Aihe: Kosketusnäytön puhdistaminen (Korg Triton)
1
Rize
31.07.2007 12:40:50

Muistuttakaapas nyt minua viisaammat, että miten esim. Korg Tritonissa oleva koketusnäyttö suositellaan puhdistettavaksi/kannattaa puhdistaa.. Kun ovat ko. laitteen käyttöohjeet jonnekin maailman tuuliin hukkuneet.. Vaikka eipä suomalaismies käyttöohjeitten puoleen muutoinkaan kehtaisi kääntyä, ennemmin sitten vaikka kysyy fiksummiltaan.. =)
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Hipelius
31.07.2007 13:48:04
Muistuttakaapas nyt minua viisaammat, että miten esim. Korg Tritonissa oleva koketusnäyttö suositellaan puhdistettavaksi/kannattaa puhdistaa.. Kun ovat ko. laitteen käyttöohjeet jonnekin maailman tuuliin hukkuneet.. Vaikka eipä suomalaismies käyttöohjeitten puoleen muutoinkaan kehtaisi kääntyä, ennemmin sitten vaikka kysyy fiksummiltaan.. =)

Ihan rätillä minä olen Trinityn näyttöä putsaillut kun pölyjä on pyyhitty.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Titares
31.07.2007 20:13:09 (muokattu 31.07.2007 20:14:14)
Tietokoneliikkeistä löytyy puhdistussuihkeita, jotka soveltuvat kannettavan tietokoneen näytölle ja vaikka CD:ille, joten varmaan myös soittimen näytölle. Ne myös haihtuvat täydellisesti, eivätkä siten voine pilata elektroniikkaa kuten vaikkapa saippuavesi. Käytä pehmeää kangasta, jota löytyy ainakin silmälasiliikkeistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)