MadMatt 28.07.2007 23:05:29 | |
---|
Jumakauta mikä tausta!!! Tästä ei pidot parane....Jazz luutut esiin :-) Nothin' but the blues |
Manetti 28.07.2007 23:07:47 (muokattu 28.07.2007 23:24:49) | |
---|
Jumakauta mikä tausta!!! Tästä ei pidot parane....Jazz luutut esiin :-) Tak :) Joku tuntematon pitkä ukko kävi tuomassa tän mun ovelle ja sano et nyt on jazzin paikka, ei siin sit mikää auttanu. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Ossi 28.07.2007 23:25:46 | |
---|
Tuolta löytys: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=150853 Hyvää skabaa! Tää on taas niin Juccizen kamaa, etten kehtaa edes lähteä pohtimaan koko asiaa :D Kuuntelen sitten jälkeenpäin ja koetan ottaa opikseni :) Onneksi on noita keikkoja. "Left a good job in the city..." :DDDDDDDDDDDDDDDDDD |
Hyvää skabaa! Tää on taas niin Juccizen kamaa, etten kehtaa edes lähteä pohtimaan koko asiaa :D Kuuntelen sitten jälkeenpäin ja koetan ottaa opikseni :) Onneksi on noita keikkoja. "Left a good job in the city..." :DDDDDDDDDDDDDDDDDD No ei mulla oo ittelläkää edes harmainta aavistusta et mitä tällaseen pitäs soittaa :) http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
MadMatt 28.07.2007 23:41:14 | |
---|
No ei mulla oo ittelläkää edes harmainta aavistusta et mitä tällaseen pitäs soittaa :) Multa tulee varmaan sellaista "köyhää" bluesmiehen jazzia mutta so what.. Tälläistä on aina välillä kiva jammailla vaikka ei osaisikaan. Nothin' but the blues |
Ossi 29.07.2007 00:03:45 | |
---|
No ei mulla oo ittelläkää edes harmainta aavistusta et mitä tällaseen pitäs soittaa :) Tuo on oikeastaan monesti paras lähtöasetelma, kunei ole mitään käsitystä koko hommasta :) Vetelee vaan ihan randomina mitä mieleen pilkahtaa. Ei kehtais enää näillä ijillä sortua aineisiin, mutta jollain konstein haluaisi päästä kuitenkin eroon noista iänikuisista blues-maneereista. Vapautua soittamaan niin, ettei tarvi katsella ja pohtia otelaudan kiintopisteitä. Pysähtyisi vaan kuuntelemaan fiiliksiään ja toteutteuttais ne kykyjensä rajoissa. Omalla kohdalla tuo on aikamoista utopiaa, mutta pääasia että draivia ja haastetta löytyy :) |
blaekie 29.07.2007 02:25:51 | |
---|
Aha, uutta skabaloa pukkailee, kiittelen näin mobiilisti annetuista pisteistä ja kommenteista. Nyt ei pääse osallistuun, pariin viikkoon, ku toi loppuloma tulis tässä pidettäväksi. Nii onkii ... |
Illu 29.07.2007 10:01:12 | |
---|
Illu: Tää oli ehkä parasta Illua mitä olen kuullut. Varsinkin alkupuoli toimii oikein mukavasti. Loppuosassa alkaa tietty fraseerauksen yksioikoisuus hiukan häiritä, mutta kokonaisuutena ihan jees veto. Kehitystä on tapahtunut. Illu Hyvältä kuulostaa..! Hiton hyvä saundi kitarassa ja soitto on maukasta bluesfiilistelyä. Hyvin rullaa ja kokonaisuus toimii. Hieno veto bluesmieheltä ! Kiitos palautteista ja kannatuksesta. Pitää yrittää kiinnittää tuohon fraseerauspuoleen huomiota. Vinkkejä aiheeseen liittyen otetaan mielellään vastaan... Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
willie 29.07.2007 10:06:18 | |
---|
Onnittelut täältäkin Manettille skaban voitosta ! Ja nuorelle MadMattille synttärionnittelut. Sitten isona susta saattaa tulla hyvä sähkökitaristi, kun jo nyt saat kitarasta paljon oikeita ääniä.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
Manetti 29.07.2007 10:21:25 | |
---|
Onnittelut täältäkin Manettille skaban voitosta ! Vilpittömät kiitokset Willie, hienoa että jaksat kommentoida näitä vetoja...nostan hattuva sulle. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
BigPapa 29.07.2007 10:56:48 (muokattu 29.07.2007 11:28:27) | |
---|
PigPapa Aijai kun on hyvä saundi kitarassa ! Hienoa perinteistä soittoa hyvällä fiiliksellä sanois iso ja vähän pienempikin pepe :) Myös tästä pidin erityisesti. Se on muuten BigPapa ei PigPapa, mutta laitan hymoorin piikkiin ja kiitos kommentista Willielle. Tästä pidin erityisesti. No sithän täällä on vastapainoksi noi muutamat samat hemmot, jotka on joka skabassa sitä mieltä että mun soitossa ei oo mitään hienoo ja sounditkin on niitten mielestä varmaankin ihan mitä sattuu...8DDDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
willie 29.07.2007 11:19:58 | |
---|
Se on muuten BigPapa ei PigPapa, mutta laitan hymoorin piikkiin ja kiitos kommentista Willielle. Tästä pidin erityisesti... Noi voi perkule, tulipas nolo kirjoitusvirhe.... :) Sitä se huurteinen teettää. Bassoa vuodesta 1972. |
-AjA- 29.07.2007 13:50:14 | |
---|
No sithän täällä on vastapainoksi noi muutamat samat hemmot, jotka on joka skabassa sitä mieltä että mun soitossa ei oo mitään hienoo ja sounditkin on niitten mielestä varmaankin ihan mitä sattuu...8DDDD Miten sä jaksat aina valittaa siitä, että joku ei tykkää sun soitosta? Selväähän se on, että kaikkia ei voi miellyttää :-) Ihan samalla tavalla täällä on paljon niitä hemmoja, jotka sun soitosta tykkää kerta toisensa jälkeen. Eikä tämä ole mikään provo. Ihan mielenkiinnosta kyselen, miksi näet sen niin ihmeellisenä asiana, että kaikille ei uppoa. :-) |
BigPapa 29.07.2007 13:51:53 | |
---|
Miten sä jaksat aina valittaa siitä, että joku ei tykkää sun soitosta? Selväähän se on, että kaikkia ei voi miellyttää :-) Ihan samalla tavalla täällä on paljon niitä hemmoja, jotka sun soitosta tykkää kerta toisensa jälkeen. Eikä tämä ole mikään provo. Ihan mielenkiinnosta kyselen, miksi näet sen niin ihmeellisenä asiana, että kaikille ei uppoa. :-) No mietippä sitä... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
rheinone 29.07.2007 14:10:41 | |
---|
Väännetään nyt vielä rautalangasta: Juki ei pysty itse äänestämään jäähynsä takia ja oli pyytänyt Big Papaa välittämään pisteensä. Ai Juki jäähyllä, mitäs se ny on tehny? Haistattanu taas jollekin pitkän pukinpillun? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Manetti 30.07.2007 16:56:08 | |
---|
Madmatt jatkaa skabanvetoa....mulle tuli odottamaton este....vetäkäähän hyvin. Kiitos Madmatt! http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Turder 31.07.2007 10:49:30 | |
---|
Jäsen J:ltä aika nätti videoveto. Kiva piriste tuollaset video-osallistumiset. Voisi olla enemmänkin. "He soittivat myös Behind Blue Eyesin, josta Limp Bizkit teki muutama vuosi sitten melkoisen radiohitin. The Who tosin - toisin kuin Limp Bizkit - soittaa biisin kokonaan, myös siitä eteenpäin, kun pitää ihan oikeasti osata soittaa!" |
mos6581 31.07.2007 11:40:00 | |
---|
Hoho jatsia! Tele tuli huollosta joten yritämmä jatkaa sen parissa. Niille parille ihmettelijälle jotka äänestyksessä kyseli, oli nauhaton beissi. |
pipeweed 31.07.2007 14:40:51 | |
---|
vaikialta tuo tausta näin aluksi tuntuu mut pitää kai silti huvikseen siihen jotain luikauttaa.. :) |
MadMatt 31.07.2007 19:32:27 | |
---|
Nothin' but the blues |