Moronääs!
Sellaisen ongelman kanssa tässä painin, kuin logic ja midi-learn. Kävin tossa hakemassa kaupasta tollasen Korg K49 usbi koskettimen, ja olen yrittänyt saada sitä pelaamaan ton logicin kanssa. Siinä tuli mukana oma editori softa, jossa oli noita valmiita presettejä. B4:n kanssa toimii ihan mainiosti, mutta en ole täysin varma, käyttääkö logic ensinnäkään ton editorin asetuksia.
Ensinnäkin kiinnostaa se, että pitääkö tuon editorin olla kokoajan päällä? En oikein selvää vastausta löytänyt noista pdf:istä. B4:ssä homma toimii siksi mainiosti, kun siinä ei juuri tarvitse muuta kun toi lepa säädon ja volyymin.
Mutta Absynth onkin sitten taas toinen juttu. Oon yrittänyt tuolla midi-learnilla opettaa noita knobeja toimimaan tuon kanssa, mutta se pätkii ihan kummasti. Siis jos mä opetan tuon knob 1:sen vaikka releaselle, niin se heittää sen täysille ikäänkuin töksähtäen, ja sitten hullun veivaamisen jälkeen sen saa taas nollille, eli missään nimessä homma ei portaattomasti toimi.
Voihan se olla että tuo Korg on vaan niin paska, mutta en jaksais usko, että ne ei saa kahta knobia pelaamaan.. Käytössä Logic 7.
Jos jollain olisi ideoita, en pistäis pahaksi, jos ne julkituotaisiin.
t. Olli
e. onneksi tota otsikkoa ei voi mukata :D
e2. pistin tonne youtubeen videon josta selventää ehkä hieman...
http://www.youtube.com/watch?v=7Y2zJgsORKM