Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 517 18 19 20 2127 28 29 30 31
CactusWiZaRd
14.04.2007 02:15:01
Rumpali, eli minä: Paska jätkä, osaan soittaa mutten kummiskaan osaa
Kitaristi: Semmone vitun datis jolla ei oo elämää...
Basisti: Nainen -.-" Kyylää aina mua treeneis.
Miksi käyttää väkivaltaa, kun puhuminen auttaa paremmin?
L4t3
14.04.2007 15:05:46
Rupnali: Iha basaga.
Basisti: Iha homo.
Kitaristi: Vitu nopee.
Butcheri
14.04.2007 19:45:18
Kitaristilaulaja: Liian pitkä.
Basisti: Liian komea.
Rumpali: Liian kiharat hiukset.
Mie: Liian läski.
IhmeHeebo
14.04.2007 19:49:33
Toinen kitaristi: Nopeampi kuin mie
Minä: Hitaampi kun toinen kitaristi
Rumali: Vaikeus lopettaa kesken puheen :)
Basisti: Paska
... And justice for all
Stalkah
16.04.2007 18:43:19

Basisti: Nainen -.-" Kyylää aina mua treeneis.

joo, kuvittelet vaa.. :P
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
kozmik
17.04.2007 16:06:34

Kitaristi/laulaja: Ihan jees ääni, mutta ei oikein osaa käyttää sitä. Voimaa puuttuu. Hiukan laiska treenaamaan biisejä, ja laiskahko tekemään niitä, vaikka on bändin paras säveltäjä.

Kitaristi: Äärettömän laiska treenaamaan biisejä. Soittaa kotona liian vähän. Omaa yhtä ison egon kuin minä, ja siitä johtuen satunnaisesti naurettavia yhteenottoja. Soittotaito muuta bändiä heikompi, eikä oikein tunne teorian alkeitakaan.

Rumpali: Asuu sadan kilometrin päässä treenikämpästä. Ei aina jaksa (tai ehdi, mukamas) tulla treeneihin. Ei hallitse outoja tahtilajeja, eikä tunne teoriaa juuri lainkaan. Tuppaa nopeuttamaan biisejä loppua kohti.

Basisti (minä): Yliaktiivinen soittaja. Pakko änkeä fillejä ja kikkailuja joka väliin, toimi tai ei (useimmiten ei). Liian iso ego, todella huono vastaanottamaan kritiikkiä. En ole päässyt sisälle basson soittoon vielä kymmenen vuoden jälkeenkään, vaan soitan sitä edelleen kuin kitaraa. Keskittymiskyky vähän heikko, mistä seuraa sekoilua biiseissä.

Loistavia tyyppejä yhtä kaikki, kaikki paitsi minä siis. :)
Cat's foot, iron claw, neuro-surgeons scream for more...
Räkkipeli
17.04.2007 21:29:00 (muokattu 17.04.2007 21:32:42)
Kitaristi: liian kapeakatseinen materiaalin keksimisessä. Pelkkä melodinen osasto iskee vaan, ei monipuolista osaamista eikä halua edes siihen. Joskus pikkasen spede.

Basisti: liian kova jätkä tiluttamaan kitaraa (parempi ku bändin kitaristit yhteensä). =) Välillä aika dena jätkä, alkoholi tuntuu olevan vähän liikaa kuvioissa. Muuten vähän spede.

Rumpali: ihan spede!

Laulaja: Ei osaa laulaa, ei asennetta. Vähän ku spede.

Minä, toinen kitara: Liian vihainen kaveri ajoittain. Joskus koen hermoromahduksia ja riehun kännissä. Tatsini ei ole tarpeeksi hyvä omasta mielestäni. En ole spede.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
893
22.04.2007 09:05:03
Meikä dokaa liikaa, kitaristi-laulaja dokaa liikaa, rumpali dokaa liian vähän.
ya-ku-za
Seljanmarja
03.06.2007 20:03:14
kitaristi: menee lyttyy muitte kitaristie läsnäolosta, bändi putkiaivo :o
rumpali: liian innokas, paukuttaa, ettei kuulu mitää muuta
laulaja: ei osaa ku öristä, outo, haluu soittaa bläkkistä
basisti, minä: laiska, angstinen teini, joka saa hillittömii naurukohtauksii, ku pitäs soittaa
Retard1
03.06.2007 20:41:47
1 kitaristi (minä): Suutun vitusti jos ei päästä soittamaan, haluan soittaa crustcorepunkkiräpellystä.
2 kitaristi: Lätkäharkat 5-7 kertaa viikossa + muita hommia eli tuskin pääsee koskaan.
Rumpali: Liian edistynyt, luultavasti alkaa vittuilemaa jos joku muu kämmää biisissä. Ei tunnu kiinnostavan yhtään. Haluaa soittaa main stream-paskametallicovereita.

Kaikki soittimet (paitti rumpupellit) on perseestä revittyjä.

Meijän bändi on siis vasta alottamassa (jos nyt ees ikinä päästään alottamaan) eikä olla soitettu kertaakaan yhessä. Tänään olis ollu eka kerta mut rumpalille tuli joku meno...
Se on menoks sano Annie Lennox
Elbura
15.06.2007 01:24:45 (muokattu 15.06.2007 01:25:24)
Joo ei mitää, homoja kaikki
Foe mounier
18.06.2007 01:45:49
Uus bändi ja uudet jäsenet ja uudet viat:

Kitaristi: On "pilves" ja höröttelee aina :D
Basisti: Eipä oikeen mikää ärsytä hänessä
Rumpali(minä): Ei omista huonoja puolia :D
0piste.
18.06.2007 01:49:37
runpali: diggaa teknoo
basisti: liia komee
minä: oon liia hyvä
loituma
17.07.2007 18:27:32
Soolokitaristi - Lesoo aina täppingillään
Komppikitaristi (minä) - Soittaa aina Lamb of godin Hourglassia kun pitäis tehä jotain muuta
Rumpali - Haukkuu Chris Adleria

Enempää ei sitten ookkaan.
Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
Van Hannes
18.07.2007 12:03:32
Kitaristi 1: Laiska ja saamaton
Kitaristi 2: Löytää aina valittamista
Rumpali: Tylsistyy jos ei ole blastbeattiä
Laulaja: Huutaa ja armoton bodaaja
"There Can Be Only One Hannes"
rock-kukko
30.07.2007 01:15:48 (muokattu 30.07.2007 01:18:45)
entisessä bändissä

minä: outo, kumma, puheet sekavia, haluu koko ajan soitella sooloja, liian omistautunut bändille, iso ego, luulee ittestään liikoja

toinen kitaristi: ei meinannu ikinä päästä treeneihi, ei tykänny koko bändistä, laiska opettelemaan mitään kappaleita,

rumpali: ei kovin kiinnostunut

toinen rumpali/wannabe laulaja: ei yleensä jaksanu tulla soittaa, luulee ittestään liikoja, iso ego, kyselee ainavaa et mennääks röökille? keitolle? ei kovin innostunut bändistä, mutta sitten taas aina välillä puhuu kovasti että meidän bändi on tosi kova ja jee jee...
M!Xu
30.07.2007 15:18:00

Ei kyllä kauheesti houkuttele omaa bändiä perustamaan. Kaikki on homoja tai paskoja soittajia. Miten te kykenette soittamaan tollasissa porukoissa jos noin vituttaa? Onko teijän bändikavereissa mitään hyvää (vaikka tosin sitähän ei alotusviestissä kysytty...)?
pöö
pointfiveo
31.07.2007 01:31:01
Muut: Ei kiinnosta pätkääkään treeniksen siisteys. Roskat jätetään aina minne sattuu eikä tavaroita laiteta takaisin käytön jälkeen. Tuhkat karistetaan tuhkakupista ohi ja juomia kaatuilee säännöllisesti, ja niitähän ei missään tapauksessa "alistuta" siivoamaan. Sisälle tullaan paskasilla kengillä, kun ei vaivauduta edes vähän pyyhkimään niitä. Aivan turha odottaa, että kukaan näistä tulisi vapaaehtoisesti siivoamaan tai vaihtamaan roskikset yms.

Minä: Ilmeisesti negatiivisin puoleni on se, että välitän siisteydestä enkä omaa tarpeeksi itsekunnioitusta, kun olen tähän asti aina yksin siivonnut koko treeniksen (imuroinut, pyyhkinyt pölyt, järjestellyt, tyhjentänyt roskikset). Olen siitä monesti huomauttanut, mutta nyt se on kuitenkin loppu.
haggi goira
11.08.2007 01:53:14
Minä: osaan soittaa mutta en osaa säveltää:/
rumpali:on välillä pervo
2 kitaristi: runkkaa mopoa eikä ole paikalla
Kosketin soittaja: välillä vähä ärsyttävä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)