Aihe: Andy Timmons -soundi haussa
1
@leksi
30.07.2007 16:28:19
Morjens! Uusi vahvistin ois tarkoitus hankkia. Haen sellasta Mesan tyylistä soundia. Budjetti ois sellanen 500-600€. Sillähän ei Andyn Lonestaria saa, joten siksi kysynki mikä vahvistin pääsis lähimmäs tuota veretseisauttavaa soundia? :D Mallintavat ei käy. Tech21 -vahvareita en tosin oo kokeillu.. Voxista tuntuu puuttuvan se jokin "potku" ja Line6 on liian digitaalinen mun makuun. Mielellään putkipeli. Lähinnä tulee kotisoittoon, mutta joskus tulevaisuudessa vois pientä keikkaakin ehkä heittää.
Ze Kink
30.07.2007 17:04:47
Laney Vh100r? Menee tosin hieman yli budjetista. Äijähän itse soitteli tuollaisella ennen Mesoja, vai meniköhän peräti niin, että on juuri siirtynyt siihen Mesoista?
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
oiva tumpeloinen
30.07.2007 17:09:15
Koskeeko tuo budjetti pelkästään nuppia, vai onko siinä rahat koko läjälle? Noi sun vaatimukset on muuten jokseenkin aika mahdottomat. Tietynsoundinen putkipeli ja rahaa on kohtuullisen vähän.....
Jaqqi1991
30.07.2007 17:09:46
Ennen mesoja se laney. Nykyään hänellä on mesan lonestar ja stiletto. Lonestar puhtaisiin ja liideihin, stiletto särökomppeihin.
We may be humans, but were still animals
sonata
30.07.2007 21:42:07

Voisin kyllä suositella Tech21:sen vahvistimia tuon soundin hakemiseen sillä itselläni oli hetken aikaa se 30w versio ja itse sain helpolla siitä tuon nykypäivän Andy-soundin.
Nyt saan kyllä timmons-soundia helpollakin kun on Laneyn VH100R :)

Mutta täältä siis ääni Tech21. ja nehän ei ole lähelläkään samaa linjaa kun line6 jne jotka ovat dogitaalisesti mallintavia. Techithän ovat analogisia, eli omaan korvaan oli todella luonnollinen soundi ja MAHTAVA kaiku.
hyvää päivää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)