Aihe: Olis kysymys jos voisitte auttaa
1 2
Elukkaa
28.07.2007 12:40:08
Terve olis uuden kitaran hankinta menos (sähkökitara) nii ajattelin http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_kh202bk_egitarre.htm tää sopis mulle nii piti vaa sitä että mitä mieltä ootte että kannattaako tälläne hankkia jos jollaki sattuis vaikka olee? :o
Räkkipeli
28.07.2007 12:43:53
Ooksää aloittelija? Toihan on aika hyvä aloittelija malli kyllä. Ja jos heviä soittelet niin sitte.

Musamaailmassa ne myy tota. Käypä testaamassa liikkeessä!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
rainmaker
28.07.2007 12:44:17
Terve olis uuden kitaran hankinta menos (sähkökitara) nii ajattelin http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_kh202bk_egitarre.htm tää sopis mulle nii piti vaa sitä että mitä mieltä ootte että kannattaako tälläne hankkia jos jollaki sattuis vaikka olee? :o

Osta pois, jos se omasta mielestäsi sopii sinulle.
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
Elukkaa
28.07.2007 12:55:01
nii no en mä kyl tai no emmä nyt alottelija niiku siis ihan onha mä soitellu jo hm on täs kait jo vähä päälle vuosi mut siis niiku meinaan vaa että no siis mitä meinaat sillä et ''onhan toi alottelijalle ihan hyvä?'' :D
Elukkaa
28.07.2007 12:56:21
Ooksää aloittelija? Toihan on aika hyvä aloittelija malli kyllä. Ja jos heviä soittelet niin sitte.

siis kävin jo musamaailmas testaamas sitä mut ton saa halvemmalla tuolt thomanilta sehä se pointti on täs :o
Juustonaksu
28.07.2007 12:58:45 (muokattu 28.07.2007 12:59:40)
nii no en mä kyl tai no emmä nyt alottelija niiku siis ihan onha mä soitellu jo hm on täs kait jo vähä päälle vuosi mut siis niiku meinaan vaa että no siis mitä meinaat sillä et ''onhan toi alottelijalle ihan hyvä?'' :D

Propsit selkeistä viesteistä ja hyvästä otsikoinnista.

Ehkä kannattaisi käydä kokeilemassa moisia kitaroita, jos sellaisen olet aikeissa ostaa? Ei sitä kannata ilman testausta päättää. Ja jos et tarvitse tuota kelluvaa tallaa oikeasti niin turha sitä on päätä sillä vaivata. Kehotan siis katsomaan kiinteätallaisia vaihtoehtoja.

Jos kitaran ei ole pakko olla uusi, mutta haluat siihen kelluvan tallan niin ne legendaariset Ibanezin RG5xx -sarjalaiset käytettynä ovat varmasti perusvarma vaihtoehto. Niitä saat käytettynä 400-500€ hintaan ellei jopa halvemmalla.

siis kävin jo musamaailmas testaamas sitä mut ton saa halvemmalla tuolt thomanilta sehä se pointti on täs :o

Ota huomioon se Thomannin 20€ kuljetusmaksu. Musamaailmasta saat tingittyä hintaa alemmas, jos yrität. Tosin kyseisen kaupan myyntiperiaatteet tuntien ne ei kovin mielellään hintaa alenna.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
rainmaker
28.07.2007 12:59:25

Ei hyvät pojat... Yleensä en ole kokenut tarpeelliseksi nettifoorumeilla toisten ulosantiin puuttua, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että tuosta tajunnanvirrasta ei saa mitään tolkkua. Niitä välimerkkejä ei ole kiellettyä käyttää.

Edelleen tuosta kitarasta, osta se, jos se tuntuu sopivalta laitteelta juuri sinulle.
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
Elukkaa
28.07.2007 13:01:48
jees no käyn viel testaas siel musamaailmassa jos viel ekrra tuntuu hyvält nii laitan tuolt thomanilt kyl tilauksee kyl toi iha jees on mut en vielkä ymmärtäny tota ''kelluvaa tallaa''? :o selitäs lyhyesti nopsaa
Perza
28.07.2007 13:03:04
Eiku totä mä tiedätsä kävin test ja vois ol halvempi jo s niinku hommais sen tuolt ja sit siihen mitäs mieltä tä?

Ei hyväsylvi!!!!!!!
Ottaa osaa seuraaviin Kamarunkkauksen MM-kisoihin!
Elukkaa
28.07.2007 13:03:57
huoh älä nyt puutu tähä kirjotuksee. en saa sanoja ulos päästä nii vaikee ulossaanti nyt just heränny
Elukkaa
28.07.2007 13:04:22
okei kiitos numb
cruel_destiny
28.07.2007 13:17:54 (muokattu 28.07.2007 13:20:09)
Okei, ihan ekana: lue ne säännöt. En haluais kuulostaa vittumaiselta paskiaiselta, mutta ne on siellä ihan syystä ja pidempään foorumia käyttäneet noudattavat niitä ihan syystä. Nimittäin tuollaisella käyttäytymisellä ja kirjoittamisella ei tämän kaltaiset foorumit olisi mahdollista.

http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php?

EDIT: "9. Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina."

"3. Mieti mitä kirjoitat, lue teksti, korjaa virheet ja lähetä viesti vasta sitten. Jos kerrot mielipiteesi, muista perustella se."

"6. Käytä välimerkkejä ja pitkässä kirjoituksessa muista kappalejaot. Älä paina enteriä tai pistä monia pisteitä/huuto/kysymysmerkkejä joka rivin loppuun sillä se tekee tekstistä sekavan. Älä kirjoita koko viestiä isoilla kirjaimilla sillä se tulkitaan huutamiseksi ja on epämiellyttävää lukea."
I eat rice and curry everyday
Elukkaa
28.07.2007 13:19:24
koskeeko toi mua?
Dunga
28.07.2007 13:20:52
koskeeko toi mua?

Lue seuraava oma postauksesi ja mieti :)

"nii no en mä kyl tai no emmä nyt alottelija niiku siis ihan onha mä soitellu jo hm on täs kait jo vähä päälle vuosi mut siis niiku meinaan vaa että no siis mitä meinaat sillä et ''onhan toi alottelijalle ihan hyvä?'' :D"

Eihän tosta saa selvää kielipoliisikaan.
"Robot minds of robot slaves, lead them to atomic rage"
Elukkaa
28.07.2007 13:21:22
nii no :D no virheitä tulee ^^
cruel_destiny
28.07.2007 13:21:27 (muokattu 28.07.2007 13:22:38)
koskeeko toi mua?

eiköhän nämä säännöt koske vähän kaikkia. (EDIT: saatan katua tätä myöhemmin, mutta nykyään tuntuu että moderaattoreita ei koske sääntö kaikkien yhtäläisestä arvokkuudesta, kun tuntuu ettei enää saa puhua täysin vapaasti)

Se on ihan okei kysellä asioita, mutta jotta saadakseen kohteliaita ja asiallisia vastauksia kannattaa (ihan kuin oikeassakin elämässä) asetella hyvin ja kohteliaasti kysymykset. Ei alentuvasti, mutta kohteliaisuus ei ole ikinä pahasta.
I eat rice and curry everyday
Elukkaa
28.07.2007 13:23:21
niin onha se näin asiaa puhut
fox
28.07.2007 13:31:23

Itse ymmärrän kauheen hyvin, että kun uus kitara, tai sen hankinta polttelee mielessä ja kuva välkkyy silmissä, niin haluaa siitä kysellä vaikka mitä...
Mutta hitto, kun ei siit toiset osaa sanoa yhtikäs mitään, mikä sille kysyjälle loppupelissä soppii, niin eikö näitä aika ajoin pompsahtavia "kertokaa mikä olis mulle hyvä/olen tilannut tämän, teinkö typerästi" -säikeitä vois mitenkään niputtaa jonkun uusiutuvan otsikon alle, vrt joku hintasuositus- tms. keskustelu.
Tämmöstä tuli täs mieleen..
Onko toi S.D. Curlee hyvä kitara kun se on tuos ollu jo vuosia ja kun mä en tiedä jos joku vois siit sanoa vai vaihdanko mä siihen JB/Jaxx mikit?? Pliis!
(sarkastinen esimerkki)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Bald Anus
28.07.2007 13:37:18 (muokattu 28.07.2007 13:38:08)

Vai että floikkakitara on hyvä aloittelijamalli? Millähän perusteella?

EDIT: Jos tuon hintaluokan kitaraa katsottaisiin, niin kannattaa ostaa meksikolainen Fender.
Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)