Juu näin on :) , itellä kiinni LP studiossa 014-018-022-036-052-070 ja droppi-a. Tuo 022:n on myös punottu. Mulla oli Stratossa monesti 12-setti E-vireessä. Kyllähän niitäkin vielä bendaa jotenkuten, mutta nauhat siinä menisi äkimmin. 11-setti on ollut vuosia sellainen perus, mut nyt on ollut muutama viimeisin kymppiä ja ysiä. RG321:een laitoin tehtaan jälkeen ekas parit ysit ja sitten 11-setin. Viimeksi laitoin 8-setin kyseiseen, mutta helpompi minun mielestä pikata vaikkapa ysiä kun tuota. Eipä kyllä muutenkaan ohut kaula ja noin flätti otelauta sovi enää käteen. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi. |
Rallakka 03.08.2007 16:16:19 | |
---|
Mulla oli Stratossa monesti 12-setti E-vireessä. Kyllähän niitäkin vielä bendaa jotenkuten, mutta nauhat siinä menisi äkimmin. 11-setti on ollut vuosia sellainen perus, mut nyt on ollut muutama viimeisin kymppiä ja ysiä. RG321:een laitoin tehtaan jälkeen ekas parit ysit ja sitten 11-setin. Viimeksi laitoin 8-setin kyseiseen, mutta helpompi minun mielestä pikata vaikkapa ysiä kun tuota. Eipä kyllä muutenkaan ohut kaula ja noin flätti otelauta sovi enää käteen. Stratossa tosiaan käytän sitte ihan 10-52:s settiä ja normi E-vire, sillä soitankin vain humppaa. Tilutusta en harrasta kun en osaa... "I'm only wearing black until they invent something darker" |
WinterMad 04.08.2007 01:12:13 | |
---|
En oo koskaan tajunnu tuota 10-52 villitystä D -vireessä, sehän on hirveä spagetti. Itellä Deluxe LTD:ssä 12-56 ja on oikein hyvä D / Dropped-C vireessä. Viinaa ja väkivaltaa! |
koiralauri 04.08.2007 01:39:17 | |
---|
Ernie Ballin super slinkyt, 09 setti kyseessä, hyvinhän tuo soittelu onnistuu niillä. |
Lord of the strings 04.08.2007 02:08:03 | |
---|
11-52 on valintani E-vireeseen. Sopivan jämäkkä mutta bendaukset eivät tuota tuskaa = sopiva. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |