Aihe: Ankkarock 2007
1 2 3 4
Julmettu
31.07.2007 18:15:19
Joko kohta saa olla iha liekeissä?
-Aleksi-
31.07.2007 19:19:25
Ankkaan meno riippuu ihan säästä. Jos on lämmintä ja aurinkoa niin oon siellä. Ei varmaan myydä kumpaakaan päivää loppuun, voi hyvin ostaa lipun vasta perjantaina?
nikomati
31.07.2007 20:50:09

Ankkaan meno riippuu ihan säästä. Jos on lämmintä ja aurinkoa niin oon siellä. Ei varmaan myydä kumpaakaan päivää loppuun, voi hyvin ostaa lipun vasta perjantaina?

ainaki luvattu ihan hyvää ilimaa. +kaksgönt astetta!
koskaan ei voi olla liian gay
Horatius-87
31.07.2007 23:30:01
ainaki luvattu ihan hyvää ilimaa. +kaksgönt astetta!

toivottavasti on. ainakin nyt tampereella ja uutisten mukaan helsingin seudulla ollut aika ikävät ilmat. toivottavasti paranevat..
ozz3
01.08.2007 13:12:33

Lippuja on mennyt kuulemma ennätystahtiin, suosittelen nopeita ratkaisuja.

Itse tulen paikalle lauantaina, ohjelmassa Maj Karma, Amorphis, Sonata Arctica ja se suurin kala, eli Nine Inch Nails.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
kammio
01.08.2007 13:14:18

Itse tulen paikalle lauantaina, ohjelmassa Maj Karma, Amorphis, Sonata Arctica ja se suurin kala, eli Nine Inch Nails.

NiN soittaa kylläkin sunnuntaina. Itse olen paikalla molempina päivinä. Vielä ei ole kyllä kiinnostus noussut millekään tasolle, pakkopullalta tuntuu.
http://www.festarit.org
Chieftain
01.08.2007 13:32:57

Itse asiassa noi on kaikki sunnuntaina.
Mites, oisko jollain vinkkiä miten saisin lähikaupan hälyttimen pois päältä. Tarvis saada vähän olutta haettua sulkemisajan jälkeen. -Void
KillingMachine
01.08.2007 14:11:51
Oh yeah, tänä viikonloppuna se sitten on. Juuri tänään taitaa startata Venäjältä Nine Inch Nailsin tämän vuoden toinen Euroopan kiertue. Tällä kertaa olis mukava kuulla enemmänkin biisejä Year Zerolta. Muita toiveita ei mulla settilistan suhteen juuri ole, kaikki käy kun kyseessä on maailman mahtipontisin live-bändi Nine Inch Nails! NIN itse jos mikään on täydellistä huumetta. Korso, here i come.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
ozz3
01.08.2007 17:38:59
Itse asiassa noi on kaikki sunnuntaina.

NiN soittaa kylläkin sunnuntaina. Itse olen paikalla molempina päivinä. Vielä ei ole kyllä kiinnostus noussut millekään tasolle, pakkopullalta tuntuu.

Perkele kun tuli taas mokattua. Sunnuntaina siis.

Nine Inch Nailsin setin toivoisin sisältävän paljon kamaa Pretty Hate Machinelta ja With Teethiltä.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
timanttiananas
02.08.2007 09:04:46
Lippuja on mennyt kuulemma ennätystahtiin, suosittelen nopeita ratkaisuja.

Onnistuit aiheuttamaan lievän paniikin, ostin heti. Se on nyt sit mentävä. Vähän hämäs kun siinä lipunvarauskohdassa ei lukenu Amorphista sunnuntaina mut näyttäis se kaikkialla muualla lukevan... se nyt oli kuitenkin mulle yks tärkein syy valita sunnuntai.
Not all who wander are lost
riimu
02.08.2007 15:24:17
Onnistuit aiheuttamaan lievän paniikin, ostin heti. Se on nyt sit mentävä. Vähän hämäs kun siinä lipunvarauskohdassa ei lukenu Amorphista sunnuntaina mut näyttäis se kaikkialla muualla lukevan... se nyt oli kuitenkin mulle yks tärkein syy valita sunnuntai.

Noita lippuja alkoi mennä käsistä ennätystahtia, kun porukka kuuli laajemmalti että on The Gatheringin vokalistin jäähyväiskeikka. Kai porukkaa aasiasta ja e-amerikasta asti tulossa tonne. Hyvä että lipun sait.

Ite The Gatheringia lähinnä meen katsomaan, mutta onneks samalle päivälle osuu parit muutkin mielenkiintoiset esiintyjät.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
tamin
02.08.2007 15:54:52
Vetääkös tuo läheinen leirintäalue miten paljon porukkaa, että onko paikkojen loppumisesta pelkoa myöhään perjantai iltana saavuttaessa?
-Aleksi-
02.08.2007 16:04:33
Ostin 50e kahden päivän lipun huuto.netin kautta. Ei juma että toi leirintäalue maksaa! Vois pistää teltan leirintäalueen viereen aitaan kiinni.. Onko siinä ulkopuolella nurmikkoa? :D
Horatius-87
02.08.2007 18:05:52
hm. ostin tänään kahden päivän lipun 67e. siihen lisätään leiripaikka ~20e. päälle juoma ja ruoka rahat. kyllä on sitten mukava käydä festareilla :) saa olla hyvä meno sitten! ja kuitenkaan juuri mikään esintyjistä ei niiiin paljoa houkuta. että mitä helvettiä mä siellä teen? :
kivi
02.08.2007 20:47:17 (muokattu 02.08.2007 20:51:43)
hm. ostin tänään kahden päivän lipun 67e. siihen lisätään leiripaikka ~20e. päälle juoma ja ruoka rahat. kyllä on sitten mukava käydä festareilla :) saa olla hyvä meno sitten! ja kuitenkaan juuri mikään esintyjistä ei niiiin paljoa houkuta. että mitä helvettiä mä siellä teen? :

Leiripaikka?

Korsossa sijaitseva Ankkarock on lähilikennejunalla Helsingistä käytävä kaupunkifestari. Festarin "leirintäalue" on tähän asti ollut mun käsittääkseni huumoria, koska eihän kukaan Ankkarockiin mene telttailemaan kuten ei myöskään DBTLään, Porin Jazzeille, Kaivopuiston Kansanjuhlaan tai Kaisaniemen Maailma Kylässä -festareille. Pitänee sitten uskoa, että leirintämahdollisuus todella on.

Mutta näyttääpä siltä että - kuten joka vuosi - tänäkin vuonna festarikesäni loppuu Ankkarockiin.

EDIT: Peeveli, on niillä telttailualue, ja jopa samalla seudulla. Piti oikein tarkistaa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun majoittumiseen kiinnitetään huomiota Ankkarockin yhteydessä, tai sitten en vain ole huomannut.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Artist
02.08.2007 21:01:21 (muokattu 02.08.2007 21:04:02)

EDIT: Peeveli, on niillä telttailualue, ja jopa samalla seudulla. Piti oikein tarkistaa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun majoittumiseen kiinnitetään huomiota Ankkarockin yhteydessä, tai sitten en vain ole huomannut.

Et ole vain huomannut, on ennenkin siinä radanvarressa teltta-alue ollut, ainakin parina viime vuonna olen nähnyt kun on tullut ohi ajeltua. Tietysti joskus muistan kun nettisivuilla lähimmäksi leirintäalueeksi mainittiin joku Järvenpään tai Tuusulan leirintäalue. ;)

No, onneksi itse asuu muutenkin junaradan varressa.
"I wish life could be Swedish magazines."
Horatius-87
03.08.2007 00:27:48

joo en mä mitään ankasta tiedä. eka kerta siellä. kaveri vaan käski varata paikat ja kilttinä tyttönä niin tein. mutta että nyt on sitte paikka.

jeh jeh. huomenna jo pääkaupunkiseutuun päin.
Leppis
03.08.2007 10:56:22 (muokattu 03.08.2007 10:57:13)

Leiripaikka?

Korsossa sijaitseva Ankkarock on lähilikennejunalla Helsingistä käytävä kaupunkifestari. Festarin "leirintäalue" on tähän asti ollut mun käsittääkseni huumoria, koska eihän kukaan Ankkarockiin mene telttailemaan kuten ei myöskään DBTLään, Porin Jazzeille, Kaivopuiston Kansanjuhlaan tai Kaisaniemen Maailma Kylässä -festareille. Pitänee sitten uskoa, että leirintämahdollisuus todella on.

Mutta näyttääpä siltä että - kuten joka vuosi - tänäkin vuonna festarikesäni loppuu Ankkarockiin.

Juu kyllä siellä on se "leirintäalue" ollut, väittäisin että ainakin vuodesta 2000 asti, varmaan aiemminkin. Pienempänä piti päästä teltan kanssa ankkaankin, vaikka vantaalla asuinkin, että tuntuisi oikeilta festeiltä. Tänävuonna kuitenkin kotiin yöksi :)
*Ennen mies ei tiennyt, missä lapset olivat tai mistä ne tulivat. Isänpäivänä juhlitaan sitä, että hän on vihdoin ymmärtänyt tämän asian.* Nina 7 v.
KillingMachine
03.08.2007 11:10:59
NIN eka keikka tällä kiertueella (1.8 Moskova) ja settilista näyttää tältä:
"Hyperpower!"
"The Beginning of the End"
"Last"
"Survivalism"
"March of the Pigs"
"Closer"
"Capital G"
"Burn"
"Gave Up"
"Me, I'm Not"
"The Great Destroyer"
"Eraser"
"Only"
"Wish"
"The Good Soldier"
"No, You Don't"
"Suck"
"The Hand That Feeds"
"Head Like A Hole"
"Hurt"

Komea settilista! Uutta kamaa 7 biisin verran. Kiitoksia tästä.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)