pehko 27.06.2007 14:13:37 | |
---|
hmm...ei miun oo tarvinnu koskaan mäntistä lantrata. pari ekaa pesua sillä tuntu aika mielenkiintoselta, mutta ei siinä kauaa menny kun se jo tuntu siltä miltä kaikki muutkin shamppoot. itse olen havainnut hyväksi metodiksi että neljän viikon aikana (pesen siis kerran viikossa) kerran pesee mäntysuovalla ja kolmesti Linna Shamppoolla....toki näin ehkä kannattaa tehdä kun takut ovat muodostuneet hyvin, koska tuo linna shamppoo varmaan vähän ei-edesauta niiden muodotumista. Mutta, näin tekemällä säästetään tukkaa ja päänahkaa paremmin. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Unspoken 27.06.2007 15:04:13 | |
---|
Kyllähän jotkut rastat saa ihan vaan setvimällä ja avaamalla "normaaleiksi" ettei tarvii leikata. Unspoken pain, I feel nothing. |
Klassikko 27.06.2007 16:19:32 | |
---|
nooh, ei nyt sentään. =D Äläpäs vähättele, noi on ehdottomasti hienoimmat mitä oon Suomi-pojalla tai -tytöllä nähnyt! Melkein tekis mieli itsellekin hommata, jos edes 33%:sesti noin hyvät tulis... "I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth) |
pehko 27.06.2007 16:35:29 | |
---|
Kyllähän jotkut rastat saa ihan vaan setvimällä ja avaamalla "normaaleiksi" ettei tarvii leikata. muutamat kaverit on noin tehneet.....melkolailla kyllä jääny aukkoja. iteltä ei kyllä lähtis. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Unspoken 28.06.2007 15:37:39 | |
---|
muutamat kaverit on noin tehneet.....melkolailla kyllä jääny aukkoja. iteltä ei kyllä lähtis. Jep yhellä munkin kaverilla jäi pari aukkoo, mutta sai peitettyä ne kyllä, kun harjas hiukset siihen päälle. Mun mielestä parempi ratkasu, kun että kokonaan leikkauttais pois :) Unspoken pain, I feel nothing. |
Jumina5/6 28.06.2007 21:12:09 | |
---|
Kyllähän jotkut rastat saa ihan vaan setvimällä ja avaamalla "normaaleiksi" ettei tarvii leikata. Kyllähän ne saa, mutta menee aika kauan jo on senverran kivuliasta, että ehkä on helpompi vaan leikata pois. Ja aika hampputukka on kyllä sen jälkeen jos on rastoja suoriksi availlut. Black Hippies Underground |
Unspoken 28.06.2007 21:24:45 (muokattu 28.06.2007 21:25:07) | |
---|
Kaveri vetäs toiselta kaverilta ihan muutamassa minuutissa takut selviks. Ei se koko pää ollu rastottunu, mutta kuitenkin. Itsekin haluaisin kokeilla, mutta ei innosta mennä kampaajalle ja ite en osaa :( Unspoken pain, I feel nothing. |
pehko 29.06.2007 12:47:24 | |
---|
Kaveri vetäs toiselta kaverilta ihan muutamassa minuutissa takut selviks. Ei se koko pää ollu rastottunu, mutta kuitenkin. ei tainnu kovin takussa olal sitten. itellä kun on parit patukat parista kohtaa melkeinpä kivikovia, niin eipä taida ne aueta. mutta kai sekin johtuu vähän hiuslaadusta...ehkä... HEAVY...FUCKING...METAL! |
Kirjoitus virhe 29.06.2007 19:46:11 | |
---|
Kaveri vetäs toiselta kaverilta ihan muutamassa minuutissa takut selviks. Ei se koko pää ollu rastottunu, mutta kuitenkin. Itsekin haluaisin kokeilla, mutta ei innosta mennä kampaajalle ja ite en osaa :( Tee niin kuin minä. Pyydät kaverin kylään, ostat jääkaappiin kaljaa, laitat hyvää musiikkia soimaan, länttäät hiukset ja kaljan kaverin käteen. Ei ne hirveen helposti näköjään voi epäonnistua vaikka kummallakaan ei ollut aikaisempaa kokemusta asiasta. http://takkutukka.kapsi.fi/wiki/ind … le=Solmimistekniikalla_takuttaminen Tuolla tyylillä tehtiin + välillä raaputeltiin kammalla. |
Ze Kink 20.07.2007 20:01:36 (muokattu 20.07.2007 20:02:38) | |
---|
Itsellä on kanssa menossa tällainen "antaa olla" -projekti, tosin kyllä näitä vähän tupeerattiin kun en jaksanut odotella. Katsotaan miltä näyttää kuukauden päästä. Vähän piti kyllä repiä toisistaan irti jo, kun tuli solmuja. Kaveri on tosiaan ollut vissiin joulusta asti kampaamatta, meikällä on edistynyt jo kuukaudessa enemmän. Että on kai se hiustyypistäkin kiinni (itsellä siis kiharat ja suht ohuet hiukset, mutta niitä on paljon). Harmi että pitää intissä sitten leikata, mutta kasvaahan hiukset takaisin. Jos tykästyn, ajattelin kyllä pistää uudelleen solmuun. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Läpistö 21.07.2007 07:02:07 | |
---|
Itelle ei mitää pitkiä patukoita sais, mutta kiinnostais jotain vähä tehä...että sanokaapa et pystyyhän juurista sitte rastottamaa, kun tukka kasvaa? Choose life. |
myrskis 21.07.2007 20:45:55 | |
---|
Itelle ei mitää pitkiä patukoita sais, mutta kiinnostais jotain vähä tehä...että sanokaapa et pystyyhän juurista sitte rastottamaa, kun tukka kasvaa? Ainakin mulla ja varmaan useimmilla muilla ne juuret rastottuu ihan luonnostaan. Tietysti rastottumista voi nopeuttaa/tehostaa esim. pyörittelemällä juuria. (itse teen niin että hieron kunkin locksin juuren kohdalta sormilla ja kämmenellä pyörivin liikkein oikein rivakkaan tahtiin. Juuret vähän niinkun tupeeraantuu ja lähtee kasvamaan takkuun.) Ja mitä rasvasemmat ja sileämmät hiukset, sitä vaikeampaa se juurtenkin rastottuminen on. Joten ainakin itse suosisin säännöllistä pesua ja aineeksi jotain ei-niin hoitavaa ja syväkosteuttavaa. Vaikka kyllä ainakin mulla rastottuu hyvää vauhtia ihan ilman mitään poppaskonsteja. 'This parrot is no more.' |
Minstrel 29.07.2007 20:21:28 | |
---|
Teinpä tässä tylsyydessäni itselleni rastat. Ajatus lockseista oli muhinut kesän alusta alkaen. Noin viisi päivää sitten sain tukan jokseenkin valmiiksi, vaikka pyörittelyä ja pientä fiksailua toki päivittäin on joutunut tekemään. Yöstä rastat eivät vielä hirveästi tykkää, ja aamulla on pakko korjailla takatukkaa kuntoon. Yö yöltä on kuitenkin mennyt paremmin, joten eiköhän tästä selvitä kunnialla. "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |
_nirvana 01.08.2007 20:09:43 | |
---|
mulle tuli kivoja kavereita rastoihin piähän yheltä kaverilta. ja sitte ne joutus leikka pois :/ se ei ollu kivaa.. |
No ei sitten tullutkaan ihan luonnolliset, vaan pyöriteltiin hetki sitten tyttiksen kanssa mulle pötkylät. Melko jättimäiset on vielä, mutta eiköhän se tästä. Ja pyörittelyä pitää vissiin harrastaa vielä pitkään. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Kirjoitus virhe 03.08.2007 13:13:45 (muokattu 03.08.2007 13:32:03) | |
---|
No ei sitten tullutkaan ihan luonnolliset, vaan pyöriteltiin hetki sitten tyttiksen kanssa mulle pötkylät. Melko jättimäiset on vielä, mutta eiköhän se tästä. Ja pyörittelyä pitää vissiin harrastaa vielä pitkään. Mä näytin rastojen laiton jälkeen ihan siltä tyypiltä joka koittaa barttia tappaa aina kun vapaalla on =) Bobiko se oli? |
möyssy 04.08.2007 15:37:28 (muokattu 04.08.2007 15:42:47) | |
---|
Kuinkas pitkiin hiuksiin ootte näitä alkanu tekee? Itellä ei nyt vielä niin hirveän pitkät hiukset oo, mut oon silti hiukan koittanu ite pyöräytellä näitä. Takatukka tuntuu parhaiten takkuuntuvan, mutta seuraavan pesukerran jälkeen hiukset yleensä taas tuppaa suoristumaan suurelta osalta. Kuuluuko näin käydä? Ja juu, näytän tosiaan hieman siltä kuin olisin kävellyt ulos jostain laboratoriosta räjähdyksen jälkeen. ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |
Läpistö 04.08.2007 15:49:04 | |
---|
Kuinkas pitkiin hiuksiin ootte näitä alkanu tekee? Itellä ei nyt vielä niin hirveän pitkät hiukset oo, mut oon silti hiukan koittanu ite pyöräytellä näitä. Takatukka tuntuu parhaiten takkuuntuvan... Samaa täällä. Choose life. |
gorgonoidi 04.08.2007 15:55:44 | |
---|
Meikä alotti samantien kuin aloin kasvattamaan eli ihan alusta asti. Hiljaa hyvä tulee... |
Keppis 04.08.2007 23:31:50 | |
---|
mulla tulee välillä vahingossa pari rastaa kun en jaksa kampailla tukkaa muutamaan päivään. |