Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 548 49 50 51 52131 132 133 134 135
DethBanger
28.06.2007 21:56:29
Bongasin äsken ekaa kertaa War Ensemblen kertsin marssiäänet! Vaikka lukemattomia kuunteluja takana, niin eipä ole huomannut tuollaista. Niin sitä kuulo vissiin kehittyy kun vanhaksi käy. Pahoittelen tarpeetonta viestiä.

Sanoin kaverille kerran ku sitä kertosäettä kuunneltiin, että kuuntele noita marssiääniä. Se ei huomannu niitä siltikään vaikka miten monta kertaa sanoin että missä kohtaa ne tulee ja näin. Sä sentää huomasit sen itse!
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
jigsore
28.06.2007 22:06:52

Sanoin kaverille kerran ku sitä kertosäettä kuunneltiin, että kuuntele noita marssiääniä. Se ei huomannu niitä siltikään vaikka miten monta kertaa sanoin että missä kohtaa ne tulee ja näin. Sä sentää huomasit sen itse!

Kyllä, olenkin kovin ylpeä saavutuksestani. Mutta kuinka moni onkaan spotannut röyhtäyksen Divine Interventionin kappaleessa SS-3? (2:47-2:48)
Ebb: 01 02 03
Deino
28.06.2007 22:09:02

Kuka on huomannut rannekellon kilinän Napalm Deathin Harmony Corruptionilla? :(
jigsore
28.06.2007 22:32:32

Kuka on huomannut rannekellon kilinän Napalm Deathin Harmony Corruptionilla? :(

Enpä ole kuullut koko levyä :(
Mitäs porukat muuten tykkää ehkä maailman tiukimmasta coverlevystä Undisputed Attitude (nojoo onhan siellä ne muutama oma biisi mutta kuiten) ? Kuuleman mukaan sedät suunnitteli alunperin perusheavy-painotteista settiä tyyliin Black Sabbath Judas Priest yms., mikä ei onneksi(?) toteutunut.
Ebb: 01 02 03
haunted
01.08.2007 16:42:56
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=77926

Paljonkohan kellot täälläpäin maailmaan kun keikka pärähtää..
Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla.
meitu
01.08.2007 16:53:00

taitaa kaliforniassa aika olla 10h meitä jäljessä.
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
Nieby
01.08.2007 16:54:53
taitaa kaliforniassa aika olla 10h meitä jäljessä.

Eiköhän aika ole Commandon valtakunnassa just niin paljon kun Anhuld haluaa. :D

Tänään saapui Reign...
Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne |
e r s k i
01.08.2007 20:10:14
No niin. Tänään sain vihdoinkin hommattua Diabolus In Musican ja God Hates Us Allin. Rumpalina kiinnostaa tietysti tuo Bostaphin työskentely, joka jostain syystä ei nyt sitten kuitenkaan tarkkaan kuunneltuna maistu näillä lätyillä yhtä hyvältä kuin Divine Interventionilla.

Vaan samapa tuo. Pääasia että on kaikki levyt Hell Awaitsista eteenpäin hyllyssä.
aikavaikea
01.08.2007 20:14:07
Pääasia että on kaikki levyt Hell Awaitsista eteenpäin hyllyssä.

Hell Awaits on ainoa minkä olen kuullut tältä bändiltä. ARG:n Tepa ystävällisesti pisti sen mulle kasetille kuunneltavaksi vuonna -85 kun intissä oltiin samassa tuvassa. Mulla on se kasetti edelleen ja onhan se ihan hyvä. Pitäisikö minun kuulla muitakin levyjä ko. orkesterilta?
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Seppo_Howitzer
01.08.2007 20:19:24
No niin. Tänään sain vihdoinkin hommattua Diabolus In Musican ja God Hates Us Allin. Rumpalina kiinnostaa tietysti tuo Bostaphin työskentely, joka jostain syystä ei nyt sitten kuitenkaan tarkkaan kuunneltuna maistu näillä lätyillä yhtä hyvältä kuin Divine Interventionilla.

Vaan samapa tuo. Pääasia että on kaikki levyt Hell Awaitsista eteenpäin hyllyssä.

Minne jäi Show No Mercy?
Explorer
01.08.2007 20:29:24
Mitähän varten bändi ei viitti soitella Divine Interventionin ralleja keikoilla, koska se jos jokin on niiden lättyjen parhaimmistoa. Juuri sopivan synkkä tunnelma ja meininki, eikä varmasti ole Daven osaamisesta kiinni.
Deino
01.08.2007 20:50:13

Parempi rumpali mun mielestä, kun Dave.

Teknisesti kyllä.
-Henri-
01.08.2007 21:35:33
Ostinpa tänään Divine Interventionin. Ennestään minulla oli ollut Reign in Blood, Seasons in the Abyss ja Christ Illusion. Hyvää menoa!
Etsivä löytää, käytä Hakua!
Räkkipeli
01.08.2007 21:57:03

Vaikka rumpali en olekaan, täytyy sanoa että Paulin rumputyöskentely on aika hienoa God Hates Us Allilla.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ben_D
01.08.2007 22:03:28 (muokattu 01.08.2007 22:04:07)

Vaikka rumpali en olekaan, täytyy sanoa että Paulin rumputyöskentely on aika hienoa God Hates Us Allilla.

Muutenhan levy ei ole kummonen.
http://www.myspace.com/fiercemetal
Räkkipeli
02.08.2007 18:38:17
Muutenhan levy ei ole kummonen.

Minusta yksi niiden parhaimpia. Kunnon turpaanvetoa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
haunted
02.08.2007 19:03:44
Munsta Dave ja Pauli on molemmat aika kovia ukkoja, joskin erilaista soittoa tarjoavat. Paulilla jokainen komppi/filli tuntuu olevan loppuunasti harkittuja ja järkeiltyjä, ja soittotekniikassa on järkeä, tekniikkaa ja kikkeliä sopivassa suhteessa. Jotkut live-vedot ontuu kylläkin melko rumasti Paulilla. Lomba on lomba. Ihme pappa, kun soitto paranee vaan kokoajan =) Esim niitä vuoden takaisia download festari pätkiä kun kattoo, niin ei voi kun siunailla ukon touhua..
Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla.
Tohtori Tonus
02.08.2007 19:11:24 (muokattu 02.08.2007 19:14:31)
Munsta Dave ja Pauli on molemmat aika kovia ukkoja, joskin erilaista soittoa tarjoavat. Paulilla jokainen komppi/filli tuntuu olevan loppuunasti harkittuja ja järkeiltyjä, ja soittotekniikassa on järkeä, tekniikkaa ja kikkeliä sopivassa suhteessa. Jotkut live-vedot ontuu kylläkin melko rumasti Paulilla. Lomba on lomba. Ihme pappa, kun soitto paranee vaan kokoajan =) Esim niitä vuoden takaisia download festari pätkiä kun kattoo, niin ei voi kun siunailla ukon touhua..

Lombardon soitossa on fiilistä, groovea, ilmavuutta, meininkiä, tyyliä... Letkeyden voisi lisätä listaan. Ei mitään rumpukone-kakkaa. Tämä oli vain tarkennettava, muutoin olen 110% samaa mieltä kanssasi.

E: Ja sanottakoon vielä, että Lombardo on juuri SE rumpali itselle, joka innosti soittamaan ja jonka tyyliä yritän parhaani mukaan kopioida (jos rumasti sanotaan). Kaunisteltuna tarkoittaa sitä, että pyrin samaa tatsia/tyylikkyyttä/groovea sisällyttämään omaankin soittooni. Ja epäsuoria (mikälie oikea termi) triolifillejä tomeihin :)
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14
BMF
02.08.2007 19:52:32 (muokattu 02.08.2007 19:52:52)

Itselleni jäi semmonen kuva tuosta born to be wild coveroinnista, että Dave vähän jäljitteli siinä Bostaphin soittotyyliä, mutta voipi olla, että moinen mielikuva johtui siitä, että, kun ekan kerran kuulin kyseisen rallin, luulin Paulin olevan vielä puikoissa.
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)