Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 545 46 47 48 49121 122 123 124 125
M-Q
29.07.2007 18:07:38
Miksi minäkin muistan, että D'Addario tekee eri värisiä kieliä. Mm. Mustia ja sinisiä tms.

Oliskohan sittenkin DR?

http://www.thomann.de/fi/dr_black_beauties_bke9.htm

Muistaakseni tekevät sinisiä, punaisia ja mustia kieliä.
Kovaa mutta matalalta.
teme82
29.07.2007 18:57:31
D'Addariolla taisi olla ihan "tavallisen väriset" kielet, mutta ne paketit olivat eri värisiä paksuuksien mukaan...
WinterMad
29.07.2007 19:04:20
Ja kielien pallukoissa oli ne värikoodit mistä tunnistaa paksuudet.
miten sovitatte "evil metal" -imagonne myötämielisyyteen kristinoppia kohtaan? vai onko kaikessa kyse vain humoristisessa perseilyssä, kuten suomihevin maailmassa usein on... - Evil Priden vieraskirja.
SirElwood
29.07.2007 22:10:14
D'Addariolla taisi olla ihan "tavallisen väriset" kielet, mutta ne paketit olivat eri värisiä paksuuksien mukaan...

Ainakin bassonkielissä näin on. Itse pyysin aina "sen pinkin setin" kun en koskaan oppinut muistamaan niitä paksuuksia.

Ja juu, kotkan musiikkiliiketilanne on parantunut huomattavasti nyttemmin.
yöpöllö
29.07.2007 23:24:46
Pori sound citystä saa aina hyvää palvelua. Tosin saisivat laitaa nettisivuilleen jotain hinnastoa.
amatööri muusikot on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!
Twinkle
30.07.2007 00:22:21
Musamaailmassa joskus kysyin Ibanezin jem -mallista, myyjä siihen totesi että "ei meillä sellasta myydä, ltd on paljon parempi ja uudempi" ....

aika vaikeaa oli olla nauramatta... :D

minun on taas helppo olla nauramatta kun en tajua mitä hauskaa tässä oli? Kyllä minäkin luultavasti, ehkä ja mahdollisesti tilanteesta riippuen saattaisin valita LTD jemin sijaan.
Landstr
30.07.2007 00:56:46
=D Eeiiii....
Fuck off
Landstr
30.07.2007 00:59:19
tää ei periaatteessa tänne kitarapalstalle kuulu mutta:

Oltiin Tampereen Rockcenterissä jossa kaveri halusi testata rumpuja. Siinä sitten aikamme katteltiin kun myyjä paukutti menemään yhellä setillä, jonka jälkeen kaveri kysyi saako näitä testailla. 'Joo mutta soita hiljaa ettei kalvot mee naarmuille' kuului vastaus. Rummuissa oli tehdaskalvot jotka olivat aivan naarmuilla. Sitten kaveri aikansa soitteli, ja vähän viritti rumpuja johon myyjä: ''Ei älä viritä ne on hevivireessä ny, ei saa virittää!'' Vittu...
Fuck off
brn2sk8
30.07.2007 08:25:45
Mikä ihmeen hevivire? :DD Miks musta tuntuu aina siltä että ne liikkeiden myyjät on joko darrassa tai kipeenä aina kun meen sinne... Tammerpianojasoitin mm. aina kun meen sinne niin tiskillä on vastassa joku ihan silmät verestäen ja kyselee semmosella viskibassolla mitä helvettiä teen siellä ja sit tulee aina semmonen olo että kutistuu sinne tiskin alle ja vikisee sieltä "011 sähkiksen setti kieliä kiitos, ei mielellään semmosta jossa G:kin on punottu" Sit ne menee hakeen ja mä jään itkeen elämääni... sit kerran kun kävin kyseleen ESP:stäni siellä että paljonko se vois antaa hyvitystä siitä jos annan vaihdossa, sit se selitti joistain skitoista että paljonko se vois siitä hyvittää, eri summia toki ja sit testas sitä mun keppiä että toimii ja näin... Otti siitä microcuben ja pisti päälle, alko siinä soitella sit jotain ihmeriffiä, oli vaan että "huh" pisti hiljemmalle, sit taas vähän ähisi ja pisti vielä vähän hiljemmalle, tuhisi siinä sen kitaran kaa ja sit totes vaan että se toimii hyvin juuh, ihmettelin millä se sen oli todennu kun ei ees soundia saanu aikaseks niillä volumeilla... Ihme tyyppejä ne ottaa sinne töihin, jotain serkunpojan kaverin kautta tuttuja ni pakko ottaa varmaan :D
Cry Baby and ask me WHY WHY
Numb
30.07.2007 08:34:04

Tämä musaliikkeen rumpukommentaattori lienee ollut liikkeellä ns. huumorimielellä. Jotenkin sellainen vaikutelma syntyy tuosta. Ja kahvilla sitten tilittää kavereilleen: "sit mä sanoin niille, et ei saa virittää ku ne on hevivireessä, muahahahahahaaaaaa!..." :)
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
joukov
30.07.2007 10:42:42
Ottakaa huomioon, että osa myyjistä on muusikoita!
SWR: An army of rats ate your gear. Stanley Clarke: Yeah. Its amazing.
shovi
30.07.2007 11:49:45
Ottakaa huomioon, että osa myyjistä on muusikoita!

Tämä selittää ainakin verestävät silmät ja ylimielisyyden.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Sanchez
30.07.2007 12:10:20
Sinällään tämä tapaus ei ole mitenkään tyhmä, mutta jotenkin huvittava. Eli pari kertaa olen Helsingin F-Musiikista käynyt ostamassa kaappipiuhaa ja molemmilla kerroilla keskustelu on mennyt jotakuinkin näin:

Vien piuhan tiskille

Myyjä: Ootko varma et haluut tän kaappipiuhan?
Minä: Joo
Myyjä: Siis tää on se piuha joka menee nupin ja kaapin väliin.
Minä: Juu
Myyjä: Niin, et tätä ei voi käyttää kitaran ja nupin välissä.
Minä: Joojoo!

Sinällään ihan hyvää palvelua, koska noissa piuhapakkauksissa taisi tekstit olla vain saksaksi ja tietämättömämpi saattaisi niitä luulla tavallisiksi instrumenttikaapeleiksi.
Numb
30.07.2007 13:02:15

Sinällään ihan hyvää palvelua...

Juurikin sitä. Vähempikin toisto saattaisi tosin riittää...
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
ballfish
30.07.2007 18:06:31
Käsissäni on Tokain Paisley strato Tampereen musakaupassa:

Minä
Myyjä

Miks tää on tarjouksessa?
Noooooo.... ei mitään syytä.... tommonen tyrkky vaa.

Huomio: Kukkakuvioinen kitara on tarjouksessa tod. näk. siksi että edes joku veisi sen pois

Onks tää kuinka vanha kitara?
-Noo toi Paisley meininki on ollu jo 60-luvulla Fenderillä!

Myyjä ilmeisesti ymmärsi tarkoituksella väärin.

Kauan tää on ollu tääl kaupassa?
Hmmmm, ei toi kauaa oo ollu

Eipä.

Miltä vuodelta tää kitara on?
Nyt kyllä täytyy sanoa etten muista ollenkaan

Yllättävä muistikatkos. Olisihan se ikävää jos kitara on vuosimalli 2004 ja on ollut liikkeessä kolme vuotta. Vesittäähän se vastauksen edelliseen kysymykseen.

Ostin kitaran kuitenkin. Myyjä varmasti on ylpeä kaupoistaan. :-|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
toxic
30.07.2007 18:34:41
Muistanko väärin vai olikos D'Addario se firma jolla oli niitä eri värisiä kielisettejä?

Ei tainnu, voin kyllä olla väärässäkin :)
sepisti
19.08.2007 15:45:55
Minua on tuolla palvellut sellainen pitkälettinen tyyppi ihan kiitettävästi.

Täällä Iisalmessa olen saanut loistavaa palvelua koska paikan pitäjä on sukulaisia, ja olin myös työharjoittelussa kys.liikkeessä.
Kävin ostamassa kieliä ja plekuja täältä pari viikkoa sitten. Eipä siinä mitään, jauhettiin paskaa ja juotiin kahvit kunnes tuli "oikeita asiakkaita". Mä sanoin että otan nämä (kielisetti ja 6 plekua) , johon myyjä: Veloita ne iteltäs, osaathan sä kassaa käyttää. Vähennä 10%, nähdään ja kerro äitilles terveisiä!

Ei niin tyhmää, mutta kuitenkin. :)

Mä olen kanssa saanut hyvää palvelua mun faijalta. Se osti mulle uuden auton:)
Kitara on rakkauteni.
pekurides
19.08.2007 17:21:11

Hiukan offtopic, mutta pistänyt silmään kun olen viimeaikoina/vuosina käynyt stadin musamaailmassa niin aina näyttää olevan eri jampat tiskin takana..... yleensähän se kertoo jotain yrityksestä jos työntekijät vaihtuu turhan tiheään .

tai sitten niillä on vaan parikymmentä myyjää kiertävässä vuorossa:)

No empä enään kauhein usein siellä käykkään mutta hiukan hankalempaa alkaa alennuksia tinkaamaan kun ei yhtään edes vähän tuttua myyjää löydä:)
Tunteella päin vittua.
smokeonthewater1
23.08.2007 15:24:39

Eli menin Jämsän Musapisteeseen kun en vielä osannu vaihtaa kitaran kieliä.
Menin kauppaan ja kysyin voisiko myyjä vaihtaa kielet

minä-voisitko vaihtaa kielet ku en osaa
myyjä-no näytäppäs
.......
myyjä-jaa että ltd-50
minä-joo ostin jyväskylästä
myyjä-ihmiset o tyhmiä ku ei osta multa mitään menee vaan jyväskylään osteleen ja eikä käytä paikkakunnan liikkeitä
minä-????????

myyjä piti hirveen haloon pari minuuttia ja sitten sano
myyjä- joo en vaiha kieliä ku et oo ostanut multa
minä-???????(mitä v&tua)
ja lähin

Lopuksi näytin kansainvälistä sormimerkkiä!
kyllä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)