Ami 24.07.2007 11:04:04 | |
---|
Kisa oli kova mutta lopputulos säälimätön,sillä vain ja ainoastaan aina yksi voi voittaa,lainatakseni hra. Martti Metsäketoa. Jatkamme nöyränä ja kiitollisina meitä tukeneisiin tahoihin sekä annamme humpan soida ympäri Suomea! t.Voimaorkesteri& jake Onnea koko bändille olette olleet yli 10 vuotta yhtenä suosikki orkesterinani. Etenkin monipuolisen tanssimusiikin soittajina tanssilavoillamme olette yksi niitä parhaita. Erityinen kiitos myös siitä, että osaatte säätää vahvistimenne, niin ettei minunkaan tarvitse turvautua kuulosuojaimiin. Muistelen hyvällä mielellä tanssiharrastukseni alkuaikoja, jolloin aina esiintyessänne tiedustelitte tanssijoilta äänenvoimakuuden säädön sopivuutta. Onnea vielä kerran koko tanssikansan puolesta. |
Meisseli 24.07.2007 14:08:30 | |
---|
Jake Voimasta,terve! Iloiset kuulumiset koko Voimaorkesterilta. Kisa oli kova mutta lopputulos säälimätön,sillä vain ja ainoastaan aina yksi voi voittaa,lainatakseni hra. Martti Metsäketoa. Kaikilla meillä pitää ja saa olla oma mielipide ko. kilpailusta tahi niistä yleensä mutta meidän kohdalla voin kertoa että 5kk. armoton treeni kannatti. Nyt tiedän tunteen,miltä tuntuu saada elämänsä ensimmäinen palkinto,kiitos! Jatkamme nöyränä ja kiitollisina meitä tukeneisiin tahoihin sekä annamme humpan soida ympäri Suomea! Takana on kuitenkin 19v./3500 esiintymistä,joista tuli nyt eräänlainen kiitos,ainakin meikäläiselle. Tästä on hyvä jatkaa,hyvää kesää kaikille! t.Voimaorkesteri& jake Onneksi olkoon vielä kerran.Kisa oli hyvä ja hyödyllinen kokemus. Teidän kitaristin kanssa otettiin toissapäivänä hiukka soppaa Tampereen suunnalla. Oli mukava nollata tilanne kaiken treenin jälkeen. T:Mikko K&W:stä www.strangefruit-band.net
www.ketolajawitikainen.com
"Joillain soittajilla on se joku pikkujuttu joka pistää musan toimimaan, mä en tiä mikä se on, mutta mulla on se" -Ron Wood |
artope 24.07.2007 22:10:20 | |
---|
Onnea ja menestystä jatkossakin myös meikäläisen puolesta!! "Yöllä myrsky alkaa..." |
chromazone 24.07.2007 22:38:38 | |
---|
Onnittelut! Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
paice60 24.07.2007 23:06:52 | |
---|
Onneksi olkoon vielä kerran.Kisa oli hyvä ja hyödyllinen kokemus. Teidän kitaristin kanssa otettiin toissapäivänä hiukka soppaa Tampereen suunnalla. Oli mukava nollata tilanne kaiken treenin jälkeen. T:Mikko K&W:stä Sen homman hän kyllä osaa, tunnen tyypin aikas hyvin. Mukava kaveri kaiken kaikkiaan. Vittu näitä hommia. |
ronkeli 25.07.2007 09:09:17 | |
---|
Olen pari kertaa kuullut Voimaorkesteria keikalla ja oikein taitava bändi on kyseessä. Voitto menisiis varmasti ihan oikeaan osoitteeseen. ONNITTELUT! :) |
v_m_kangas 25.07.2007 09:30:30 | |
---|
Onnittelut minultakin! Laittakaahan sitten kommenttia lunastivatko järjestäjät/promoottorit lupauksensa. Tässähän taannoin oli keskustelua tuon skaban funktiosta, koska voittajalle ei ollut luvassa tv-esiintymisiä KIVissä. Humppaa tai soita humppaa |
pekka1979 25.07.2007 13:51:26 | |
---|
Pakko tässä kohtaa kommentoida vähäsen. Voimaorkesteri soitti koko kilpailun ajan todella hienosti. Heidän soitto oli tyylipuhdasta, monipuolista ja sovitettua. Totta on sekin, että ainakin niistä kisoista mitä olen ollut seuraamassa, tai joissa olen ollut kilpailemassa tämänvuotinen oli kaikkein tasaisin ja kovatasoisin. Voima voitti mun mielestä tasaisen laadukkaalla ja mielikuvituksellisella ohjelmistolla ja mielettömän hienolla laululla. Olihan se kitaransoittokin kadehdittavan hienoa. Toisiksi jäänyt Pekka Nebelung & Volga-yhtye onnittelee näin julkisesti Voimaorkesteria mahtavasta suorituksesta ja toivottaa vilpittömästi menestystä! Humppa tulee hanurista |
isojussi 25.07.2007 22:34:21 | |
---|
Terve Pekka! Hyvin sanottu - ette huonoille hävinneet - ettekä huonosti. Menestystä teillekin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekka1979 26.07.2007 13:00:23 | |
---|
Kiitoksia vaan! Pidähän Jussi sinäkin itsesi miehenä..... :) Humppa tulee hanurista |
paice60 29.07.2007 23:06:23 | |
---|
Kiitoksia vaan! Pidähän Jussi sinäkin itsesi miehenä..... :) Ei se osaa. Vittu näitä hommia. |
isojussi 30.07.2007 04:13:23 | |
---|
Ei se osaa. HOHO - sinä et sitä tule koskaan kokemaan.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
HOHO - sinä et sitä tule koskaan kokemaan.... Jaa sun osaamista vai? Vittu näitä hommia. |
pekka1979 31.07.2007 23:14:54 | |
---|
Jaa sun osaamista vai? Pakko tässä kohtaa vähän puolustaa Jussia. Olen yhden keikan tehny Jussin kanssa ja olin todellakin positiivisesti yllättyny Jussin ammattitaidosta. Jussi on omalla alallaan kyllä aika rautainen ammattilainen. Itse ainakaan en pystyisi samaan. Vaikea kuvitella itseään yksin lavalle vastaamaan koko illan meiningistä ilman bändin tulea. Sekut tai ei...... Käyttäähän isot bänditkin sekuja.... Niistä ei vaan niin puhuta.... Sitäpaitsi eikö tää ketju olis hyvä omistaa Voiman kehumiselle. He ansaitsevat sen! Humppa tulee hanurista |
jon lord 31.07.2007 23:28:32 | |
---|
Huumoria,huumoria. Sutkautuksia ei aina kaikki osaa ymmärtää oikein. Eiköhän toi Jussinkin tokaisu ollut hyvässä mielessä laukaistu. Sen verran mitä Lammilla tutustuin niin iso mutta hyvätapainen ja rauhallisen tuntuinen huumorintajuinen kaveri. Lisäksi laulu ja puhaltaminen sujui pro miehen tapaan. COVS jäsen N.o 3 |
paice60 31.07.2007 23:30:55 | |
---|
Huumoria,huumoria. Sutkautuksia ei aina kaikki osaa ymmärtää oikein. Eiköhän toi Jussinkin tokaisu ollut hyvässä mielessä laukaistu. Sen verran mitä Lammilla tutustuin niin iso mutta hyvätapainen ja rauhallisen tuntuinen huumorintajuinen kaveri. Lisäksi laulu ja puhaltaminen sujui pro miehen tapaan. Juuri näin. Tää on tätä jätkien huulenheittoa. Vittu näitä hommia. |
isojussi 01.08.2007 00:49:04 | |
---|
Pakko tässä kohtaa vähän puolustaa Jussia. Olen yhden keikan tehny Jussin kanssa ja olin todellakin positiivisesti yllättyny Jussin ammattitaidosta.... Kiitos Pekka - mut se oli kyl sun show. Soitit hienosti. Meillä on nääs ton Paiseen kanssa semmonen yhtäläinen vittuilu- ja armonantosopimus: Paise vittuilee ja mää annan sen elää armosta. Ja heti huomautus modelle: Kyseessä on tosiaankin mun ja Paicen välinen "hevosenleikki". Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 01.08.2007 00:52:10 | |
---|
Huumoria,huumoria. Sutkautuksia ei aina kaikki osaa ymmärtää oikein. Eiköhän toi Jussinkin tokaisu ollut hyvässä mielessä laukaistu. ... Juuri näin. Tää on tätä jätkien huulenheittoa. Juuri näin. Mut äkkiä Pekka meidät oppii tuntemaan - sen verran mainiontuntuinen vanha konna näytti olevan hänkin, vaikka onkin vielä nuori mies. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekka1979 01.08.2007 12:41:00 | |
---|
Juuri näin. Mut äkkiä Pekka meidät oppii tuntemaan - sen verran mainiontuntuinen vanha konna näytti olevan hänkin, vaikka onkin vielä nuori mies. Hyvä niin.... :) Humppa tulee hanurista |
Sertzo S 01.08.2007 12:59:42 | |
---|
Voima-sanasta tulikin mieleeni näinkin pientä kansakuntaa edustaessamme, että määrätynlainen talvisotameinki on voimissaan ja ihminen humpansoittoon vihkiytesään ja kaikkine lieveimiöineen uhrautuessaan palvelee aitoa yleisöään. Öopperaa tuetaan järjettömästi verovaroin liiallisin tukitoimin. Kansanedustajavierastani lainaten: No, mitä pidit Carmenista? Hän sanoi, että ässävikaista paskaa. Liennyttelin. Kalastajia ei näkynyt Kyrönvirrassa. |