Aihe: eskopoika : paha uni (Rock/Pop)
1
Demostudio
15.04.2007 19:27:03
Bändin nimi: eskopoika
Kappaleen nimi: paha uni

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=61021 (Mp3)

näin semmosta sekavaa unta ja tein siitä runon. "säveltelin" sen sitte lauluks. Vähän rokahtava poppi.
0611
16.04.2007 19:42:20
Moro
Menevää poppia. Mulle tuli ekaksi Froikkarit mieleen, sitten Eppujen pahataika. Jos sulla sattus oleen joku nais laulaja ni kokeilisit tätä duona, se naisääni laulas oktaavia korkeemmalta, no, ei näitä mun juttuja vakavasti kannata ottaa. Hei kirjoita pari riviä Karamazovin veljesten; sananmiekkoja piisistä, se löytyy täältä demostudiosta.

Ronne
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
Luomala
17.04.2007 20:11:07
Olis kyllä hyvä naislaulaja tiedossa. Oma sisko. Se vaan nyt pitää näitä minun sanotuksia omituisina eikä biisit muutenkaan oikein iske. Se on enemmän niinku tsääsnaisia.
mahan
31.07.2007 21:42:26

Eskoooboy!

En tiedä mistä sä kaivelet aina vaan uusii ja hyviä biisejä. Helekuttin hienoo Creedence meininkiä. Ei tää o pahaa unta. tää on hyvä biisi, hiukan surullinen tarina toki. Laulukin sujuu, ilman siskoakin. :)

Ei löydy kertakaikkian mitää sahattavaa, niin sliipattua valmista kamaa. Että yritä siinä sitten kommentoida :)

t. mahan
Gardiner
01.08.2007 13:16:23

Se koko tusina siel mixeris on aika hyvä setti. Toi laulu rupee aina vaan kuulostaan enempi just oikeelta noihin biiseihin. Jos niitä biisejä tulee sillain yhenaikaa jotain sorttii ja toiste sit toisenlaisii, mukavan vaihteleva tyylikirjo miusta.
"Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt