Rotgut 19.07.2007 14:44:16 | |
---|
Maximum fiasko oli tuon greatest hits -kokoelman bonusdvd, mikä oli "live" GCGB:stä. Laulut oli paikkailtu studiossa uusiksi. Tosin, sitähän tekee muutkin. Paikkaa omaa livepaskuuttaan studiossa ja sitten live-dvd ulos. Miksi? Miksi, kysyy epätietoinen. Perkele ku alko taas ahistaa Taidat tarkottaa CBGB:siä ja paikalla käyneenä sen paikan äänentoisto on sen verran omalaatuinen, että melkein pakko paikata studiossa jos ei ihan kuraa halua ulos. Itse kun olin siellä hiukan ennen sulkemista paria bändiä katsomassa niin musiikista ei saanut mitään selvää ilman korvatulppia. Tietty onhan Kornilla varmasti rahkeita viedä sinne vaikka mitä äänentoistolaitteita, mutta tila asettaa kuitenkin joitain rajoitteita. |
ramionparas 21.07.2007 10:08:44 | |
---|
ja näin tämä tuli nettiin...noh jooh, edellisestä levystä en paljoon pitänyt..mutta tämä pikkusen kyllä parempi, vaikka muutama biisi on semmonen että miks, oi miksi..eiköhän taas b-puolet ole kovempia kun itse albumi biisit, viime kerralla ainakin oli... http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
rocky0 22.07.2007 23:56:22 | |
---|
Parempi kuin kaksi edellistä... Muuta en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa. |
opuh 24.07.2007 12:10:04 (muokattu 24.07.2007 12:20:40) | |
---|
http://www.myspace.com/korn Paha vielä sanoa mitään, mutta ei vakuuta ainakaan vielä. Edit: Nyt muutaman biisin enemmän kuunneltuani voin sanoa ettei ole huono ainaskaan. Hahahah |
Twist 24.07.2007 15:01:58 | |
---|
ihan hyvältähän tuo kuulostaa.. siihen se sitten jääkin mutta enpä kuuntele enempää ennenko levy on tullut ulos Oops, I twisted again... |
KillingMachine 24.07.2007 15:46:10 | |
---|
Joo, taidanpa minäkin odottaa että levy tulee pihalle. Hieman edellistä lättyä kokeellisemmalta kyllä kuulostaa eikä se ole ollenkaan paha juttu. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
rocky0 24.07.2007 20:03:53 | |
---|
Yllättävän hyvää palautetta saanu ympäri nettiä verratuna syotoksen palautteisiin ja voin itekki nyt sanoa että lyö TALITMIN ja SYOTOKSEN aika hyvin. |
masterhat 25.07.2007 22:05:34 | |
---|
mikäs julkasu päivä? ei jaksa googletella.. Snails against humanity |
KillingMachine 25.07.2007 23:48:15 (muokattu 25.07.2007 23:50:11) | |
---|
mikäs julkasu päivä? ei jaksa googletella.. Hohhoijaa... Kyllä sä oot laiska. Julkaisupäivä on 31.7 yhtyeen virallisten sivujen mukaan. Tosin joissain kotimaisissa levykaupoissa julkaisupäiväksi on ilmoitettu 1.8. E: Ja yhtyeen virallisilla sivuilla näkyy ajanlaskin uuden albumin julkaisuun. Tällä hetkellä näyttäis 5 päivää, 0 tuntia, 9 minuuttia ja 34 sekuntia. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
masterhat 26.07.2007 12:28:45 | |
---|
Hohhoijaa... Kyllä sä oot laiska. Julkaisupäivä on 31.7 yhtyeen virallisten sivujen mukaan. Tosin joissain kotimaisissa levykaupoissa julkaisupäiväksi on ilmoitettu 1.8. E: Ja yhtyeen virallisilla sivuilla näkyy ajanlaskin uuden albumin julkaisuun. Tällä hetkellä näyttäis 5 päivää, 0 tuntia, 9 minuuttia ja 34 sekuntia. kiitos sulle! kyllähän tuo on haettava rivistön jatkeeksi. Ja muutenkin olen kyllä innostunut päivittyneestä korn-soundista. Viime levy ei kuitenkaan aivan vielä vakuuttanut, mutta nyt odotukset ovat korkeammalla. Snails against humanity |
-Mickill- 26.07.2007 17:23:16 | |
---|
Myspacessa tuon tsekkasin ja vähän omituiselta kuulosti.. Manson tuli välillä mieleen. Enpä taida ostaa. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Ronsto 26.07.2007 18:13:21 | |
---|
Myspacessa tuon tsekkasin ja vähän omituiselta kuulosti.. Manson tuli välillä mieleen. Enpä taida ostaa. Mulle tuli NIN mieleen Ostan levyn kyllä Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
rocky0 27.07.2007 15:54:28 | |
---|
Mulla tuli Manson ja NIN mieleen muutamista jutuista, mutta enempi omana juttunaan tekevät. Odottakaapa vielä muutama levy, niin tyyli on varmaan täysin omanlainen. Vaikuttaa että ne kokeilee tota Industrial puolta nytte ja kattoo miten se lähtee kehittymään. SYOTOKSELLA oli aika alkeellisia juttuja, mutta nyt jo paljon kehittyneempää. Ekan viikon jälkeen sanon, että vieläkin upea lätty. TALITM on aika kurainen tän jälkeen ja SYOTOS. |
Twist 01.08.2007 13:39:45 (muokattu 01.08.2007 13:46:48) | |
---|
ihan hyvä levy (vaikka olikin maailman vaikein etittävä levy) pakko sanoa että ei näillä biiseillä ihan moshata enään, toisin kuin korn-talitm levyillä. kyllähän syotos levylläkin pari kolme (?) biisiä oli joilla pääsi moshailemaan. mutta pitääpi kuunnella vielä tätä levyä läpi että löytäisi jotain hienoa tästäkin. ps. hyvä puoli tässä levyssä on se, että täältä ei löydy Twisted Transistor tyyppistä biisiä ps. fieldyn läpsyttelykin kuuluu mukavasti *peukku* Oops, I twisted again... |
Kyllä mulle oli ainakin mielenkiintoisin Korni vähään aikaan. Eikä vähiten Terry Bozzion kannuttelun takia :) The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
rocky0 03.08.2007 00:38:16 | |
---|
Bozzio oli kuulemma muuten halunnu liittyä Kornin vakituiseksi jäseneksi, mutta Kornin häiskät eivät päästäneet sitä. En tiiä oliko virhe, mutta ois ollu vähintään mielenkiintosta. Bozzio tosin vaikuttais olleen vaan rahan perässä. |
Ziggy Bubba 03.08.2007 01:32:20 (muokattu 03.08.2007 01:42:34) | |
---|
Jokusen näytteen olen tuosta uudesta lätystä kuullut, mutta taitaa se jäädä mun osalta odottamaan mid-price -hintalappua (pitää se kyllä vähintään kokoelman jatkeeksi hommata)... Tuo edellinen albumi oli nimittäin sen verran pahasti myötähäpeää aiheuttava pettymys. Mun nähdäkseni KoRnilla on tätä nykyä pahasti suunta hakusessa; TALITM:lla haettu ekan levyn raakuus ja räyhä tuntui vahvasti teeskentelyltä ja SYOTOS:n kokeileva (ja muualta lainattu) äänimaailma taas varsin pitkälti päälle liimatulta. Untouchablesilla bändi meni mielestäni juuri oikeaan suuntaan - se kuulosti itseltään, mutta kuitenkin tuoreelta ja monelta osin jopa omaperäiseltä. Tuotantokin on tuolla lätyllä ehkä yhtyeen historian vahvinta - jopa tanskalainen poppari-pumppu Mew halusi levylleen samaa soundia tämän levyn tuottaneiden herrojen voimin, juuri kyseisen lätyn kuultuaan :D Ennen TALITM:n julkaisua bändi tosiaan vannoutui palaamaan vanhaan "hyvään aikaan", ehkä Untouchablesin myyntilukujen vuoksi - vaikka ne olivat varsin kunnioitettavat huomioon ottaen "nu-metal" -skenen mahalaskun. Nyt he seuraavat taas MTV-popin edelläkävijöitä (Matrix)... Jos ei suunta muutu, niin tästä ei hyvää seuraa. You said a' what now? |
rocky0 03.08.2007 01:48:06 (muokattu 03.08.2007 01:48:24) | |
---|
Jokusen näytteen olen tuosta uudesta lätystä kuullut, mutta taitaa se jäädä mun osalta odottamaan mid-price -hintalappua (pitää se kyllä vähintään kokoelman jatkeeksi hommata)... Tuo edellinen albumi oli nimittäin sen verran pahasti myötähäpeää aiheuttava pettymys. Mun nähdäkseni KoRnilla on tätä nykyä pahasti suunta hakusessa; TALITM:lla haettu ekan levyn raakuus ja räyhä tuntui vahvasti teeskentelyltä ja SYOTOS:n kokeileva (ja muualta lainattu) äänimaailma taas varsin pitkälti päälle liimatulta. Untouchablesilla bändi meni mielestäni juuri oikeaan suuntaan - se kuulosti itseltään, mutta kuitenkin tuoreelta ja monelta osin jopa omaperäiseltä. Tuotantokin on tuolla lätyllä ehkä yhtyeen historian vahvinta - jopa tanskalainen poppari-pumppu Mew halusi levylleen samaa soundia tämän levyn tuottaneiden herrojen voimin, juuri kyseisen lätyn kuultuaan :D Ennen TALITM:n julkaisua bändi tosiaan vannoutui palaamaan vanhaan "hyvään aikaan", ehkä Untouchablesin myyntilukujen vuoksi - vaikka ne olivat varsin kunnioitettavat huomioon ottaen "nu-metal" -skenen mahalaskun. Nyt he seuraavat taas MTV-popin edelläkävijöitä (Matrix)... Jos ei suunta muutu, niin tästä ei hyvää seuraa. Suosittelen tsekkaamaan Youtubesta biisit kuten "Ever be" ja "I will protect you" jotka ovat uudella lätyllä. Poppisuuntaan ei olla menty tällä levyllä. Levyllä paljon synkempi ja tavallaan hiukan progempaa Kornia, vaikka ei nyt mitään kauheeta tekniikkakikkailua olekkaan muuten kuin Bozzion rumpusoolot. Jos tykkäsit Untosta luulen, että tääkin saattais upota. Paljon inspiroidumman kuulosta kuin kaksi edellistä ja mikä parasta levyllä ei ole yhtään "Twisted transistoria" o/ |
bedlam 03.08.2007 10:37:16 | |
---|
Tuo edellinen albumi oli nimittäin sen verran pahasti myötähäpeää aiheuttava pettymys......Untouchablesilla bändi meni mielestäni juuri oikeaan suuntaan - se kuulosti itseltään, mutta kuitenkin tuoreelta ja monelta osin jopa omaperäiseltä. Mä en tätä ymmärrä. Minusta Untouchables ja Other Side ovat meiningiltään hyvin lähellä toisiaan, molemmissa paljon tarttuvia poppikoukkuja, rokkausta ja muutama balladinomaisempi biisi. Edellisen levyn Open Up edusti sellaista kokeilevaa linjaa, jota kuulisin mielelläni lisää niiden tarttuvakertsisten rokkipalojen lisäksi. Kokonaisuuksina nämä kaksi ovat lempparilevyjäni bändiltä, vaikka molemmilta pari täyteraitaa löytyykin. Mirrorista taas en jostain syystä tykkäillyt yhtään. Kai se uusinkin täytyy käydä hakemassa, vaikka noista myspacen näytteistä ei iskenytkään äkkiseltään kuin yksi biisi. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
nahkalipsi 03.08.2007 11:09:02 | |
---|
Jokusen näytteen olen tuosta uudesta lätystä kuullut, mutta taitaa se jäädä mun osalta odottamaan mid-price -hintalappua (pitää se kyllä vähintään kokoelman jatkeeksi hommata)... Sama täällä, ei vakuuta ei yhtään noi näytteet. Ei tollasta jaksa kuunnella. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |