ManneJanne 31.07.2007 10:57:46 | |
---|
Mietiskelin uuden kitaran ostoa kohtuurahalla, törmäsin näihin kahteen. Ovat jotakuinkin samanhintaisia. Tuli mieleen, että jos joku osaisi täällä kertoa kyseisistä vähän lisää niin apu otetaan innolla vastaan. Erityisesti jos on omakohtaista kokemusta niin kuuntelisin mielelläni. Että kumpiko? Kyllähän se pikkuhiljaa lutviutuu. |
Apaas 31.07.2007 12:54:13 | |
---|
Mors.Mulla on ollut KE-3 nyt vuoden päivät ja erittäin tyytyväinen olen.Väritys varsinkin,transparent black, on nätti sen kitaran kanssa.Floikka vittuili alussa,ei pitänyt virettä,joten blokkasin sen.Nyt jonnii aikaa sitten säädin uudestaa ja hyvin wörkkii. Mikithän siinä kitarasa on ainakin minun makuuni loistavat.Lähtee blues'n jazz' rock' roll.Ite soitan rässiä ja saundi on...helvetin hyvä.Sen verran huonoa puolta olen loöytäny,kun tykkään että kielet on melko matalalla,niin floikkaa käyttäessä kielet rapsahtaa ikävästi viimeisiin nauhoihin.Mutta kyllä sekin hoituu kun runkkaa tarpeeksi ruuvvia.Floikkahan siinä on Jackson low profile-tai joku.Saisi olla orkkiskin, mutta kyllä tuo kelpaa.Kaikin puolin suhteellisen hyvä keppi,ja vaikka onkin enempi tuollainen heviriuku,niin jotain mystistä tyylikkyyttä löytyy.kyllä se 8- saa kouluarvostelulla. Ilman soosia ei rässi soi |
Chieftain 31.07.2007 13:30:00 | |
---|
Käy itse läheisessä musiikkikaupassa kokeilemassa molempia, ja ota se joka tuntuu itselle sopivammalta. Mites, oisko jollain vinkkiä miten saisin lähikaupan hälyttimen pois päältä. Tarvis saada vähän olutta haettua sulkemisajan jälkeen. -Void |
Tohtori Tonus 31.07.2007 13:36:53 | |
---|
Käy itse läheisessä musiikkikaupassa kokeilemassa molempia, ja ota se joka tuntuu itselle sopivammalta. Tälle vastaukselle pitäisi olla oma hotkey. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
McNulty 31.07.2007 13:41:41 | |
---|
Mietiskelin uuden kitaran ostoa kohtuurahalla, törmäsin näihin kahteen. Ovat jotakuinkin samanhintaisia. Tuli mieleen, että jos joku osaisi täällä kertoa kyseisistä vähän lisää niin apu otetaan innolla vastaan. Erityisesti jos on omakohtaista kokemusta niin kuuntelisin mielelläni. Että kumpiko? Kannattaapi itselle selvittää, mitä kitaralta tarvitsee. Eli onko esim. floikkatalla pakollinen? Jos ei, niin eihän sellaista kannata "riesaksi" ostaa. KE3:n runko on leppää, kun RGR320:n runko on lehmusta. Itse pidän lepän soundista enemmän. Muuten kitarat ovatkin aika pitkälti "samaa kauraa" mitä nyt ulkoasu on täydellisesti eri. Kummassakin kuitenkin lisenssitalla, Duncan Designed tai EMG designed mikit (eli ei todellakaan mitään high-end kamaa), 24 nauhaa, bolt-on vaahterakaula jne jne. Osta se, kumpi sopii paremmin käteesi, kummasta pidät enemmän, kumpi näyttää mielestäsi paremmalta. Silloin saat noista kahdesta vaihtoehdosta mieleisemmän. Raudat kun kuitenkin ovat "lähes samat". |
mhaarala 31.07.2007 20:16:43 | |
---|
KE3:ssa on kylläkin Seymour Duncanit, eikä halpaversioita, samoin kaikissa muissakin uusissa Pro-sarjan Jacksoneissa. Sitten tietysti jos ostaa käytettynä niin luultavasti joutuu tyytymään designedeihin... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
ManneJanne 01.08.2007 23:03:05 | |
---|
Niin. Ibanezissa taas on emg:t. Kyllähän se pikkuhiljaa lutviutuu. |
tommiot 01.08.2007 23:09:37 | |
---|
Niin. Ibanezissa taas on emg:t. Kannattaa muuten lukea noi vastaukset tässä threadissa. Bonecrusher jo tuossa tarkensi että ne ovat emg _DESIGNED_. Ei oikeat EMGt. |
Sam Hotman 01.08.2007 23:10:35 (muokattu 01.08.2007 23:11:56) | |
---|
Niin. Ibanezissa taas on emg:t. Ei vaan emg:n ibanezille suunnittelemat. edit: olin hidas. |
Itse ostin Saksanmaalta juurikin tuollaisen Jackson KE3:n tässä vähän aikaa sitten. Seymour Duncanin alkuperäismikeillä on. Mulla on tuossa Jaskassa värinä Crimson Swirl, johon olen tosi tyytyväinen. Lisenssifloikkakin toimii ja pitää vireen raskaankin runnomisen jälkeen, mikä on todella hieno asia. Mulla ei ole ennen ollut ainuttakaan explorer -muotoista kitaraa, joten tämä oli ensimmäinen. Muoto on 100 % mulle sopiva, mitä nyt täytyy vähän varoa mihin sitä kehoa sohii massiivisen muotonsa takia. Mikit on mun mielestä vallan hyvät metallimusiikkiin, tallassa SD JB TB4 ja kaulassa SD Jazz SH2N. Kaula on ohut, hyvä nopeaan soittoon alhaalta kaulan tyvestä. Jos jotakuta kiinnostaa niin katsokaa kuvablogi.comista käyttäjän 'unexplorer' kuvia. Yipikiyay, motherfucker. |
ManneJanne 04.08.2007 18:25:11 | |
---|
Kiitos. JACKSON DXMG UPGRADEssa olis emg:n mikit ja hinta samaa luokkaa. Mitään mielipiteitä siitä? Kyllähän se pikkuhiljaa lutviutuu. |