Mikko T. 30.07.2007 02:23:30 | |
---|
Kannatan muuten ehdotettua päivämäärää 4.1. Oon lähdössä 7.1 Bangkokiin, matka maksettu eli kiva olisi saada pakolliset kuviot hoidettua ennen sitä. Mikä tahansa paikkakunta mulle käy. Joo, mulla on nimenomaan just tää sama lehmä ojassa kun me lähdetään 13.1. kahdeksi viikoksi Phuketiin ja kun tullaan sieltä loma onkin förbii. Ja jos päivämäärä on toi, meidän rytmiryhmästä saattaisi päästä useampikin apina mukaan. Mä kannatan kanssa omalla vaatimattomalla äänelläni tätä Plevna/Tampere-valintaa, koska A) se on suht lähellä ja B) sinne pääsee naurettavan helposti julkisilla, C) majoituskustannustaso on Tampereella viikonloppuisin siedettävä ja ennen kaikkea D) edellisistä kemuista siellä olen kuullut niin hyvää palautetta. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
isojussi 30.07.2007 04:15:35 | |
---|
Mullakin on toi vielä auki - pienellä varauksella mukana. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 30.07.2007 09:14:08 | |
---|
Mullakin on toi vielä auki - pienellä varauksella mukana. Kuin myös minä. |
ÄM 30.07.2007 12:52:25 | |
---|
Mitäs tää nyt, meikäkin on näillä näkymin Thaimaassa tuon päivän läheisyydessä. Pitää vissiin vaihtaa lomamatka vielä kauemmas, kun ei teistä pääsee millään eroon :) No joo, mutta 4.1. kuulostaa järkevältä, varauksella tosin, jos matka sijoituu just siihen. Plevna saa täältä myös kannatusta. Pitkästä aikaa asuu taas kavereita Treellä, niin pystyn hyvin majoittumaankin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
paice60 31.07.2007 16:40:52 | |
---|
Mitäs tää nyt, meikäkin on näillä näkymin Thaimaassa tuon päivän läheisyydessä. Pitää vissiin vaihtaa lomamatka vielä kauemmas, kun ei teistä pääsee millään eroon :) No joo, mutta 4.1. kuulostaa järkevältä, varauksella tosin, jos matka sijoituu just siihen. Plevna saa täältä myös kannatusta. Pitkästä aikaa asuu taas kavereita Treellä, niin pystyn hyvin majoittumaankin. Meillekin mahtuu...parvekkeelle. Vittu näitä hommia. |
Ukko 31.07.2007 16:51:52 | |
---|
Meillekin mahtuu...parvekkeelle. Kissan kanssa....oletan ? |
jjussila 31.07.2007 17:03:42 | |
---|
Kissan kanssa....oletan ? Mirrin kanssa pärjää jopa huonommissakin olosuhteissa... ..ei helev...olisko noin?..... |
Timi 31.07.2007 19:05:03 | |
---|
Jösses!Mun tekee mieli kans tulla.Toi tammikuu on melko hiljaista,miss siel voi halvalla painua unilaatikkoon?Lähtisköhän bändin pojat mukaan. Kylmän viileesti! |
Timi 31.07.2007 19:07:29 | |
---|
Toisaalta eiks tuo oo aika paha aika ko siin on niitä loppias tai mitä ne ny onkaan tansseja?Vai onko. Kylmän viileesti! |
paice60 31.07.2007 20:27:15 | |
---|
Jösses!Mun tekee mieli kans tulla.Toi tammikuu on melko hiljaista,miss siel voi halvalla painua unilaatikkoon?Lähtisköhän bändin pojat mukaan. Täältä löytyy edullisia paikkoja yöpyä. Tulkaa vaan kaikki jos ne nyt sitten päätetään silloin ja tänne järjestämään. Vittu näitä hommia. |
kuunsirppi 31.07.2007 21:17:08 | |
---|
Jösses!Mun tekee mieli kans tulla.Toi tammikuu on melko hiljaista,miss siel voi halvalla painua unilaatikkoon?Lähtisköhän bändin pojat mukaan. Omena-hotelli oli suht edullinen ja siisti paikka yöpymiseen ja lähellä Plevnaa. Nyt kaivattais Pula-ahoa soittamaan tuonne Plevnaan, kun hänellä siellä on niitä tuttuja jo edelliskerrasta ja kokemusta, miten homma hoituu.....eli huhuuu Pulis!!! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jjsound 31.07.2007 21:23:49 | |
---|
Päivämäärä laitettu talteen. Eiköhän taas pyritä yrittämään! "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Ukko 01.08.2007 17:05:36 | |
---|
Täältä löytyy edullisia paikkoja yöpyä. Tulkaa vaan kaikki jos ne nyt sitten päätetään silloin ja tänne järjestämään. Mä tuun sitten teille. Päätetty (kunhan golfjuttuja ei tartte kuunnella) :/ |
paice60 01.08.2007 17:10:12 | |
---|
Mä tuun sitten teille. Päätetty (kunhan golfjuttuja ei tartte kuunnella) :/ Tuu vaan. Mulla onkin hyviä golfvideoita monta tuntia. Voidaan niitä sitten katsella. Vittu näitä hommia. |
Ukko 01.08.2007 17:20:14 | |
---|
Tuu vaan. Mulla onkin hyviä golfvideoita monta tuntia. Voidaan niitä sitten katsella. Onks ne niitä joissa Jenna Jameson ja John Holmes pelaavat ähkien golfia ? |
manjaana 01.08.2007 17:30:23 | |
---|
Onks ne niitä joissa Jenna Jameson ja John Holmes pelaavat ähkien golfia ? Mahtaa olla taskubiljardia... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
faith 01.08.2007 19:07:11 | |
---|
Miksi teitien pittää aina niin kauas järkätä pileet? *huoh* Sellasta se on - joskus oot pulu, joskus patsas. |
Miksi teitien pittää aina niin kauas järkätä pileet? *huoh* Niin... mä vaan tulen... hmm.. missäs ne muuten on??? "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Aune 01.08.2007 23:49:36 | |
---|
Vois kai sinne periaatteessa yrittää tulla, jos ei satu mitään muuta sille viikonlopulle. Jos ei se Tamperetta kauempana ole, mihinkään itärajalle tai susirajan (kehä 3) väärälle puolelle en tuu. Otsa kurtussa. |
Coelhinho21 02.08.2007 01:54:25 | |
---|
Tämä 4.1. on harkitsemisen arvoinen, sillon ei maha keikkaa olla ja eihän sitä ole jos ei siihen myy/sovi :-) Kalenteriin laitetaan.. Miksi teitien pittää aina niin kauas järkätä pileet? *huoh* Mennään kimppakyydillä..? poimitaan sinutkin mukaan :-) Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |