Aihe: Hammond XMc-1 1 | |
---|---|
![]() 30.07.2007 22:48:00 | |
Tuli käsiini tommonen B3 soundimoduli. Onko kellään manuaalia tai tietoa kuinka esim. saadaan halutut valmiit soundit järjesteltyä esim peräkkäin jne. Hammond organ sivuilta löyty vaan listaa ominaisuuksista mutta ei varsinaista käyttöohjetta. Eihän tuo monimutkainen taida olla mutta kun ei jaksa summassa editoida, tulee pian tuhottua alkuperäisiä asetuksia. Onkohan siinä jotain tehdasasetuksien palautus systeemiä? Oon vähän kökkö näiden tietokonenappuloiden kanssa ku oon vetäny vaan WLM:llä ja lepalla. Muutenhan tää ois aikas paljon kevyempi roudata.. | |
![]() 02.08.2007 00:10:01 | |
Tuli käsiini tommonen B3 soundimoduli. Onko kellään manuaalia tai tietoa kuinka esim. saadaan halutut valmiit soundit järjesteltyä esim peräkkäin jne. Hammond organ sivuilta löyty vaan listaa ominaisuuksista mutta ei varsinaista käyttöohjetta. Eihän tuo monimutkainen taida olla mutta kun ei jaksa summassa editoida, tulee pian tuhottua alkuperäisiä asetuksia. Onkohan siinä jotain tehdasasetuksien palautus systeemiä? Oon vähän kökkö näiden tietokonenappuloiden kanssa ku oon vetäny vaan WLM:llä ja lepalla. Muutenhan tää ois aikas paljon kevyempi roudata.. Kuule varmaan on palautus nimeltä reset. Se voi olla laitteen takaosassa jollain pinnillä painettava nappi tai sitten kuten mun xk-2ssa on että pidetään jotain tai joitain nappeja pohjassa samanaikaisesti kuin pannaan virrat päälle. Mun xk-2ssa on ohjelmointitilassa sellainen käsky kuin resetoi koko laite tai vain jotain osia siitä esim omatekoiset soundit ym. Muuten oon minäkin soittanut wlm:llä ja sen omalla lepalla ja sitten vähän aikaa aidolla 760:llä jonka mukana oli se peltipedaali sillä eihän wlm;ssä ollu leslien kauko-ohjausta vaan piti ottaa outputista ellen väärin muista vai olisko ollut kuulokeliitäntä aikaa niin paljon etten enää muista. | |
![]() 02.08.2007 00:18:43 | |
Sori. tuli väärinkäsitys,et kysynyt resetointia mutta jostain sain päähäni sen.No kävin etsimässä hammond/suzuki kotisivuilta manuaalia mutta ei ollut xmc-1:stä kaikkea muuta mutta meilaa sinne ja pyydä sitä koska oot sellaisen ostanut ehkä auttavat jos sellainen niillä on saisit multa sen jos olis mutta pidän mielessä jos osuu silmiin kopioin sen vaikka tms.Jos sulla olis ollut vaikka xk-2 olis tilanne toinen. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)