Henkka370 19.06.2007 16:49:21 | |
---|
Uu pitääpi alkaa valmistella synttäreitä :P Kitiitoksia fox! "Mitä kaikkea voikaan tehdä totuuden eteen?" |
JuVa 01.08.2007 15:16:38 | |
---|
Olisiko kenelläkään tietoa mihin vuoteen ja valmistusmaahan sijouttuu Tokai Tele goldstar sound, sarjanumero kaulalätkässä: F2005062? Edit: tarkennusta Kiinnostaisi myös tietää, että mitä tuollaisen sarjanumeron perusteella selviää. Sama kitara ja sarjanumero on samaa muotoa. |
mesa- 01.08.2007 15:21:20 | |
---|
Mulla ois pienoinen ongelma kun mun kitaran sarjanumero alkaa SE9XXXXX ja Fenderin sivut näyttävät, että tuo on valmistettu -89 vuonna, eihän tuo ole mahdollista? Blues 'n' Metal! |
Numb 01.08.2007 15:26:58 | |
---|
Eikös SRV Strato tullut tuotantoon joskus -90 -luvun alkuvuosina, että sikäli tuntuisi aika epätodennäköiseltä =) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Kiinnostaisi myös tietää, että mitä tuollaisen sarjanumeron perusteella selviää. Sama kitara ja sarjanumero on samaa muotoa. Tämä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=178521 ? Ei ole 80-luvulta, 90-luvun loppua tai uudempi, Korea. Postasin jo tämän telekeskusteluun, mutta pistetään uusiksi: Kannattaa olla jäsenen jarkkirock kanssa aika tarkkana. Kauppaili jokin aika sitten Fender CS '56 stratocaster relicciä naurettavan halvalla. No, ehdinpä ensimmäisenä soittamaan ja kaupat sovittiin. Illalla soittelee perään ja sanoo että joku on tarjonnut enemmän (siis alun perinkin lupauduin maksamaan sen mitä ilmoituksessa pyydettiin). Normaalitilanteessa olisin haitattanut paskat ja todennut että saa tunkea stratonsa minne huvittaa, mutta koska hinta tuntui kuitenkin edelleen edulliselta ja hyvä strato oli haussa totesin että tarjoan minäkin sen saman. Kitaran piti olla täysin alkuperäisessä kunnossa. Sanoin kuitenkin ehdoksi, että pitää saada tarkistaa ennen lunastusta (onnistuu matkahuollossa). Matkahuollossa sitten avasin laukun ja ensivaikutelma oli toki todella vaikuttava. Sekunnin tuijotettuani totean, että kitarassa on Clapton-mallin kaula -> spontaania kiroilua. Seuraavaksi yritän soittaa myyjälle, ei vastausta. Useiden soittoyritysten jälkeen pistän tekstiviestin jossa kysyn mikä on ongelma, vastauksena vain "clapton kaula se o paras". Yritän taas soittaa, ei vastausta, pyydän soittamaan tekstiviestillä, ei vastausta. Seuraavana aamuna tulee tekstiviesti: "pistä heti strato takas jos et ota on ostaja". Kävinpä sitten iltapäivällä kun oli matkahuollon suunnalle asiaa sanomassa että pistävät kitaran takaisin. Matkahuollon täti toteaa, että tästä onkin soitettu ainakin 30 kertaa parin päivän aikana ja kysytty tilannetta. Minulle ei kuitenkaan sopinut vastata tai soittaa takaisin. Kaikista naurettavinta jutussa on ehkä kuitenkin se, että äijä kertoi jopa kitaran neckdaten kun Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Joees 01.08.2007 15:43:40 | |
---|
Eikös SRV Strato tullut tuotantoon joskus -90 -luvun alkuvuosina, että sikäli tuntuisi aika epätodennäköiseltä =) Onhan noita stratoja mitkä ovat 70-luvun stratoja mutta esimerkiksi kaulassa saattaa olla merkintä -69. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mesa- 01.08.2007 15:49:57 | |
---|
Eli osaisko kukaan päätellä miltä vuodelta tuo mun strato on? Blues 'n' Metal! |
Joees 01.08.2007 16:04:11 | |
---|
Eli osaisko kukaan päätellä miltä vuodelta tuo mun strato on? No kasiysi, niinhän se sarjanumerokin sanoo. Vaikka niitä vasta muistaakseni -92(?) alettiin tekemään. Missä tuo sarjanumero on siinä kitarassa? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Numb 01.08.2007 16:04:49 | |
---|
Missä tuo sarjanumero on siinä kitarassa? Justiin meinasin samaa kysellä. Kun jos se on kaulalevyssä, niin... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
mesa- 01.08.2007 16:08:15 | |
---|
Sarjanumero on kitaran lavan takaosassa ja se on SE913464 Blues 'n' Metal! |
Joees 01.08.2007 16:08:26 | |
---|
Justiin meinasin samaa kysellä. Kun jos se on kaulalevyssä, niin... Jappa jou. Kannattanee irrotella kaulaa ja tsekata siitä kaulan butt endistä josko löytyy jotain tietoa. Eli siis siitä peräpäästä, joka ei näy ilman irroitusta koska se on kaulataskussa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Joees 01.08.2007 16:24:39 (muokattu 01.08.2007 16:26:01) | |
---|
Google on kaveri, ja olisit varmasti itsekin tämän löytänyt jos olisit yrittänyt. Ekalla sivulla ihan ensimmäisiä linkkejä oli... "The difficulty in determing where your SRV Strat fits into the production line lies in the fact that Fender serial numbering, apparently, has only to do with internal stock control and not particular dates of manufacture. The SE9xxxx decals were probably purchased for use in 1989, but weren't used on SRV's until 1992. Further complicating matters, the SRV did not have its own block of numbers. In other words, SE905653 is an SRV, but SE905654 may be a Jeff Beck Strat or something else. You would think that the lowest serial numbers would be the oldest and be the ones with Brazilian rosewood, but one fan says he has seen an SE9046xx with pau ferro, and SE905xxx's and SE906xxx's with Brazilian. It appears that all the SE91xxxx's and later numbers are the pau ferro, however." http://www.stevieray.com/srv-strat.htm Eli vähän niinkuin ajattelinkin. Eli niitä on meinattu tehdä aiemmin ja nuo sarjanumerot oli duunattu jo muutamaa vuotta aiemmin ennen kuin tuo tuli virallisesti myyntiin -92. Sun on oletettavasti tota vuoden -92 mallistoa. Meinasin hetken jo että sulla on kohtuullisen arvokas SRV, mutta sun sarjanumerossa oli myös tuo ykkönen ysin jälkeen. Jos olisi ollut nolla ja brasilian ruusupuuta otelauta niin hyvät rahat olisit saanut siitä. :-) Niitä ei oo montaa. E: Kannattaa lukea tuo linkki, siinä on vähän nippeliä noista SRV:stä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Numb 01.08.2007 16:25:02 (muokattu 01.08.2007 16:25:43) | |
---|
Varmaan tosauttaisin kyllä jo s-postia 7enderille. Edit: tai siis en tosauttaisikaan, kun Methis vastasi jo sen, minkä nekin sieltä vastaisivat :D Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
mesa- 01.08.2007 16:27:24 (muokattu 01.08.2007 16:28:31) | |
---|
No mun kitaran part number on 10-5200-800 jos nyt noista numeroista sain jotakin selvää. E: en kyllä yhtään tiedä mikä tuo part number on. Blues 'n' Metal! |
Joees 01.08.2007 16:29:07 | |
---|
No mun kitaran part number on 10-5200-800 jos nyt noista numeroista sain jotakin selvää. E: en kyllä yhtään tiedä mikä tuo part number on. Vitosen pitäisi olla ysi niin sit pitäis paikkansa. Tai sit se tuli taas uusi juttu selvitettäväksi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mesa- 01.08.2007 16:31:11 (muokattu 01.08.2007 16:33:43) | |
---|
Kylläpä tuolla sivulla näkyy olevan tällastakin: SE910121 _? _Feb. ??, 1992 _Brazilian rosewood SE90XXXXX pau ferro Edit: se numero taitaa ollakin 9 näyttää vaan niin paljon 5:lta Blues 'n' Metal! |
Joees 01.08.2007 16:34:09 | |
---|
Kylläpä tuolla sivulla näkyy olevan tällastakin: SE910121 _? _Feb. ??, 1992 _Brazilian rosewood SE90XXXXX pau ferro Edit: se numero taitaa ollakin 9 näyttää vaan niin paljon 5:lta Siitä vaan ottamaan selvää jos sulla on brasiliaa. Niitä pitäs olla about 50 tehty... Heh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mesa- 01.08.2007 16:37:16 | |
---|
Mikä tuo part number on? Blues 'n' Metal! |
equalizer89 15.10.2007 11:12:12 | |
---|
Oisiko madollista saada tiotoon mun yamaha malli sarjanumeron perusteella? : :LJ02248 ajattelen siis olen |
gator 29.11.2007 00:35:55 | |
---|
|