Sertzo S 29.07.2007 17:31:21 | |
---|
Pystyykö sulle lähettämään sähköpostiin? Meillä olis Jyväskylästä livesetti viime joulukuun alusta. Pystyy. Laitan s-postiosoitteeni sinulle heti pikana. |
Sertzo S 29.07.2007 20:09:13 | |
---|
Kuuntelin äsken yhden Mäkin ja Aisan jutuista kolmesta lähettämästään musanäytteestä. Desperado oli niin vakuuttava, että ei häviä toteutuksessaan kellekään. Ukot osaa asiansa. Muut näytteet kuuntelen myöhemmin. Valtakunnan kärkitasoa, sanokoon muut mitä tahansa. |
kuunsirppi 29.07.2007 20:41:22 | |
---|
Kuuntelin äsken yhden Mäkin ja Aisan jutuista kolmesta lähettämästään musanäytteestä. Desperado oli niin vakuuttava, että ei häviä toteutuksessaan kellekään. Ukot osaa asiansa. Muut näytteet kuuntelen myöhemmin. Valtakunnan kärkitasoa, sanokoon muut mitä tahansa. Minä oon kuunnellut samaa biisiä ja myös yhtä toistakin. Komppaan kyllä setää kympillä. Miellyttävää kuunneltavaa! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 29.07.2007 21:05:06 | |
---|
Minä oon kuunnellut samaa biisiä ja myös yhtä toistakin. Komppaan kyllä setää kympillä. Miellyttävää kuunneltavaa! Mie oon kuunnellut vaan livenä ja siltikin komppailen.. Mistäkö lie noita sais aneltua mailiin....?? Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Rokkimamma75 29.07.2007 22:54:29 | |
---|
Mie oon kuunnellut vaan livenä ja siltikin komppailen..
Ja minäkiiiii ihan tippa linssissä livenä kuunnellu ja itseasiassa takahuoneessahan sitä yhressä tuumin vielä lauleltiinki Jalun(kin) komppauksella.. =D ONNEA MUSSUKAT; mä TIESIN että te voitatte!!!!!!!!!! *tekee aaltoja* Life is a Bitch and so am I! |
paice60 29.07.2007 23:30:18 | |
---|
Ja minäkiiiii ihan tippa linssissä livenä kuunnellu ja itseasiassa takahuoneessahan sitä yhressä tuumin vielä lauleltiinki Jalun(kin) komppauksella.. =D ONNEA MUSSUKAT; mä TIESIN että te voitatte!!!!!!!!!! *tekee aaltoja* EThän vaan tee kuumia aaltoja, haha. Ei vaan , siinä lähetinkin Mäkille textarissa onnittelut mutta menköön myös näin netin kautta. ONNITTELUT. Vittu näitä hommia. |
hoomollinen 30.07.2007 08:15:38 | |
---|
Onnea vaan molemmille. Nimim. "Itsekin takavuosina ko. kisaan parahultaisella menestyksellä osallistunut." |
Musiikkia korville 30.07.2007 08:39:26 | |
---|
Hieno homma, jätkät! Keep up the good work! JA Onnea!!! By: MK |
jjussila 30.07.2007 09:19:50 | |
---|
Savo toivottaa myös mitä parhainta!!!! ..ei helev...olisko noin?..... |
aisa 30.07.2007 09:56:23 | |
---|
kiitoksia kaikille ja juhlan kunniaksi laitoin uuden omakuvan kyseisiltä kinkereiltä... *AISAatana* juodaan mitä juodaan, mutta kaljaa päälle. |
C7 30.07.2007 10:11:52 | |
---|
Espoosta myös onnittelut! vanha, mutta elossa! |
Sertzo S 30.07.2007 12:13:27 | |
---|
kiitoksia kaikille ja juhlan kunniaksi laitoin uuden omakuvan kyseisiltä kinkereiltä... *AISAatana* Tuosta voi päätellä, että ystävyytenne on aitoa ja tosi syvää. |
Tuosta voi päätellä, että ystävyytenne on aitoa ja tosi syvää. Kostuttavan kauniisti ilmaistu "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
EP 31.07.2007 13:58:49 | |
---|
Onnea täältäkin! Nyt vasta satuin aiheesta lukemaan.. |
manjaana 31.07.2007 17:05:44 | |
---|
kiitoksia kaikille ja juhlan kunniaksi laitoin uuden omakuvan kyseisiltä kinkereiltä... *AISAatana* No nyt on tein näkönen kuva ;oD Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
WanhaWetäjä 01.08.2007 01:25:11 | |
---|
Ko kisassa tuomarina olleena voin sanoa että oikeaan osotteeseen meni voitto!Varsin yksimielinen oli tuomariston päätös voittajasta, kuin myös kakkossija oli aika selkee. Toki lauantaina Aisan&Mäkin ekan biisin jälkeen yleisö eli aika vaisusti mukana, aplodit olivat vaisut muihin verrattuna, vähän jo mietin että mites tässä oikeen käy... mutta toinen biisi oli tulkinnaltaan sitä luokkaa että multa meinas itku päästä, ja jopa turakaiset tajusivat että nyt toimii!!!Aplodit olivat valtaisat! Helevetin, tai oikeestaan uskomattoman hienosti veditte, jätkät!ONNEA! |
ville viaton 01.08.2007 08:03:48 | |
---|
Voittajia en tunne, mutta toiseksi tulleen hyvinkin. Kova heebo hänkin. Rock'n'roll is never die. |
Kukko 01.08.2007 08:42:41 (muokattu 01.08.2007 08:47:01) | |
---|
Onnea! Tuota trubaduurihommaakin tehneenä tiedän ettei se ole aina kovin juhlavaa...Mutta; silloin lauletaan kun kirjat on auki!! Onnea! "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Sertzo S 01.08.2007 09:08:09 (muokattu 01.08.2007 09:08:18) | |
---|
Ko kisassa tuomarina olleena voin sanoa että oikeaan osotteeseen meni voitto!Varsin yksimielinen oli tuomariston päätös voittajasta, kuin myös kakkossija oli aika selkee. Toki lauantaina Aisan&Mäkin ekan biisin jälkeen yleisö eli aika vaisusti mukana, aplodit olivat vaisut muihin verrattuna, vähän jo mietin että mites tässä oikeen käy... mutta toinen biisi oli tulkinnaltaan sitä luokkaa että multa meinas itku päästä, ja jopa turakaiset tajusivat että nyt toimii!!!Aplodit olivat valtaisat! Helevetin, tai oikeestaan uskomattoman hienosti veditte, jätkät!ONNEA! Katohan, kun WW:kin oikein herkistyy. Sullahan on tunteita! :) |
isojussi 01.08.2007 10:29:38 | |
---|
Katohan, kun WW:kin oikein herkistyy. Sullahan on tunteita! :) Hehe - maailma ei ole enää entisensä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |