Walrus 09.01.2007 13:51:17 | |
---|
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
to hell with rock 16.01.2007 00:55:33 | |
---|
Kerran oon tämän bändin nähnyt livenä Negativen lämppärinä Pakkahuoneella ja ihan hyvältä kuulosti. Tuskin tätä kuitenkaan levyltä jaksaisi kuunnella monta tuntia putkeen. Mitään tiettyä biisiä ei keikalta jäänyt mieleen, taisivat kaikki olla aika samanlaisia. Tää voisi kyllä pärjätä Euroviisuissa jopa hyvinki, muttei tällä ensimmäiseksi mennä.. |
smio 23.01.2007 16:38:53 | |
---|
Nyt on uudet Euroviisu-biisitkin julkaistu. Cinnamon ja Rock 'n' Roll Dreams. |
HaloOfFlies 23.01.2007 17:00:15 (muokattu 23.01.2007 17:00:47) | |
---|
Tämä on taas näitä yhtyeitä joiden hehkutusta en ymmärrä lainkaan. Kuulin joskus Boys From New York (?)-nimisen kappaleen näiltä, ja onneksi ei ole toista kertaa vastaan tullut. Oli nimittäin karmeimpia kuulemiani kappaleita pitkiin aikoihin. Ei minkäänlaista sisältöä musiikissa, se on kuitenkin minulle aika olennainen juttu että musiikista löytyy jotain sisältöä. Ainoat uudet Suomi-bändit jotka on jotenkuten kolahtaneet viimeisen kolmen vuoden aikana on Sunrise Avenue, Viikate ja Von Hertzen Brothers. Mutta hyvä että joku tykkää tästäkin. Minulle nämä meikkibändit vain eivät uppoa. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
parinc. 23.01.2007 17:16:01 | |
---|
Minulle nämä meikkibändit vain eivät uppoa. Ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat, mutta pakko oli vähän hörähtää ääneen kun kommentin rinnastaa avatariisi.. |
Bonham 23.01.2007 17:16:43 | |
---|
Ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat, mutta pakko oli vähän hörähtää ääneen kun kommentin rinnastaa avatariisi.. Hitto, ehdit just ensin:) Noo, johan tuota meikkiasiaa tässä ketjussa puitiin riittämiin... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
RocknRoll 23.01.2007 19:00:37 | |
---|
Boys out of New Yorkhan on todella hyvä biisi, mä sanoisin että sellasta hyvän tuulen rokkia, eli parasta. Vaikuttaisi kunnon klassikko biisiltä, tyyliin vanhempi Hanoi Rocks. Kyllä tää Tampereen muut meikkipojat pesee musiikilla, että ulkonäöllä 10-0. |
Cathi777 23.01.2007 20:42:32 | |
---|
Boys out of New Yorkhan on todella hyvä biisi, mä sanoisin että sellasta hyvän tuulen rokkia, eli parasta. Vaikuttaisi kunnon klassikko biisiltä, tyyliin vanhempi Hanoi Rocks. Kyllä tää Tampereen muut meikkipojat pesee musiikilla, että ulkonäöllä 10-0. No ei tuossa biisissä nyt sentään klasikko ainesta ole, ihan ok, mutta ei todellakaan mikään maailmoja mullistava. Ja itse asiassa tällä Jann Wildella on parempikin bändi, sen nimi oli joku Volver tai jotain siihen suuntaan. On säästänyt selkeästi kaikki parhaat biisinsä sille orkesterille. Mutta onhan näillä jätkillä vielä aika pitkä matka, vaikka Ruotsin suuruuteen The Arkiin, että jos nämä molemmat pääsisivät Euroviisuihin niin olis aika selkeä mihin suuntaan se voitto menisi. Only pop music can break my heart... |
smio 23.01.2007 22:01:27 | |
---|
No ei tuossa biisissä nyt sentään klasikko ainesta ole, ihan ok, mutta ei todellakaan mikään maailmoja mullistava. Ja itse asiassa tällä Jann Wildella on parempikin bändi, sen nimi oli joku Volver tai jotain siihen suuntaan. On säästänyt selkeästi kaikki parhaat biisinsä sille orkesterille. Mutta onhan näillä jätkillä vielä aika pitkä matka, vaikka Ruotsin suuruuteen The Arkiin, että jos nämä molemmat pääsisivät Euroviisuihin niin olis aika selkeä mihin suuntaan se voitto menisi. Joo! Käykää ihmeessä kuuntelemassa tota Volteria. Täältä löytyy biisejä: http://www.myspace.com/voltermusic Jann itse soittaa bassoa ja laulaa tuossa. Itekin tykkään tästä ehkä enemmän kuin tosta jwra:sta, vaikka siitäkin tykkään kyllä. |
mr_b 24.01.2007 09:38:12 | |
---|
Joo! Käykää ihmeessä kuuntelemassa tota Volteria. Täältä löytyy biisejä: http://www.myspace.com/voltermusic Jann itse soittaa bassoa ja laulaa tuossa. Itekin tykkään tästä ehkä enemmän kuin tosta jwra:sta, vaikka siitäkin tykkään kyllä. Tämähän oli kiva. Eikös tuossa ole Rose Avenuen basisti myös, ainakin näyttää samalta? Summer in the city and winters in Miami |
stickyfinger 24.01.2007 10:50:38 | |
---|
Tämähän oli kiva. Eikös tuossa ole Rose Avenuen basisti myös, ainakin näyttää samalta? Tosiaan, tämä kuulosti mainiolta! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
smio 24.01.2007 10:58:15 | |
---|
Tämähän oli kiva. Eikös tuossa ole Rose Avenuen basisti myös, ainakin näyttää samalta? Ei ainakaan tossa profiilikuvassa ole sama tyyppi. |
northernsoul 25.01.2007 10:17:17 | |
---|
Joo! Käykää ihmeessä kuuntelemassa tota Volteria. Täältä löytyy biisejä: http://www.myspace.com/voltermusic Jann itse soittaa bassoa ja laulaa tuossa. Itekin tykkään tästä ehkä enemmän kuin tosta jwra:sta, vaikka siitäkin tykkään kyllä. Heh, mä olen aina henkilökohtasesti itse tykänny Volterin musasta enemmän ja tavallaan harmitti, kun Jann alkoi satsaamaan tähän nyt Euroviisujen karsintoihinkin osallistuvaan bändiin. No, ei Ruusukadussakaan mitään moittimista ole ja onhan se varmasti enemmän laajemman kuuntelukunnan tavoittava bändi, mutta Volter olis ollu varsinkin musiikillisesti omaleimaisempi ja mielenkiintoisempi bändi. No, on se toki ymmärrettävää, että enää Jannilla ei aikaa ole kahta bändiä pyörittää ja hyvä tosiaan oli noiden väliltä jompi kumpi valita. Volter vaan olis ollu tosi raikas tuulahdus kotimaan musiikkirintamalla... |
volter 25.01.2007 11:49:22 (muokattu 25.01.2007 11:49:41) | |
---|
Haa, mukavaa että täälläkin on pikku yhtyeemme huomioitu, kiitoksia vaan kehuista :) Sen verran voisin tilannetta selventää, että Volter ei missään nimessä ole lopettanut, vaan uusia biisejä on jo olemassa iso liuta ja niiden työstämistä jatketaan heti kunhan tässä Jann saa pahimmat euroviisukiireet pois alta... |
Käyttäjätunnus 25.01.2007 16:57:12 | |
---|
Ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat, mutta pakko oli vähän hörähtää ääneen kun kommentin rinnastaa avatariisi.. Mä taas hörähdin tälle ääneen kun en muuten olisi tuota huomannutkaan. Enkä sitäpaitsi edes tykkää KISS:stä... "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
JivE 26.01.2007 09:08:28 | |
---|
Kuulostaa ja näyttää siltä, että pojat ovat The Cure:nsa kuunnelleet. |
Walrus 26.01.2007 10:26:34 | |
---|
Toi Volter on kyllä parempaa ku JWRA. Jannin laulukin kuullostaa siinä paremmalta, tosin kyllä kovin Bowiemaiselta. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
The Duke 26.01.2007 14:00:21 | |
---|
tosin kyllä kovin Bowiemaiselta. Se on vaan plussaa. *Brian Jones Boozing Society* |
|
aikavaikea 01.08.2007 07:22:04 | |
---|
Pistivät pillit pussiin. Synkkää aikaa tamperelaisen nuoren rokin ystäville. Kovin tilanteeseen sopiva oli Jannin vierailu Negativen "Too much love will kill you" -versiolla. Yhtyeessä on liian paljon rakkautta, jotta se voi soittaa yhdessä, Wilde kommentoi kohu-uutista. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |