Jop1 26.07.2007 21:04:57 (muokattu 27.07.2007 11:21:56) | |
---|
Jasper kyllä reväytti tässä jaksossa ku hyppi siinä ja kaatu :-----------------D Edittiä: Wohoo! Huomenna katsomaan Simpsons Movie! Viisitoista peikkoa arkulla vainaan
Huh hah hei ja rommia pullo |
Antero-- 27.07.2007 13:28:52 | |
---|
You know what I can't open? Cabinets! "Tänään hän soittaa saksofonia ja huomenna hän pettää isänmaansa" |
Jäärä 27.07.2007 16:47:20 (muokattu 27.07.2007 16:47:41) | |
---|
Leffa nähty. **1/2 Oon aika samaa mieltä, mitä Homer tokaisee ihan siinä leffan alussa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
MrHands 27.07.2007 16:49:28 | |
---|
eli ei vissiin kannata mennä katsomaan + mitä homer tokaisee |
Jormaz 27.07.2007 17:17:09 | |
---|
Ihan pakko kopsata tänne tunnetusti _erittäin_ tasokkaalta Iltasanomien keskustelupalstalta hieno kommentti: http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/viihde.asp?id=3165572"Mahtaako Simpsonit toimia suomeksi?" 9/83 Marja-Liisa Uuttu 25.7.2007 09:26 Inuite Woman(1): En tiedä toimiiko suomeksi, tai millään muullakaan kielellä. Muutaman TV-jakson tätä idioottimaista kakofoniaa katsoneena, en voi ymmärtää sitä, että se ylipäätään kiinnostaa ketään. Kun jo tunnus"musiikki" on täyttä kakofoniaa ja riipoo korvia, niin en oikein ymmärrä.... Hahmot taas ovat kuin "eilen syntyneitä", ts. tyhmiä ja tolloja kuin....No, ehkä tuollainen uppoaa nykypäivän uusavuttomiin laumasieluihin. Itse en sarjan muutamasta jaksosta löytänyt muuta kuin peri-amerikkalaista, idiooteille tarkoitettua "huumoria". Toinen yhtä idioottimainen ohjelmahan TV:ssä on "Hauskat kotivideot", joissa ei ole mitään hauskaa. Sensijaan sadistit nauravat katketakseen kun lapsille tai muille avuttomille käy "hassusti". Minä en ole koskaan nähnyt mitään hauskaa siinä, jos jollekulle käy huonosti.... No...jenkkien huumorintajuhan on tunnetusti omalaatuista ja toisen vahingosta iloitsevaa, mutta surullista on, että sama ilkeily"kulttuuri" näyttää rantautuneen tännekkin. No...aivokääpiöille aivokääpiöiden viihdettä. Ikävä tulee Spedeä, Pertti Pasasta ja kumppaneita, jotka osasivat tehdä huumoria hauskasti ja sympaattisesti, huumorinkohdettaan kunnioittaen. Simpsonit on ala-arvoista roskaa esitetään se millä kielellä hyvänsä. Summer is coming, fat boys are happy |
Coatl 27.07.2007 18:04:16 | |
---|
Marja-Liisa Uuttu Tiedän missä toi asuu. Mennään muiluttaan sitä koska se on väärässä. "Mommy, what is bukkake?" "It's when a daddy and a daddy and a daddy and a daddy and a daddy..." |
RocknRoll 27.07.2007 18:35:47 (muokattu 27.07.2007 18:36:08) | |
---|
Sunnuntaina popkornien kanssa eläviinkuviin pitkästä aikaa sitten juu. Paikallisessa sanomalehdessä joku arvostelija kehui että parasta Simpsonia vuosikausiin. Oli kuulemma oikein yllättynyt kuinka huolella oli tehty. Oli mun kanssa samaa mieltä siitä kirjoituksessaan että nykyään Homer on pelkästään tyhmä idiootti, joka saa osumaa kuin Kelju. K. Kojootti aikoinaan. Eikä enää se hyväntahtoinen hölmö. |
InYourFace90 27.07.2007 18:45:22 | |
---|
En voisi olla enempää eri mieltä tuon Marja-Liisa Uutun kanssa! Up The Irons! |
papitsu 27.07.2007 18:47:18 | |
---|
En voisi olla enempää eri mieltä tuon Marja-Liisa Uutun kanssa! Ainoa asia mistä olen samaa mieltä hänen kanssaan, on se, että Hauskat kotivideot on täyttä paskaa. En ymmärrä yhtään, kuinka Simpsoneita voi verrata siihen. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Hetfield 27.07.2007 18:48:20 (muokattu 27.07.2007 18:49:48) | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/viihde.asp?id=3165572 Repeilytti kyllä nuo kommentit.. Mm. se kun ihmiset panikoivat, kun luulevat, että dubattu versio on ainoa, minkä teattereissa voi käydä katsomassa. Olisi tavallaan hauska nähdä se suomeksi puhuttukin, vaikka sitten jälkikäteen. Huomenna katsomaan originaali. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
HaloOfFlies 27.07.2007 19:28:40 | |
---|
Leffa nähty. **1/2 Oon aika samaa mieltä, mitä Homer tokaisee ihan siinä leffan alussa. Aivan loistava oli minun mielestäni tuo elokuva. Ehdottomasti viiden tähden pläjäys Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jäärä 27.07.2007 19:48:05 | |
---|
Oikeestaan voisin pyörtää edellisen arvioni kolmeen tähteen, ehkä tuli liikaa verrattua sitä näihin normijaksoihin jotka yleensä toimivat kuin häkä. Jokatapauksessa pettymys oli karvas, leffa oli jotenkin vesitetty perhe-elokuva (ikärajakin tässä on 7/5, joten lähes perheen pienempienkin on tätä mahdollista mennä katsomaan), ikäänkuin merkonomiksi opiskellut punkkari. Vitsitkin olivat suurimmaksi osaksi itsestäänselviä. Se oli miksattukin silleen. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
DaKiller 27.07.2007 19:52:03 | |
---|
Oikeestaan voisin pyörtää edellisen arvioni kolmeen tähteen, ehkä tuli liikaa verrattua sitä näihin normijaksoihin jotka yleensä toimivat kuin häkä. Jokatapauksessa pettymys oli karvas, leffa oli jotenkin vesitetty perhe-elokuva (ikärajakin tässä on 7/5, joten lähes perheen pienempienkin on tätä mahdollista mennä katsomaan), ikäänkuin merkonomiksi opiskellut punkkari. Vitsitkin olivat suurimmaksi osaksi itsestäänselviä. Se oli miksattukin silleen. Ööö, onhan nuo tv-sarjatkin sallittuja? Huumori vain tuppaa olemaan sellaista, että paikoin koko kauneuden ymmärtää vain aikuiset. En siis ole leffaa vielä nähnyt. |
RocknRoll 27.07.2007 20:40:55 (muokattu 27.07.2007 20:56:58) | |
---|
Judas Priestiä ja Alice Cooperia soinut tän päivän jaksossa. Aika erinomaista. -and im not easily impressed. Ooh, look a blue car!! |
jp8000 28.07.2007 00:10:03 | |
---|
Kuka muu kuin minä aikoo katsoa elokuvan vasta sitten kun se tulee dvd-levylle? Ethnicolor or OK, do it fast many times a day makes me happy. |
Spawn 28.07.2007 00:21:44 (muokattu 28.07.2007 00:22:04) | |
---|
Ikävä tulee Spedeä, Pertti Pasasta ja kumppaneita, jotka osasivat tehdä huumoria hauskasti ja sympaattisesti, huumorinkohdettaan kunnioittaen. Hienoa, että Suomessa on niinkin monta viihdetaiteilijaa. Uuttu varmaan tarkoittaa Speden ja Pertti Pasasen kumppaneista Pasasen Perttiä, "Sitä Härskin näyttelijää" ja Speden spelien juontajaa. Kyllä minä tiedän keitä tuossa tarkoitetaan, mutta kun pisti niin silmään tuo saman henkilön mainitseminen kahdesti listauksessa kahdella eri nimellä. Simpsonit ovat ainakin minun silmissäni kärsineet inflaation. Liian paljon joka tuutista. Huumoriltaan Futurama (ja keskusteluun liki liittymätön Family Guy) iskee enemmän. Ei siinä, Simpsonit on kuitenkin vaikuttanut paljon viihteeseen ja kyllähän tuota silti katsoo mieluummin kuin montaa muuta sarjaa. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Torstaina donitsien kanssa eläviinkuviin pitkästä aikaa sitten juu. Hmm... vai saako sinne leffoihin viedä edes ulkopuolista safkaa? Ei kuitenkaan, perkele. Mutta donitsia mä hankin vaikka väkisin! |
Ziggy Bubba 28.07.2007 04:27:32 | |
---|
Ikävä tulee Spedeä, Pertti Pasasta ja kumppaneita, jotka osasivat tehdä huumoria hauskasti ja sympaattisesti, huumorinkohdettaan kunnioittaen. Näitä herroja (tai siis herraa) väheksymättä, väittäisin että Simpsonien sisältämää yhteiskunnallista satiiria ja kritiikkiä ei Speden leffoista löydy. Ite vaadin huumorilta jonkin validin pointin, pelkkä perseelleen lentäminen tai "spedeily" ei vaan riitä - eli se Spedestä. Simpsonit edustaa nykypäivänä mun nähdäkseni sitä loistokasta ajoittain jopa anarkistista huumorin lajia joka ei välitä konventioista tai kaavoista... Viime kaudet ovat kyllä olleet aikas kuraa, mutta kyllä tuo leffa pitää käydä tsekkaamassa. You said a' what now? |
Jormaz 28.07.2007 08:55:02 | |
---|
Donitseja ei saa viedä saliin, en tiedä tehdäänkö tän filmin kohdalla poikkeusta. Summer is coming, fat boys are happy |
Ronsto 28.07.2007 09:55:49 | |
---|
Oikeestaan voisin pyörtää edellisen arvioni kolmeen tähteen, ehkä tuli liikaa verrattua sitä näihin normijaksoihin jotka yleensä toimivat kuin häkä. Jokatapauksessa pettymys oli karvas, leffa oli jotenkin vesitetty perhe-elokuva (ikärajakin tässä on 7/5, joten lähes perheen pienempienkin on tätä mahdollista mennä katsomaan), ikäänkuin merkonomiksi opiskellut punkkari. Vitsitkin olivat suurimmaksi osaksi itsestäänselviä. Se oli miksattukin silleen. Juuh, pettymys oli kyllä tämä elokuva. Perhe-elokuva siitä tuli ja jutut oli sen mukaisia. En vaan ymmärrä miksi tähänkin elokuvaan piti änkeä väkisin tämä ilmastonmuutos. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |