalailla samoja biisejä tuntuvat kierrättelevän kuin viimekin vuonna. Minua ainakin kiinnostaisi kuulla enemmän vuosien 75-79 tuotantoa.

Taitaa olla turha toivo, että Anderson vielä ennen Suomen keikkoja muuttelisi settilistaa radikaalisti.

Olen samaa mieltä.
Jeh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)