Demostudio 21.01.2004 12:44:16 | |
---|
|
Mouhi 21.01.2004 15:29:16 | |
---|
Sanokaas nyt jotain viisasta tästä. It's not the speed that kills you. |
ravage 21.01.2004 15:48:12 | |
---|
Kuuntelin biisin tossa ja hyvä vetäsyhän se oli. Tuli mieleen L.A.Gunsin Ballad jostain syystä. Itte olisin ehkä laittant laulun hiukka enemmän pintaan tossakin missä sähköskebat jyräyttää mukaan, mutta sehän on varsin paljon makuasia, enkä minä tiedä miksaamisesta muutenkaa mitään :) Ei mitään.. Hywä pikku vetistelyhän se. |
Mouhi 21.01.2004 16:43:16 | |
---|
Kuuntelin biisin tossa ja hyvä vetäsyhän se oli. Tuli mieleen L.A.Gunsin Ballad jostain syystä. Itte olisin ehkä laittant laulun hiukka enemmän pintaan tossakin missä sähköskebat jyräyttää mukaan, mutta sehän on varsin paljon makuasia, enkä minä tiedä miksaamisesta muutenkaa mitään :) Ei mitään.. Hywä pikku vetistelyhän se. Kiitos. Yritän miksata tuon oman vinkumiseni aina mahdollisimman alas, kun en mikään kaksinen laulaja ole. It's not the speed that kills you. |
Mouhi 22.01.2004 16:43:01 | |
---|
Tein uuden miksauksen tosta, mm. laulu vähän enemmän pinnassa ja luontevammalla soundilla. Kommentoikaa nyt, prkl :) It's not the speed that kills you. |
ravage 22.01.2004 17:24:33 | |
---|
No prkl, minä arvostelen, taas :D No ni! Nythän tää sai aivan uutta potkuu, kun laulu ja soitto on paremmin balanssissa. Tosi hyvä biisi on kyllä, eikä tota laulua kannata missään nimessä piilotella skittojen alle. |
Mouhi 22.01.2004 18:06:50 (muokattu 22.01.2004 18:07:01) | |
---|
No prkl, minä arvostelen, taas :D Luottokommentaattori. :) It's not the speed that kills you. |
NHR 23.01.2004 00:43:26 | |
---|
Nätti. Soolo oli mieleeni, sopivasti tuota vauta käytetty. Sen jälkeiseen A-osaan olisin itse jättänyt vain laulun ja kitaran (kuten alussa) ja tuplannut vielä kertosäkeen tuossa lopussa, sillä se on niin lyhyt. Mutta minähän en olekaan sinä, ja kyllä tämä hyvältä näinkin kuulostaa... ;) Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Tranquility 23.01.2004 03:08:48 | |
---|
Mukava kappale. Tuli kuunneltua useampaankin kertaan vaikka normaalisti tällaiset balladintapaiset eivät minuun iske. Soolokin toimi hyvin. Millaisilla välineillä muuten nauhoitit biisin? Kitarasoundi nimittäin oli mieleen, itseväsätyksi erittäin hyvä. |
Jussi Guitar 23.01.2004 11:36:15 | |
---|
Kyllähän tästä tulee 80-luvun loppu mieleen ja ennen kaikkea hyvässä mielessä, soolo oli aivan helmi ainoastaan laulu on vähän falski, ehkä kannattais pudottaa vähä (ei paljoa) sävellajia. Tätä vois kuunnella ihan kotona stereoista. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOA NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
Tapani L 23.01.2004 11:45:16 | |
---|
No tämähän on hyvä. Tulee sellaiset kivat fiilikset, vähän samantapaiset kuin tulee silloin kun katsoo jotain 80-luvun lopun hömppäkomedioita. Ja se on hyvä asia :) Hyvä soolo ja muutenkin hieno biisi. Laulu tosin kuulosti vähän "epävarmalta". Eipä mulla muuta sanomista ole. |
Mouhi 23.01.2004 12:16:27 | |
---|
Kiitoksia palautteesta. Hyvä että kelpas! :) Laulu saattaa kuulostaa epävarmalta, koska se on epävarmaa. Olen tässä vasta pari kuukautta tätä laulamista harjoittanut vakavammin, toivottavasti tästä kehittyy. Tarkoitus näillä äänityksillä on (kuten tietysti aina demoilla) esitellä sävellystä, Minor Effect kun on tällainen soolorojekti. Tässä välissä muistutan jo aiemminkin esillä olleesta jazz/blues biisistä "Achin' Blues". Rentoa hilipatusta sekin. http://people.jyu.fi/~janhein/AchingBlues.mp3Jees, rockaillaan! It's not the speed that kills you. |
Turmis 23.01.2004 14:50:06 | |
---|
Tyylikkään kappaleen olet kyllä saanut aikaiseksi, eipä voi muuta sanoa. Laulu saattaa kuulostaa epävarmalta, koska se on epävarmaa. Olen tässä vasta pari kuukautta tätä laulamista harjoittanut vakavammin, toivottavasti tästä kehittyy. Lauluääni on hyvä ja sopiva tuohon piisiin, kunhan saat vielä laulutekniikan viilattua kohdalleen niin tämähän on valmista radiosoittokamaa. Hatunnoston arvoinen suoritus! |
Hate 23.01.2004 16:00:39 | |
---|
Kyllä se oli ihan hyvä. melodia oli loistava ja alun kitara oli kivaa kuunneltavaa Hanki parempaa luettavaa |
Vilhelmus 23.01.2004 23:52:31 | |
---|
Biisissä potentiaalia, mutta soitto kaipaa tiukkuutta ja laulu treeniä. Ei lainkaan huono veto, suorastaan haluaisin kuulla tämän parempana totetuksena. Aika auttaa! Ei paha nytkään! |
Mouhi 24.01.2004 10:51:50 | |
---|
Biisissä potentiaalia, mutta soitto kaipaa tiukkuutta ja laulu treeniä. Ei lainkaan huono veto, suorastaan haluaisin kuulla tämän parempana totetuksena. Aika auttaa! Ei paha nytkään! Kiitti. Voitko tarkentaa missä kohtaa (vai kaikkialla) soitto on epätarkkaa? It's not the speed that kills you. |
Vilhelmus 24.01.2004 10:55:56 | |
---|
Kiitti. Voitko tarkentaa missä kohtaa (vai kaikkialla) soitto on epätarkkaa? Vähän siellä täällä, eikä niin kauhean pahasti, mutta sen verran, ettei ole ihan tiukkaa. Mutta biisi tosiaan rokkaa. |
Vähän siellä täällä, eikä niin kauhean pahasti, mutta sen verran, ettei ole ihan tiukkaa. Mutta biisi tosiaan rokkaa. Joo, varmaan akustoissa saattaa olla jotain häikkää? Siinä on kaikkiaan 5 skebaraitaa (akusto tuplattu ja kolme sähkistä) ja soolo, ehkä siellä joku sitten vähän vippaa. :) It's not the speed that kills you. |
Imper 24.01.2004 19:48:32 | |
---|
Juu, meikä tykkäs. Kolmatta kertaa soi nyt, ja oikeestaan ainut mikä tosiaan vähän häiritsee on että laulu menee välillä vähän äärirajoilla, että sävelaskeleen kun sävellajia tiputtaisi niin voisi kuullostaa paremmalta?:) Soolo rocks. Everyone is a per-son |
jannu 30.01.2004 14:54:54 | |
---|
Biisissä potentiaalia, mutta soitto kaipaa tiukkuutta ja laulu treeniä. Ei lainkaan huono veto, suorastaan haluaisin kuulla tämän parempana totetuksena. Aika auttaa! Ei paha nytkään! My words exactly. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |