BigPapa 01.08.2007 13:01:58 (muokattu 01.08.2007 13:02:16) | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
|
BigPapa 01.08.2007 15:32:30 (muokattu 01.08.2007 15:42:49) | |
---|
Tattis, nyt olen selvästi parempi soittaja kuin tähän asti. Joku ilmeisesti "unohti" mun pojot skabasta 89. Tiedä häntä, kuinka paljon niitä on kaikkiaan jäänyt laskematta. http://jucciz.com/kuvia/misc/sooloskaba89_pisteet.png Jaaha tuhannen tehopisteen raja oiskin mennyt sitten aikaisemmin jo rikki. No tuskin näillä taulukoilla ja pisteillä on merkitystä soiton paremmuuteen ennen ja nyt, niinko itekii tiiät....mun mielestä ja hymiö ja alv ja sillee...ja puuttuupi sieltä ite kunkin pojoi erinäisistä syistä johtuen... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
J.Hollström 01.08.2007 16:39:03 | |
---|
ja puuttuupi sieltä ite kunkin pojoi erinäisistä syistä johtuen... Sieltä puuttuu kaikki ne pisteet joita ei ole skaban lopputuloksiin vetäjän toimesta raportoitu. Esim. multa about n. 123 kpl. Jokuhan vois ottaa kevyen nakin ja laskee noi kaikki pisteet uudelleen. Tunnuksesi on pistetty jäähylle! |
Kuha 01.08.2007 17:57:59 | |
---|
Jokuhan vois ottaa kevyen nakin ja laskee noi kaikki pisteet uudelleen. Juu, jään töistä vuorotteluvapaalle. Jos joku kysyy syytä niin; "lasken sooloskabojen pisteet". |
stratomaster 01.08.2007 21:35:09 (muokattu 01.08.2007 21:58:28) | |
---|
Tattis, nyt olen selvästi parempi soittaja kuin tähän asti. Joku ilmeisesti "unohti" mun pojot skabasta 89. Tiedä häntä, kuinka paljon niitä on kaikkiaan jäänyt laskematta. http://jucciz.com/kuvia/misc/sooloskaba89_pisteet.png Sorry, tuo oli mun mokani, minähän tuota Jukin taulukkoa olen viime aikoina päivittänyt. Noi sun pojot skabasta 89 lipsahti viereiselle riville Kuhalle. Korjaan sen piakkoin. Tuollaiset vihjailut jostain "unohtamisesta" on naurettavaa vittuilua. Kyllä tota taulukkoa on ihan rehellisin mielin päivitetty. Jos virheistä ei voi asiallisesti huomauttaa, mun taulukon päivitykset loppui tähän. Edit: nyt on nuo Juccizen pisteet skabasta 89 oikealla paikallaan. Ilmoittakaa ihmeessä virheistä, jos niitä huomaatte. Olen yrittänyt olla tarkka, mutta tää ei ole mun päätyöni. |
BigPapa 01.08.2007 22:14:03 | |
---|
Sorry, tuo oli mun mokani, minähän tuota Jukin taulukkoa olen viime aikoina päivittänyt. Noi sun pojot skabasta 89 lipsahti viereiselle riville Kuhalle. Korjaan sen piakkoin. Tuollaiset vihjailut jostain "unohtamisesta" on naurettavaa vittuilua. Kyllä tota taulukkoa on ihan rehellisin mielin päivitetty. Jos virheistä ei voi asiallisesti huomauttaa, mun taulukon päivitykset loppui tähän. Edit: nyt on nuo Juccizen pisteet skabasta 89 oikealla paikallaan. Ilmoittakaa ihmeessä virheistä, jos niitä huomaatte. Olen yrittänyt olla tarkka, mutta tää ei ole mun päätyöni. Tuskin on Stratomaster tahallaan unohtanut pisteitä laittaa. Näissä skaboissa on nähty sitäkin, että pisteet jätetään kokonaan ilmoittamatta. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Urmas Potkuri 01.08.2007 22:32:58 | |
---|
Sorry, tuo oli mun mokani, minähän tuota Jukin taulukkoa olen viime aikoina päivittänyt. Noi sun pojot skabasta 89 lipsahti viereiselle riville Kuhalle. Korjaan sen piakkoin. Tuollaiset vihjailut jostain "unohtamisesta" on naurettavaa vittuilua. Kyllä tota taulukkoa on ihan rehellisin mielin päivitetty. Jos virheistä ei voi asiallisesti huomauttaa, mun taulukon päivitykset loppui tähän. Edit: nyt on nuo Juccizen pisteet skabasta 89 oikealla paikallaan. Ilmoittakaa ihmeessä virheistä, jos niitä huomaatte. Olen yrittänyt olla tarkka, mutta tää ei ole mun päätyöni. Ei helvetti? Jos joku viitsii tehdä tilastointityötä vapaaehtoisesti tämmösessä enemmän hupijutussa lisätäkseen yleistä ja näemmä erikoisstakin mielenkiintoa, niin ei siitä pitäisi palkita ainakaan vittuilemalla. Mutta niinhän se yleensä on. Jos teet jotakin, niin varmasti siinä tulee virheitäkin ihan ilman tarkoitusta. Vakavaksi tämä välistä tuntuu menevän. Höh? Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Jucciz 01.08.2007 23:31:02 (muokattu 01.08.2007 23:35:11) | |
---|
Pahoittelut. Ei se ollut pahantahtoista vihjailua, vaan päinvastoin pilke silmäkulmassa "vihjailua", paksuissa lainausmerkeissä. Olisi kai pitänyt hymiötä käyttää, vaan niiden jatkuva viljely vaan tuo mieleen taulun, jossa on hevosen kuva ja sen alla teksti "hevonen". Mieluummin tulkitkoon kukin lukija omalla tavallaan välillä. Ei silloin asia jää epäselväksi, jos oikeasti räjähdän jostain. Menipä taas pitkäksi seposteluksi. Voisi pitää matalampaa profiilia välillä. Ja hyvä homma että tilastoja ylläpidetään, nostan hattua sille. |
arppah8 02.08.2007 04:06:15 | |
---|
Olipas yllättävän vähän osallistujia tässä skabassa. Koskahan sitä itse taas ehtisi, on pukannut treeniä ja keikkaa sen verran ettei ole kotona juuri jaksanut rämpytellä. I rather be a jerk than being hip like you. |
Krice 02.08.2007 10:07:04 | |
---|
Olipas yllättävän vähän osallistujia tässä skabassa. Pentakromaattinen skaala ei sopinut tähän taustaan! "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Illu 02.08.2007 11:32:02 (muokattu 02.08.2007 11:34:07) | |
---|
Olipas yllättävän vähän osallistujia tässä skabassa. Joo, eilen ehdin vähän alle puolituntia rämpytellä, eikä siinä ajassa mitään järkevää tuntunut syntyvän, eikä Pentakromaattinen skaalakaan sopinut tähän taustaan, joten väliin jäi tällä kertaa. Tausta olisi kyllä ollut veikeä ja haastavakin. Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
willie 02.08.2007 19:39:39 | |
---|
Onkos juki edelleen jäähyllä, kun linkki jukin sooloon tuli Manettilta..? Bassoa vuodesta 1972. |
Kuha 02.08.2007 20:35:58 | |
---|
Taitavaa ja maukasta kitarointia, liekö vallan Kuhan leipälaji, kun näin vaivattomalta soitto kuulostaa. Tattista. Ei o mun leipää. En osaa todellakaan jatsia soittaa, vaikka tosi mukavaa on joskus sitäkin yrittää - ja tottahan vaikutteita sieltäkin suunnalta on soittoon tullut. |
J.Hollström 02.08.2007 20:37:23 (muokattu 02.08.2007 20:46:19) | |
---|
Onkos juki edelleen jäähyllä, kun linkki jukin sooloon tuli Manettilta..? En ole. Ja mitä tämä meinaa? juki68 Toistuvat jäähyt eivät innosta kommentoimaan. Onko mun jäähyillä jotain tekemistä näiden kommentointien kanssa? Ja jos ei pysty kommentoimaan kaikkia, niin pisteitäkään ei kannata jaella. Tunnuksesi on pistetty jäähylle! |
MadMatt 02.08.2007 21:15:44 | |
---|
kuulostaa ihan oikeelta jazzilta..! Kiitoksia. Tuon asian haluaisin vielä joskus soittooni saada mutta kun tosiasiassa ei ole mitään pohjaa jazzin soittoon. Alan levyjä tulee varsinkin kausiluonteisesti joskus paljonkin kuunneltua mutta siinä kaikki. Tietysti tuo kuuntelu luo jossain suhteessa jotain pohjaa..mutta Nothin' but the blues |
mos6581 02.08.2007 21:22:31 | |
---|
Maukasta soittoa ja hyvä kokonaisuus kaikin puolin. Kitarasaundi on erittäin hieno aavistuksen pienellä säröllä (?) maustettuna . Svengaavaa soittoa hyvällä jatkumolla ja kantavalla tatsilla. Hieno kitaraveto kiippareihinsa kyllästyneeltä heebolta.. :) Kiitti! Joo aina sitä tulee pieni särö laitettua vaikka cleanilla olis tarkotus vetää, ihan mausteeks vaan hehe. Telen kaulamikki, tonet aikalailla tapettuna ja plekun "väärällä" kulmalla. Olis kiva vaan oppia vetää kerralla purkkiin, toivottavasti joskus. Joutuu vaan tolla plugariosastolla pelleilemään toistaseks ku vähäiset markat tuli poltettua kitaraan ja kuka tietää millon sitä on oikeeseen vahvistimeen varaa, saatikka muutamaan polkimeen. Oikeisiin töihin tietysti vois varmaa mennä heh. |
Jaz 02.08.2007 23:06:24 | |
---|
Tyylikäs suht kirkas saundi kitarassa. Soitossa on mukavaa hillittyä vääntöä ja taivutusta. Pikkusen jää kitara paikoin taustan alle, mutta kyllä tästä selkeästi kuulee, että mies on kelpo kepittäjä ja tyylitajua löytyy. Kiitokset kommentista jälleen! Kitara hukkui kieltämättä taustaan välillä, mutta väliäkö tuolla kun pisteitä tulee ropisemalla ;) |
BigPapa 03.08.2007 10:54:34 (muokattu 03.08.2007 10:58:06) | |
---|
BigPapa On se ihme mies tämä Auvinen.. :) Liekö olemassa mitään taustaa, mihin Papa ei saisi bluesvetoista -sooloa omalla tyylillään toimimaan ? Tässä ainakin toimii varsin hyvin. En kuullut (ainakaan isompia) ristiriitaisuuksia taustan ja soolon välillä. Kitarasaundi on suht riuska taustaan nähden, mutta se onkin se blueskitara..! On siin ihan vähän sellasta "muka"jatsia...8)...kiitos kommentista.... BigPapa, ronskimpi soundi ja veto, paranee useammalla kuuntelulla. Soundia pitää olla ja kertakäyttösoolot ei oo kivoja..8)..tänk juu Bigpapa - Bigpapa se vetää bluussit mihin taustaan vain :P Blues is everything and everything is blues...8)...danke schön The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
MadMatt 03.08.2007 17:02:02 | |
---|
Kaikki tän skaban vedot tuntuvan kuulostavan paremmilta useamman kuuntelun jälkeen...Sehän kuuluu jatsiin ettei välttämättä heti aukee ;-) Nothin' but the blues |