Aihe: Der Gitarr ~1000 hintaluokassa.
1 2
Traditional
30.07.2007 17:50:29
Onhan se melko ylihintainenkin mun mielestä. Jenkki-Rhoadseja saa samaan hintaan kuin tuon...

Jep, tekis mieli napsauttaa tuo seeässä tuolta torilta.
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
Twinkle
30.07.2007 18:06:18
Onhan se melko ylihintainenkin mun mielestä. Jenkki-Rhoadseja saa samaan hintaan kuin tuon...

saa niitä, mut se vaatinee enemmän hommaa. Esimerkiksi jenkkilän ebayssä kaikki oli järjestään yli 1600 euroa tällä hetkellä, halpaa rhoadsia voi joutua kyttämään pitkäänkin.
tommiot
30.07.2007 18:24:40
saa niitä, mut se vaatinee enemmän hommaa. Esimerkiksi jenkkilän ebayssä kaikki oli järjestään yli 1600 euroa tällä hetkellä, halpaa rhoadsia voi joutua kyttämään pitkäänkin.

Täh? Niitähän oli alle 1300 euroon Suomessakin kokoaika myynnissä yhdessä vaiheessa.
Twinkle
30.07.2007 20:13:57
Täh? Niitähän oli alle 1300 euroon Suomessakin kokoaika myynnissä yhdessä vaiheessa.

Tjooh, ongelma onkin siinä että "yhdessä vaiheessa"... esmes nyt ei ole ja sitten taas ei tiedä koska on. Ja sitäkään ei tiedä kuinka monta jätkää siihen limppuun käy kiinni.
Traditional
01.08.2007 17:09:53
Taidampa tehdä niin, että hankin käytetyn rg:n ja ostan siihen Dimarziot tai Duncanit. Ehdotelkaapas näitä mikkejä.
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
anssopikasso
01.08.2007 17:47:42
No se riippuu ihan että millasta musaa niillä mikeillä on tarkotus soittaa ja mitä puuta kitara on. Ilmeisesti lehmusta kun kerta RG:tä oot pistämässä. Eikös Ipananetsiin kuulus DiMarziot. ;)
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Explorer
01.08.2007 17:50:13
Taidampa tehdä niin, että hankin käytetyn rg:n ja ostan siihen Dimarziot tai Duncanit. Ehdotelkaapas näitä mikkejä.

Normaaliin lehmusrunkoiseen RG:hen monien kehuma valinta olisi dimarziolta air norton kaulaan ja tone zone tallaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)