Rize 31.07.2007 12:40:50 | |
---|
Muistuttakaapas nyt minua viisaammat, että miten esim. Korg Tritonissa oleva koketusnäyttö suositellaan puhdistettavaksi/kannattaa puhdistaa.. Kun ovat ko. laitteen käyttöohjeet jonnekin maailman tuuliin hukkuneet.. Vaikka eipä suomalaismies käyttöohjeitten puoleen muutoinkaan kehtaisi kääntyä, ennemmin sitten vaikka kysyy fiksummiltaan.. =) Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
Hipelius 31.07.2007 13:48:04 | |
---|
Muistuttakaapas nyt minua viisaammat, että miten esim. Korg Tritonissa oleva koketusnäyttö suositellaan puhdistettavaksi/kannattaa puhdistaa.. Kun ovat ko. laitteen käyttöohjeet jonnekin maailman tuuliin hukkuneet.. Vaikka eipä suomalaismies käyttöohjeitten puoleen muutoinkaan kehtaisi kääntyä, ennemmin sitten vaikka kysyy fiksummiltaan.. =) Ihan rätillä minä olen Trinityn näyttöä putsaillut kun pölyjä on pyyhitty. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Vaan entäpä sitten kun ei pelkkä nukkaamattomalla kuivalla rätillä pyyhkäisy riitä? Tällä tarkoitan tällaista että kun keikoilla laulan välillä rajummallakin otteella ja syljeneritykseni pelaa tarpeettomankin hyvin niin johan on myös kosketusnäyttö kuivuneen syljen yms. vallassa. Näitä kadonneita käyttöohjeita tunnustan joskus sen verran selailleeni, että muistan siellä olleen melko spesifit ohjeet näytön puhdistamiseen myös silloin kun tarvitaan "järeämpiä" otteita... Mutta kun ei enää muista millaiset nämä ohjeet olivat... =/ Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
Titares 31.07.2007 20:13:09 (muokattu 31.07.2007 20:14:14) | |
---|
Tietokoneliikkeistä löytyy puhdistussuihkeita, jotka soveltuvat kannettavan tietokoneen näytölle ja vaikka CD:ille, joten varmaan myös soittimen näytölle. Ne myös haihtuvat täydellisesti, eivätkä siten voine pilata elektroniikkaa kuten vaikkapa saippuavesi. Käytä pehmeää kangasta, jota löytyy ainakin silmälasiliikkeistä. |