Aihe: lespaul herigate
1
jalli
30.07.2007 23:26:15
mulla on tällainen tsekeissä 98 valmistunut epiphone lespaul
ihmettelin vaa koska ihmiset on pistäny vähän ristiriitaista kommenttii jotkut sanonu että erittäin yleinen ja toiset sanoo että ei näitä kyllä hirveesti löydy

olis vielä kiva saada tietää muusikoiden netin käyttäjien mielipiteitä tästä pelistä
jalli
31.07.2007 00:30:19 (muokattu 31.07.2007 15:44:33)
aijjaa kiitos tosi paljon mutta aikamonet näistä on tosi vanhoja :D
jos joku haluu kokeilla ihan ostoaikeissa kitara sijaitsee Forssassa
masterhat
31.07.2007 00:52:21
Mullakin on epiluuri myynnissä, ostakaa ostakaa.

(Akustinen halpis, mutta ostakaa silti.)

taas ollaan kässätty forumin idea ja tarkoitus
Snails against humanity
fox
31.07.2007 01:07:33 (muokattu 31.07.2007 01:08:56)

mulla on tällainen tsekeissä 98 valmistunut epiphone lespaul
ihmettelin vaa koska ihmiset on pistäny vähän ristiriitaista kommenttii jotkut sanonu että erittäin yleinen ja toiset sanoo että ei näitä kyllä hirveesti löydy

olis vielä kiva saada tietää muusikoiden netin käyttäjien mielipiteitä tästä pelistä

Olikos sulla toinenkin säie tästä samasta jutusta, kun muistelen johonkin vastanneeni jo..
Yleisyyden tietää vaan ja ainoastaan Epipuhelimen Euroopan myyntitoimisto/eri diilerit, kas kun tuota Tsekeissä tehtyä B-kirjaimella alkavalla sarjanumerolla (B = Bohemia Musico-Delicka) varustettua mallistoa ei oo muualle toimitettu. Jos amerikoista kysyt, niin välttämättä ei tiedä näitä olevankaan..
Mitäpäs tuosta sitte sanois.. Schallerin raudat (ml. mikit), ja myös tuolla Tsekeissä on tehty Flying V- kitaroita...
Ihan hyvä kitara kyseessä, mitä käyttäjät ovat kommentoineet..

Edith Piaf: Se on muuten sitte "HeriTage".. herigatea en tiiä.. (kielipoliisi moodi off)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
duc
31.07.2007 01:18:39
taas ollaan kässätty forumin idea ja tarkoitus

Aloittajan kitara on torilla myynnissä. Eihän siitä mitään tule jos kaikki tekevät aina uuden ketjun tänne kun jotain laittavat myyntiin. Vaikka nyt kohtuullisen laadukas kepakko onkin myynnissä.
kimurantti1
31.07.2007 01:36:35
aijjaa kiitto tosi paljon mutta aikamonet näistä on tosi vanhoja :D

Ei kai se tietoa miksikään muuta?
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
fox
31.07.2007 01:40:01

Ei kai se tietoa miksikään muuta?

Semminkin kun vissiin suuri osa noista tsekin Epipuhelimista on visiin tuolta vuosituhannen vaihteen tiimoilta... ;)
kimurantti1
31.07.2007 01:44:49
Semminkin kun vissiin suuri osa noista tsekin Epipuhelimista on visiin tuolta vuosituhannen vaihteen tiimoilta... ;)

Noniin, lankesin omaan nokkeluuteeni. Ei olsi pitänyt sanoa mitään, kun en ko. mallista paljoakaan tiedä. :-D
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
fox
31.07.2007 01:52:11

Noniin, lankesin omaan nokkeluuteeni. Ei olsi pitänyt sanoa mitään, kun en ko. mallista paljoakaan tiedä. :-D

No höh... älä musennu, voihan se olla et niitä on ihan viime aikoinakin ollu.. Kun eihän nuo kerro kuka tekee ja kuinka monia. Mulla vaan on se käsitys, että Euroopan markkina-alueelle piti toimitella sellasia "parempia" Epejä, ja valmistus syystä tai toisesta ei oikeen ottanu hoituakseen tuolla vaki-valmistajilla.
-septimisti-
31.07.2007 01:53:48 (muokattu 31.07.2007 02:07:24)
Tosiaan. Meikäläiseltä löytyy mystisellä b-kirjaimella varustettu LP studio viininpunaisena. Sieltä vuosituhannen vaihteen tienoilta tämäkin. Ilmeisesti siellä ollaan siis tehty näitä "perusmalleja" myös.

Tässä kaverissa ei kyllä lue Schalleria missään. Orkkismikkejä kuvailisin lähinnä tuhnuiksi. Satulan kanssa olen joutunut aikojen saatossa vähän tappelemaan ja muutenkin säätöjen saaminen just sopiviksi tuntuu välillä hieman kinkkiseltä. Noin muuten kitara on kyllä palvellut mainiosti, vaikka onkin jäänyt hieman vähemmälle käytölle ja olen ollut vähän tästä luopumassakin jo. Kaula ja nauhat ihan 10+ laatua.

EDIT: löysinpä jotain ikivanhoja pätkiä idea-arkistostani, jossa ko. kitaraa voi kuulla kera orkkismikkien. Tässä taitaa olla pelkkä kaulamikki.

http://www.badongo.com/file/3901045
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki.
fox
31.07.2007 01:59:44

Tosiaan. Meikäläiseltä löytyy mystisellä b-kirjaimella varustettu LP studio viininpunaisena. Sieltä vuosituhannen vaihteen tienoilta tämäkin. Ilmeisesti siellä ollaan siis tehty näitä "perusmalleja" myös.

Tässä kaverissa ei kyllä lue Schalleria missään. Orkkismikkejä kuvailisin lähinnä tuhnuiksi. Satulan kanssa olen joutunut aikojen saatossa vähän tappelemaan ja muutenkin säätöjen saaminen just sopiviksi tuntuu välillä hieman kinkkiseltä. Noin muuten kitara on kyllä palvellut mainiosti, vaikka onkin jäänyt hieman vähemmälle käytölle ja olen ollut vähän tästä luopumassakin jo. Kaula ja nauhat ihan 10+ laatua.

Ilmeisesti sitte.. ;) Tuossa aiemmin puhuin siit Flying V:stä, meidän kitaristilla on moinen. Niistäkään ei sen paremmin tietoa ole, että olis Tsekissä tehty..
Studion rautahan voi olla "vähä halvempaa" mikkejä myöten?? Näet kun noista ei oo oikein mitään tietoa (varmaa) missään.. Valmistajan esite- ja netissä annetut speksitkin voi olla "luovasti käännettyjä".. Kerran muistan kun yhen kaverin bassoa piti uudis-sähköistää, niin kattelin pohjatietoja netistä.. Mahonkia luvattiin runkopuuksi, mutta toki mahongista vaneeriakin tehdään... 8)
-septimisti-
31.07.2007 02:27:11
mikkejä myöten?

Muistaakseni niissä ei lukenut..öö..mitään. Voisi tarkistaa. Ovat vain jossain komeron perimmäisessä nurkassa.

Eräänä suht mielenkiintoisena yksityiskohtana voi muuten pitää ko. kitaran kansipuita. Kansi on kolmesta osasta ja jokainen osa eroaa toisistaa kuin yö ja päivä. Yhdessä ei näytä olevan syitä ollenkaan, toisessa niitä on vieri vieressä ja kolmannessa ne menevät vinottain ja ovat hyvinkin harvassa. Itse runko on myös kolmesta palasta.
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki.
duc
31.07.2007 02:32:58 (muokattu 31.07.2007 02:34:32)
Eräänä suht mielenkiintoisena yksityiskohtana voi muuten pitää ko. kitaran kansipuita. Kansi on kolmesta osasta ja jokainen osa eroaa toisistaa kuin yö ja päivä. Yhdessä ei näytä olevan syitä ollenkaan, toisessa niitä on vieri vieressä ja kolmannessa ne menevät vinottain ja ovat hyvinkin harvassa. Itse runko on myös kolmesta palasta.

Itsekin olen ihmetellyt että miksi tuossa mun wanhassa Washburnissa (omakuvassa löytyy) on kansi tehty peräti viidestä kalikasta. Kyllähän ne jotenkin yhteen sopivat, mutta eikö tosiaankaan löytynyt leveämpiä puita kantta varten.

vähän sivuraiteille, sori.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)