Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 526 27 28 29 30133 134 135 136 137
Flash
25.06.2007 09:20:18

Haiskahtaa taas kerran pahasti rahastamiselta. En näe mitään hyvää syytä tämmöisen boksin julkaisemiseen.

Häh? Rahastusta toki, mutta mielelläni minä tuollaisesta pläjäyksestä maksan. Tuossa on sentään paljon matskua mitä ei ole koskaan julkaistu virallisesti missään formaatissa.
Live Music Is Better!
KillingMachine
04.07.2007 11:33:44
Häh? Rahastusta toki, mutta mielelläni minä tuollaisesta pläjäyksestä maksan. Tuossa on sentään paljon matskua mitä ei ole koskaan julkaistu virallisesti missään formaatissa.

Niinpä taitaa olla. Itse en ole koskaan ollut mikään keräilijä joka kerää lempibändinsä levyistä kymmenen eri versiota ja kaikkea muuta mahdollista, joten en usko että päätyy tämäkään hyllylle.

Tosin en ihmettele ettei Kiss ennemmin julkaise uutta studio-materiaalia, koska kriitikot ovat haukkuneet kaikki Kissin studio-albumit jotka se on Creatures of the Nightin jälkeen julkaissut. En tiedä sitten että mitä mieltä fanit ovat näistä levyistä olleet, mutta kyllä minun mielestäni niiltä on muutamia helmiäkin löytynyt mm. Animalizelta ja Asylum-levyiltä.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
HaloOfFlies
04.07.2007 13:39:39 (muokattu 04.07.2007 13:43:18)

Niinpä taitaa olla. Itse en ole koskaan ollut mikään keräilijä joka kerää lempibändinsä levyistä kymmenen eri versiota ja kaikkea muuta mahdollista, joten en usko että päätyy tämäkään hyllylle.

Tosin en ihmettele ettei Kiss ennemmin julkaise uutta studio-materiaalia, koska kriitikot ovat haukkuneet kaikki Kissin studio-albumit jotka se on Creatures of the Nightin jälkeen julkaissut. En tiedä sitten että mitä mieltä fanit ovat näistä levyistä olleet, mutta kyllä minun mielestäni niiltä on muutamia helmiäkin löytynyt mm. Animalizelta ja Asylum-levyiltä.

Tuolla tulevalla kakkososalla on muuten Eurooppaversio Phantom Of The Parkista.

Tässä muuten lista noista biiseistä, joista eniten ääniä saanut pääsee settiin noille kolmelle tämän kuun keikalle

ALL AMERICAN MAN
MR. SPEED
A MILLION TO ONE
MAGIC TOUCH
LET ME KNOW
STRANGE WAYS
ROCK BOTTOM
SWEET PAIN
ALMOST HUMAN
LADIES ROOM
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Lesko
04.07.2007 22:47:20 (muokattu 04.07.2007 22:47:31)
Kissistä en tiedä, mutta jumalauta Detroit Rock City oli maailman vitun paras elokuva ever! Näin sen äsken vasta ekaa kertaa... olen sanaton! =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Super-Jari
04.07.2007 22:49:39
Kissistä en tiedä, mutta jumalauta Detroit Rock City oli maailman vitun paras elokuva ever! Näin sen äsken vasta ekaa kertaa... olen sanaton! =)

Melkein yhtä kova kuin Trick or treat.
LyraB
26.07.2007 22:28:14
Tässä minun viisi lempilevyäni KISSiltä!

1. Dynasty (1979) *****

Hyvä "KISS". Tämä levy on minun lempilevyni 70-luvulta. Ainoa häiriötekijä on se, että Criss soittaa vain yhdessä kappaleessa. "Magic touch" on aivan uskomattoman hyvä biisi!

2. Crazy Nights (1987) *****

Aivan uskomattoman hyvä p*lluhevi lätty. Jokainen biisi on aivan uskomaton! Kulickin soolot ovat ylitseampuvia!

3. Creatures of the night (1982) ****

Kuulin esimateriaalia tältä levyltä, kun kuuntelin/katsoin KISS live animalize DVD:n. Kaikki biisit, jotka he soittivat tuossa konsertissa Creaturesilta, olivat loistavia! Petyin silti kun ostin levyn itselleni ja kuuntelin sen kokonaan. Siksi putoaakin tähti.

4. KISS (1973) ***

Kiitos Ace! Sinun kitarasoolosi tekevät levystä hienon! Monet biisit levyltä ovat mahtavia rokkiralleja. "deuce" ja "Black diamond" ovat kauniita!

5. Lick It up (1983) ***

Tällä kertaa kiitos Cusanolle! Raskaat riffitelyt tekivät hienon heilauksen levyyn. Maskien riisuminen oli vikatikki, mutta levy on mahtava. "A million to one" on lempikappaleeni.

Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että KasariKiss on parempaa MUSIIKKIA, kuin MaskiKiss. Toisaalta Ace on niin mahtava ja 70-luvulla tyyli oli upeaa. Tasapeli, mutta voitto silti menee 7...80-luvulle!
Basso, tuo soitin, jolla ei ole rajoja. Paitsi kielet.
Hornanturska
27.07.2007 21:04:01
Mistäs porukat on ostellu noita kissology DVD:eitä? Ei oo tullu vastaan missään.
"...jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi" - MEGA_DETH
blackmore81
28.07.2007 02:11:32
Mistäs porukat on ostellu noita kissology DVD:eitä? Ei oo tullu vastaan missään.

Esim. täältä: http://www.levykauppax.fi/artist/Ki … te_Kiss_Collection_1974-1977/17068/
Sarko
28.07.2007 09:40:47
Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että KasariKiss on parempaa MUSIIKKIA, kuin MaskiKiss. Toisaalta Ace on niin mahtava ja 70-luvulla tyyli oli upeaa. Tasapeli, mutta voitto silti menee 7...80-luvulle!

Dude, sä et vain voisi olla enempää väärässä.

Ace on kuningas.
Tsäpätitsäijjää
LyraB
28.07.2007 12:27:53

Ace on kuningas.

Mielipiteet kunniaan, paavo!
MaxDamage
28.07.2007 12:36:44

Pakko kompata.

Ja Ace ON Kuningas! >)
slowdive
28.07.2007 12:42:45

Ace on kuningas.

Ite kans kyllä näkisin että tuo Crazy Nights on (Hot in the Shaden ohella) bändin aallonpohja. Tottahan ne kyllä omassakin soittimessa ilmestymisensä aikoihin kovasti pyöri, mutta tänään kuunneltuna tarjoaa vain tyhjää mautonta muovia.

Soundit ja se tyyli ei sinänsä ole se mikä pykii, kyllä saman teki moni bändi hyvinkin, mutta ehkä Kissillä historia velvoittaisi parempiin tuloksiin. Noiden levyjen biisit ei vaan itselle toimi, niistä ei löydy oikein mitään. Pari ärsyttävää hokemakertsiä ja loput sellaisia joissa sitä koukkua ei taas ole oikein ollenkaan.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
HaloOfFlies
28.07.2007 13:13:39 (muokattu 28.07.2007 13:27:32)

Paul oli kiidätetty eilen sairaalaan juuri ennen Anaheimin keikkaa, ja Kiss veti konsertin triona. Tosin fanit saivat käydä lavalla auttamassa bändiä. Sillä Genen johdolla siellä oltiin täysin hukassa.

Syyksi sanotaan kurkkuongelmia, mutta ilmeisesti myös sydämen kanssa on jotain häikkää ollut. Toivottavasti Paul on kunnossa

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=77708

http://www.kissfaq.com/bored/viewtopic.php?p=122684#122684

Olihan shokkialku tälle päivälle...
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
28.07.2007 15:04:10 (muokattu 28.07.2007 15:05:08)

No voihan. Toivottavasti mies on kunnossa.

Ainakin on jo sairaalasta päässyt pois. Vakavan rytmihäiriön oli saanut, sydän oli lyönyt 200 kertaa minuutissa, eikä sitä oltu lääkkeillä saatu korjattua, niin ambulanssilla sairaalaan.

Kiss-fanit tämä on jakanut kahtia. toiset kiittelevät Geneä urheudesta vetää keikka läpi ilman Paulia, toisten mielestä taas se oli ilkeästi tehty.

Kyllähän tästä kävi ilmi että Paul on Kissin sydän ja sielu, ei bändi toimi ilman häntä.

Aika monen mielestä tämä oli Kissin loppu, ainakin liveaktina.
slowdive
28.07.2007 15:41:08
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
ozz3
28.07.2007 17:45:59
Tulipa puun takaa. Toivotaan että mies on kunnossa ja jaksaa vielä, sillä hänellä jos kenellä Kissin jäsenistä on vielä annettavaa faneille ja rock-maailmalle. Genelle kyllä propsit urheudesta, moni olisi voinut jättää fanit kävelemään kotiin tyhjin käsin

Gene told the crowd that he was an only child, but nevertheless had a brother Paul Stanley!

Kyllä sillä miehellä on edelleen sydäntä.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Sälski
29.07.2007 01:41:03

OHOH! pitkästä aikaa kuuntelen taas kissiä! varmaan vuos ku viimeks kuuntelin kunnolla! nyt on hyvä fiilis. RAKKAUS ASE!
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
LyraB
29.07.2007 11:23:45
OHOH! pitkästä aikaa kuuntelen taas kissiä! varmaan vuos ku viimeks kuuntelin kunnolla! nyt on hyvä fiilis. RAKKAUS ASE!

hyvähyvä! LEMMEN ASE!
HaloOfFlies
29.07.2007 13:36:58

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/K … C3%A4noireita/1135229073593?ref=rss

Lääkärit kielsivät Paul Stanleytä esiintymästä

Se oli sitten siinä Kissin kohdalta :(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)