mPed 25.07.2007 15:37:32 | |
---|
minne vois lähettää sanoituksia arvosteltavaksi? oon kirjoittamassa ekoja biisien sanoja ja tarvisin kritiikkiä ja ohjeita. |
Numb 25.07.2007 15:46:23 | |
---|
Ota käteen Heikki Salon opus "Kahlekuningaslaji". Ilmaiseksi hyvinvarustetuista kirjastoista kautta maan. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
peteihis 25.07.2007 15:52:30 | |
---|
minne vois lähettää sanoituksia arvosteltavaksi? oon kirjoittamassa ekoja biisien sanoja ja tarvisin kritiikkiä ja ohjeita. Muusikoiden.netin "Lyriikka" osastolla harrastetaan myös tollasta puuha jonkin verran. http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=19 |
mPed 25.07.2007 16:00:00 | |
---|
"Muusikoiden.netin "Lyriikka" osastolla harrastetaan myös tollasta puuha jonkin verran." jeh, en vaan taida viitsiä ihan ensimmäistä sinne pistää.. |
Umas 25.07.2007 17:37:37 | |
---|
minne vois lähettää sanoituksia arvosteltavaksi? oon kirjoittamassa ekoja biisien sanoja ja tarvisin kritiikkiä ja ohjeita. www.aukea.netwww.rakkausrunot.fi ...tuolta aukeasta saa ainaski kommenttia http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html |
Ota käteen Heikki Salon opus "Kahlekuningaslaji". Ilmaiseksi hyvinvarustetuista kirjastoista kautta maan. Meikäläinen kun ei saanut siitä mitään irti;) Sain sen vielä joululahjaksi Heikin veljenpojalta ja tämän kaverilta, jolle annoin muutamia kitaratunteja. Melkein pitäis lukee loppuun hyvien tapojen nimissä;) Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni? |
mPed 30.07.2007 15:12:27 | |
---|
höh, ei ollumeidänkunnan kirjasto hyvin varustettu, ei löytyny Kahlekuningaslajia.. |
konehes 31.07.2007 15:16:10 | |
---|
jeh, en vaan taida viitsiä ihan ensimmäistä sinne pistää.. Ei siellä ketää dumata, vaan kriitiikkiä annetaan asiallisesti ja kannustavasti. Näin olen huomannut, tosin en ole itse myöskään sinn emitään laittanut. cherub with heavy metal machine |
esprit de corps 31.07.2007 17:36:39 | |
---|
höh, ei ollumeidänkunnan kirjasto hyvin varustettu, ei löytyny Kahlekuningaslajia.. Kaukolainalla vaan jos ei paikan päältä löydy. "Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa." |
IommI 31.07.2007 19:29:47 | |
---|
minne vois lähettää sanoituksia arvosteltavaksi? oon kirjoittamassa ekoja biisien sanoja ja tarvisin kritiikkiä ja ohjeita. Tee niin kuin hurriganes niin saadaan hyvät naurut! :) Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
mPed 03.08.2007 21:13:20 | |
---|
öh, en taida tuntea tätä "hurringanesin" tarinaa...? taidan olla tynnyrissä kasvanut. :) |
Kefiiri 04.08.2007 08:39:17 | |
---|
öh, en taida tuntea tätä "hurringanesin" tarinaa...? taidan olla tynnyrissä kasvanut. :) Remullahan on tapana laulaa mitä tahansa höpönlöpöä mikä suunnilleen kuulostaa englanninkieliseltä rokkitekstiltä, vaikka sanat eivät oikeasti tarkoittaisi yhtään mitään. Mainio lähestymistapa jolla mies on päässyt varsin pitkälle! |
Jormaz 04.08.2007 22:05:27 | |
---|
Remullahan on tapana laulaa mitä tahansa höpönlöpöä mikä suunnilleen kuulostaa englanninkieliseltä rokkitekstiltä, vaikka sanat eivät oikeasti tarkoittaisi yhtään mitään. Mainio lähestymistapa jolla mies on päässyt varsin pitkälle! Pidetään rokettirolli ennallaan ja jätetään runot herkille runopojille. Menee mielestäni turhaksi älykköskeidaksi jos aletaan miettiä biisin sanoituksia itsenäisenä teoksena. Summer is coming, fat boys are happy |
KurtCobain 05.08.2007 10:57:59 | |
---|
Määkin pistin kerran lyriikka osastolle oman biisin jonka nimi oli Koirat on ihan homoja. Sain jäähyä. Ihan turha osasto kun ei saa ees ilmasta ittensä täällä. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Sutela 05.08.2007 22:34:31 | |
---|
Nirvanallahan aika useassa biisissä on vain erinäisiä lauseita laitettu yhtenäiseksi, jossa ei välttämättä ole mitään järkee :D Cobainillahan alko jossain vaiheessa mennä hermot kun lähes joka haastattelussa kysyttiin mitä Smells like teen spiritin sanat tarkoittaa :D |
AH3 08.08.2007 12:33:33 | |
---|
No...on siellä "Lyriikka - osastolla" muitakin ensikertalaisia näkynyt, jotenka rohkeasti sinne vaan. Tarkoitushan on nimen omaan antaa vinkkejä ja tuntemuksia sanoituksista, eikä niinkään aukoa päätään. Kun vielä mainitset tekstisi olevan ensimmäisesi, niin porukka osaa lähestyä sitä tältä kannalta. Mielestäni tuo lyriikka osasto toimii kyllä aika hyvin ja mistä muualta saat yhtä helposti palautetta? Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |