Aihe: Kitaran mikkien tekijät !!
1
samipa
02.08.2007 14:27:09
Eli olette varmaan tilanneet mikkeihin tulevat magneetit I-magnetin kautta ja joku varmasti muualtakin.. Minua askarruttaa I-magnetin kautta tilaaminen, koska en ole oikein selvillä magneettein koosta ja laadusta. Olin aikeissa tehdä humppareita aluksi pari kappaletta ja niihin tarvitsisin magneetit. Kertokaa lisää tai antakaa hyviä linkkejä. Monia linkkejä olen jo lukenut ja selannut tämän paikan hakuakin, mutta magneettein koot ovat vielä hakusessa. Muiden maiden linkkien kautta mitat ovat usein tuumina ja ne eivät täsmää I-magnetin tuotteiden kanssa.

-Sami
samipa
04.08.2007 01:26:01
Soita ja kysy, Nevalaiselle lähettävät magneetteja usein, varmaan tietävät mitkä mihinkin käy.

Joo, sain jo vastauksen I-magnetista, kun olin laitellut sähköpostia sinne. Parhaillaan siellä oli tarjouksessa joitakin mikkien tekemiseen soveltuvia magneetteja.

Luulen, että tuolla on vähän sama kuin esimerkiksi puukeskuksella, että tavaraa myydään, mutta tiettyyn tarkoitukseen myytäväksi tarkoittettua se ei välttämättä ole eli heillä ei ole spesifiä alan tietämystä..

-Sami
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)