costanza 06.01.2007 22:50:49 | |
---|
... |
beissi man 06.01.2007 23:00:52 (muokattu 06.01.2007 23:01:37) | |
---|
Taitaa olla uutta mallia tuskin on vielä hirveesti kaupoissa näkyny Edit: Nätti soitin ja hyvät speksit "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
sunder 07.01.2007 00:01:39 | |
---|
Paikallisesta liikkeestä bongasin tuon ja pitihän sitä hipelöidä ohimennen. Hemmetin komia ja GAS paukahti heti päälle. Valitettavasti kyseessä oli 5-kielinen versio, joten kaulasta ei saanut 4-kieliseen tottuneena vertailukohdetta. Oli tosi laadukkaan olonen peli, mitä nyt satiinilakattu kaula vähän laski vähän tunnelmaa. Jos tuossa 4-kielisessä sattus vielä olemaan paksumpi kaula kuin yleensä ibanezeissa, niin hankintalistalle menee. Paitsi koko homman pilaa kokonaan, jos tuossa 4-kielisessä on sama mikki kuin 5-kielisessä kuten näissä SR-sarjalaisissa. E-kielelle pitää kurkotella vittumaisesti, en tykkää, en. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Prowleri 07.01.2007 08:00:01 (muokattu 07.01.2007 18:33:32) | |
---|
Taitaa olla reissue noista vanhemmista ATK-sarjalaisista, jossa ei sinänsä ole mitään vikaa kun nuo wanhat ATK:t ovat päteviä soittimia. Lienekkö jotain retroa liikenteessä, ensin Yamahan BB:t ja nyt Ibanezin ATK.. Mulla on ATK-600 eli japsilassa tehty alkuperäisen 300:n luksusversio missä on otelauta ruusupuuta ja loimuvanerit pinnassa. Iso vaahterabody tekee tuosta raskaan ja kaulakin on ihan jämerä pyöreähköllä D-profiililla. Gassittaisi ehkä tuommonen viiskielinen :) Edit: en tiedä onko tuo reissue sitten kun ei noita missään wirallisilla Iban sivuilla näy. Hmm. Däigä! |
beissi man 07.01.2007 13:53:51 | |
---|
Joo luulis että noissa on ihan kaulat eikä niitä sdgr tikkuja "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |
mr.bungle 07.01.2007 19:30:01 | |
---|
Onko kukaan testannut otsikon bassoa? Törmäsin thomannin sivuilla kyseiseen bassoon ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. http://www.thomann.de/fi/ibanez_atk300_nt.htm Lääh. Ovat siis tehneet uusintapainoksen atk300:sta, noitahan myytiin pitkään joskus 90-luvulla. Sarja sai tosi hyvän maineen jälkikäteen. bassolla hanuriin |
Leeni 12.01.2007 16:32:28 | |
---|
Saakeli laukaisit GASin. Mut näemmä noita ei o vasureina paitsi toi yks ällö signature. Onko kukaan testannut otsikon bassoa? Törmäsin thomannin sivuilla kyseiseen bassoon ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. http://www.thomann.de/fi/ibanez_atk300_nt.htmmaximi bassot kaikilla taajuuksilla. |
rUSTED 13.01.2007 12:57:32 | |
---|
Tuotahan vois olla mnukava päästä testaan ku ei ihan perus iban muodot ole. Jotenki vaan body näyttää aika isolta? :o |
Tana 13.01.2007 20:04:02 | |
---|
Tuotahan vois olla mnukava päästä testaan ku ei ihan perus iban muodot ole. Jotenki vaan body näyttää aika isolta? :o Jotenkin musarimaisen tyylinen olemus, kokonaisuudessaan. Cool. Diiba daaba |
horatio1728 31.01.2007 12:24:10 | |
---|
Iteltä löytyy ko. peli vasurina, mut oon omani olen ostanut joltain Jyväskyläläiseltä taksikuskilta pari vuotta sitten, että eipä ole uusi painos. Mitä sitä oon satunnaisesti rämpytellyt, niin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta on kyllä rehellisyyden nimeen myönnettävä, ettei vertailupohjaa ole paljoa. |
Leeni 30.07.2007 02:31:41 | |
---|
..jos joskus haluat hankkiutua siitä eroon, niin otappa yhteyttä. Iteltä löytyy ko. peli vasurina, mut oon omani olen ostanut joltain Jyväskyläläiseltä taksikuskilta pari vuotta sitten, että eipä ole uusi painos. Mitä sitä oon satunnaisesti rämpytellyt, niin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta on kyllä rehellisyyden nimeen myönnettävä, ettei vertailupohjaa ole paljoa. |
Mulla olis itse asiassa myytävän oikean puolen ibanez ATK 300 se alkuperäinen. Hyvä släppibasso mutta meinaan ostaa Grass Rootsin presarin niin en tartte tätä ATK:ta enää. tartten sellasta enemmän. ota yhteyttä jos kiinnostaa. |
balzary 25.01.2008 11:46:29 | |
---|
Jos jotakuta kiinnostaa made in Japan ATK300, niin voin myydä omani. Aivan loistava basso, kaula vaan omaan kouraan vähän liian leveä. Omakuvasta löytyy foto ja pikaviestillä tavoittaa. |
mr.bungle 25.01.2008 15:11:58 | |
---|
Jos jotakuta kiinnostaa made in Japan ATK300, niin voin myydä omani. Aivan loistava basso, kaula vaan omaan kouraan vähän liian leveä. Omakuvasta löytyy foto ja pikaviestillä tavoittaa. HAJAANTUKAA, TÄÄLLÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN NÄHTÄVÄÄ. bassolla hanuriin |