McNulty 01.08.2007 13:48:52 | |
---|
- Suosaarnirunko, swimming pool -routing Kuulostaa siltä, ettei kyse ole "yhden mikkikonfiguraation"-meiningistä... eli vaihtopleksillä äkkiä esim. H/H-Strato tai perinteinen 3xSC. Vai menikö nyt ihan metsään? |
JuSu 01.08.2007 13:51:04 | |
---|
Kuulostaa siltä, ettei kyse ole "yhden mikkikonfiguraation"-meiningistä... eli vaihtopleksillä äkkiä esim. H/H-Strato tai perinteinen 3xSC. Vai menikö nyt ihan metsään? Kyllä ei mennyt. Tarkoituksena nimenomaan tämä. Jos tulee joskus halu muuttaa mikitystä, niin ei mene puutöiksi sitten... JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Joees 01.08.2007 14:03:45 | |
---|
Alustava kustannusarvio mielestäni kohtuullinen 1600 euroa. Onhan se paljon rahaa toki. JuSu Paljon rahaa, mutta ei paskaakaan tollasesta customista :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
JuSu 01.08.2007 14:07:49 | |
---|
Paljon rahaa, mutta ei paskaakaan tollasesta customista :-) Hys, hys... =) JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
svilo 01.08.2007 17:25:13 | |
---|
pst: älä Wilkon VS-100:sta, mieluimmin vaikka Gotoh 1088.... /sv "If you think playing the guitar is easy, pick it up and show me." |
Les Fender 01.08.2007 20:17:56 | |
---|
- Suosaarnirunko, swimming pool -routing - Väri 'whiteburst', eli reunoilla (ja takana) solid white, keskelle päin Mulla on kans tarkoitus toteuttaa joskus tuollainen värjäys. Puut on hankittu, tosin noita rojekteja riittää jo nyt .............. Helevatan hieno värjäys (Kuva on Mary Kaye - tribuutista) http://namm.harmony-central.com/WNA … Fender/PR/CS-Mary-Kaye-Strat-lg.jpg "Living is easy with eyes closed!" |
Joees 01.08.2007 20:49:02 | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
JuSu 02.08.2007 09:19:00 | |
---|
pst: älä Wilkon VS-100:sta, mieluimmin vaikka Gotoh 1088.... /sv Noh, spekseissä on maininta 'tai vastaava'... Tuota VS-100 suositeltiin toisaalla, kun noista kyselin. Mustat osat ovat kuulemma nyt kortilla, jonkun direktiivin mukaan täysin mustien osien maahantuonti on tällä hetkellä kiellettyä, tietääkö joku tästä enempää? Ei sillä, mulle käy cosmo black myös oikein mainiosti. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
McNulty 02.08.2007 09:31:13 | |
---|
Mustat osat ovat kuulemma nyt kortilla, jonkun direktiivin mukaan täysin mustien osien maahantuonti on tällä hetkellä kiellettyä, tietääkö joku tästä enempää? Olisikohan sillä RoHS-merkinnällä jotain tekoa tämän(kin) kanssa? Kenties mustassa viimeistelyssä on nanogramma liikaa lyijyä tms. ja se onpi EU-keisareiden mielestä yhteiskunnan turmio ja tuho silloin. Onneksi speksasin omaan customiin kullitetut raudat :) |
joukov 02.08.2007 09:32:57 | |
---|
Noh, spekseissä on maininta 'tai vastaava'... Tuota VS-100 suositeltiin toisaalla, kun noista kyselin. Mustat osat ovat kuulemma nyt kortilla, jonkun direktiivin mukaan täysin mustien osien maahantuonti on tällä hetkellä kiellettyä, tietääkö joku tästä enempää? Ei sillä, mulle käy cosmo black myös oikein mainiosti. JuSu Kuulin tästä kun kävin musaliikkeessä, mustassa värissä on ilmeisesti jotain uudella lailla kiellettyä ainesosaa, eiköhän kyseessä ole sama laki, joka pakottaa elektroniikkavalmistajat muuttamaan laitteitaan. SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
Ei sillä, mulle käy cosmo black myös oikein mainiosti. JuSu Nöyrä mielipiteeni on, että tuohon suunitelmaan cosmo istuu kuin... jokin, joka istuu todella hyvin siihen mihin istuu. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
McNulty 02.08.2007 12:42:51 | |
---|
Nöyrä mielipiteeni on, että tuohon suunitelmaan cosmo istuu kuin... jokin, joka istuu todella hyvin siihen mihin istuu. ...jaa niin kuin meikäläinen Ferrariin tai pipli pimpiin? Voipi todellakin olla nätimpi kun ei ole se ihan se vakiokontrasti black & white... eli tuleepi tummanharmaa ja haaleenvaalee. Kontrastia edelleen mutta eri tavalla. Tuo Maryn signature Strato on myös kovasti hieno... Millaisella kaulaprofiililla meinasit JuSu tuota Stratoa? Paksu? Ohut? V-shape? C-shape? |
JuSu 02.08.2007 12:53:47 (muokattu 02.08.2007 12:53:58) | |
---|
...jaa niin kuin meikäläinen Ferrariin tai pipli pimpiin? Sopii ku sialle henkselit. Millaisella kaulaprofiililla meinasit JuSu tuota Stratoa? Paksu? Ohut? V-shape? C-shape? Ibanez Ultra. http://www.jemsite.com/jem/necks.htm Mulla on RG620QM, jossa on mun käpälään oivasti istuva kaula, ja se on Ultra -profiililla. Siitä lähdetään liikkeelle, jotain pieniä muutoksia tulee toki nauhojen määränkin vuoksi. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Les Fender 02.08.2007 13:48:08 | |
---|
Sopii ku sialle henkselit. Strato on kyl siittä hieno että sitä voi pukea ihan erillaiseksi, varsinkin tuollainen Jani Sievis-routtauksella varustettu. Valkonen kun vielä niin sen saa hetkessä modattua pleksin ja hilut vaihtamalla Joel Hallikainen pikkutakkimeiningistä Hiivi-Rokkiin. "Living is easy with eyes closed!" |
McNulty 02.08.2007 15:01:40 | |
---|
|
JHL 02.08.2007 21:10:32 | |
---|
Olisikohan sillä RoHS-merkinnällä jotain tekoa tämän(kin) kanssa? Kenties mustassa viimeistelyssä on nanogramma liikaa lyijyä tms... joo just näin taitaa olla, keräilin omaan Warmoth-palapeliini osia pari viikkoa sitten ja olipas hankala löytää Helsingin kaupungista mustaa virityskoneistosettiä. löytyi kuitenkin kun tarpeeksi puristin, viimeisiä vietiin. odotan mielenkiinnolla lähettävätkö Warmothilta mukisematta läjän mustunutta rautaa jonka ymppäsin puutavaratilaukseen, ainakaan tilausvahvistuksen yhteydessä ei tullut mitään mukinoita. ehkä käyttävät vähemmän lyijykästä maalia, tai jotain. RoHS-systeemeistä pitäisi kyllä tonkia enemmän infoa, just kokeilin Levytukussa uutta Ibanezia jossa luki lavan takana "RoHS yhteensopiva" tms, mustaa viritintä oli lavassa kiinni ja kovasti Gotohin näköistä, muistatteko Ibanez-diggarit heti ulkoa mistä ko. firman rauta tulee? ainakin PGM:n tallaa valmistaa Gotoh... niin juu sitä vaan että jos Ibaneezi saa jostain täysin mustia RoHS-hyväksyttyjä Gotoh(?)-virittimiä, kaipa me tavalliset kuluttajatkin jossain vaiheessa pääsemme niihin käsiksi? niin ja JuSu, mielenkiintoisen näköinen vekotin tulossa. jäämme odottamaan joulua ja ensimmäisiä raportteja. |
JuSu 22.11.2007 08:05:00 | |
---|
mielenkiintoisen näköinen vekotin tulossa. jäämme odottamaan joulua ja ensimmäisiä raportteja. Joulua odotellessa pientä väliraporttia kuvien kera on luettavissa tuolta omista soittokamoistani: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=546 Viimeksi eilen käväisin jutustelemassa ja katsomassa tilannetta. Aikataulu ilmeisesti pitää, jouluksi valmistunee. JuSu "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
Tee 22.11.2007 11:50:25 | |
---|
Joulua odotellessa pientä väliraporttia kuvien kera on luettavissa tuolta omista soittokamoistani: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=546 Viimeksi eilen käväisin jutustelemassa ja katsomassa tilannetta. Aikataulu ilmeisesti pitää, jouluksi valmistunee. JuSu Tuostahan tulee tyylikästä kitara! Itselläni valmistu pari, kolme viikkoa takaperin Amfisoundin tekemä pläjäys. Kyllä nämä custom soittimet tuppaa palkitsemaan :-) Kaikki on niinkuin pitää. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
pöpö 22.11.2007 13:01:24 | |
---|
Halvalatahan tuo sinänsä kuulostaa.. kun itelle pitäis huomenna kopsahtaa postiin Ruokankaan mojo, joka on vuoden vanha. Enemmän maksan siitä ku sinä uudesta kitarasta, joka on vielä omilla spekseillä. =) MiKs Mä OoN TäÄlLä, VaI SiElLä.. Ai MiSsÄ? EnKö Mä SaIs OlLa JuSt TäSsÄ? |
JuSu 30.01.2008 19:28:07 (muokattu 30.01.2008 19:29:45) | |
---|
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |