Aihe: Ihan vaan vastaisen varalle
1
Jonte
24.01.2004 00:30:11
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Härski
24.01.2004 10:41:26
Se oli kyllä tosi hyvä ohjelma. Pakko katsoa, jos se vielä tulee kolmannen kerran. Ja Jonte, mä kyllä sitten ilmotan siitä ajoissa.
Jonte
27.01.2004 23:36:05
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka.

Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Lennu
28.01.2004 01:24:10

Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä.

Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
Jonte
29.01.2004 00:12:07
Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana.

Niin, silloin kun ollaan esimerkiksi mummolassa käymässä eikä muisteta tsiigaa lehdestä mitä TV.stä tulee.
Jonte
31.01.2004 21:42:22
Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle.
Lennu
01.02.2004 08:27:45

Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle.

Muista sitten nauhottaa kans.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)