juguli 26.07.2007 13:50:28 | |
---|
Tänäänpä tuokin ratkeaa. Lainaus ilta-sanomien verkkolehdykästä: "Suurin osa IS:n verkkosivujen lukijoista on sitä mieltä, että tänään jaettava Iskelmä-Finlandia-palkinto kuuluu vuosikymmeniä tanssikansaa viihdyttäneelle, toukokuisesta suolistokasvaimen poistoleikkauksesta tervehtyneelle Reijo Taipaleelle. Taipale oli IS:n lukijoiden ylivoimainen suosikki, sillä hän sai peräti 66 prosenttia äänistä. Toiseksi tullut Simo Silmu jäi kauas Taipaleen suosiosta 12 prosentin äänisaaliillaan. Muista ehdokkaista Anne Mattila sai 10 prosenttia äänistä, Eino Grön 9 prosenttia ja Topi Sorsakoski 3 prosenttia." Taipale on mielestä ihan oikea kohde, mutta hämmästyttää Mattilan ja Silmun äänisaaliit verrattuna Sorsakoskeen. Ehkäpä monella tulee ulkomusiikillisia mieliyhtymiä sanasta Sorsakoski ja ne painaa enemmän kuin itse musiikki tai myydyt levyt. Vai pitäisikö Iskelmä Finlandia Topin sijasta myöntää (joskus) Topi Sorsakoski & Agentsille..? Silmun sooloura on aika mitätön, ehkäpä tässäkin tapauksessa Yölintu saattaisi olla se oikeampi osoite, jos valinta tuohon suuntaan käy. |
Sertzo S 26.07.2007 14:03:39 | |
---|
Toivon tietenkin, että Taipaleelle tuo myönnetään. Senkin vuoksi jo, että kun on yhden minunkin biisini suostunut levyttään v.1996. Oli päätös palkinnon saajasta sitten millainen tahansa, niin ei se minua pahemmin kuitenkaan kosketa ja anna aihetta joutaviin jälkikommentteihin päätöksen kohteesta ja sen oikeellisuudesta. |
Begemoth 26.07.2007 14:06:53 | |
---|
Kiinnostais tietää, mitä Mestari Taipale itse on mieltä "Iskelmä-Finlandia 2007" palkinnosta. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
mack the knife 26.07.2007 16:43:18 | |
---|
Kiinnostais tietää, mitä Mestari Taipale itse on mieltä "Iskelmä-Finlandia 2007" palkinnosta. Saahan siitä rahhaa... COVS n:o 1. |
Bardi 26.07.2007 17:10:58 | |
---|
Palkinnon antamisella pitäisi olla iskelmämusiikin suosiota kasvattava vaikutus. Taipaleen tai Grönin palkitseminen olisi moraalisesti varmaan oikein, mutta jos halutaan siivittää artistin uraa, niin Anne Mattila olisi ehkä paras palkittava. Taipaleen tai Grönin vankan suosion kannalta palkinnolla ei ole juuri mitään merkitystä. |
isojussi 26.07.2007 17:19:48 | |
---|
Herrajjessus Bardi. Soon palkinto eikä mikää airolssi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
juguli 26.07.2007 20:43:30 | |
---|
Herrajjessus Bardi. Soon palkinto eikä mikää airolssi. Plussa napsahti. |
manjaana 26.07.2007 20:47:51 | |
---|
Palkinnon antamisella pitäisi olla iskelmämusiikin suosiota kasvattava vaikutus. Taipaleen tai Grönin palkitseminen olisi moraalisesti varmaan oikein, mutta jos halutaan siivittää artistin uraa, niin Anne Mattila olisi ehkä paras palkittava. Taipaleen tai Grönin vankan suosion kannalta palkinnolla ei ole juuri mitään merkitystä. Oho, taidan olla himpun eri mieltä. Musta tuo palkinto pitää just ansaita ja Reiska olis mun mielestä ihan ainoa oikea valinta.. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Oho, taidan olla himpun eri mieltä. Musta tuo palkinto pitää just ansaita ja Reiska olis mun mielestä ihan ainoa oikea valinta.. No entäs Eikka? Varmasti, vissiin. |
manjaana 26.07.2007 20:58:41 | |
---|
No entäs Eikka? Joo onhan sekin tehnyt pitkän uran, mä en vaan henk.kohtaisesti kamalasti tykkää. Onneksi ei tarvitse päätöksiä tehdäkkään... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
baron 26.07.2007 21:03:24 | |
---|
Oho, taidan olla himpun eri mieltä. Musta tuo palkinto pitää just ansaita ja Reiska olis mun mielestä ihan ainoa oikea valinta.. Päätti Seppo mitä tahansa, ainakin tää palsta nipottaa:-) Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
manjaana 26.07.2007 21:11:39 | |
---|
Päätti Seppo mitä tahansa, ainakin tää palsta nipottaa:-) No mä oon hiljaa, mistään mitään tiiäkkään, kunhan horisen... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
jajuhani 26.07.2007 21:15:43 | |
---|
Veikkaan Reiskaa. Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
mack the knife 26.07.2007 21:20:11 | |
---|
Mä en veikkaa ketään. Miehen vuoro joka tapauksessa, nainen oli viime vuonna. COVS n:o 1. |
Bardi 26.07.2007 21:21:13 | |
---|
Herrajjessus Bardi. Soon palkinto eikä mikää airolssi. Kun katsoo, ketä on palkittu ja ketä jätetty palkitsematta niin minä olen tässä asiassa oikeassa. |
haitari 26.07.2007 21:47:49 | |
---|
Aivan hyvässä vedossa näyttivät kaikki olevan (so far). Yleensä nuo play backki vedot ovat aika haitarista, mutta menköön nyt tällä kertaa... Ei se niin kallis ole, mutta kai se vähissä rahoissa tuntuu... |
jjussila 26.07.2007 21:50:36 | |
---|
Aivan hyvässä vedossa näyttivät kaikki olevan (so far). Yleensä nuo play backki vedot ovat aika haitarista, mutta menköön nyt tällä kertaa... Heidän pleipäkistään tiedä; näin vain Silmua hetken (ennen kuin kävin lasten kanssa uimassa) ja ei ollut takuulla leipäkkiä, sen verta meni vierestä nuotin..... ..ei helev...olisko noin?..... |
Sandy 26.07.2007 21:54:44 | |
---|
Heidän pleipäkistään tiedä; näin vain Silmua hetken (ennen kuin kävin lasten kanssa uimassa) ja ei ollut takuulla leipäkkiä, sen verta meni vierestä nuotin..... Näytti erittäin krapulaiselta ja kuulostikin... Vai olikohan kipeenä? Sama lopputulos joka tapauksessa, pelotti miehen puolesta. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
haitari 26.07.2007 21:57:34 | |
---|
Heidän pleipäkistään tiedä; näin vain Silmua hetken (ennen kuin kävin lasten kanssa uimassa) ja ei ollut takuulla leipäkkiä, sen verta meni vierestä nuotin..... Kyllä kyllä, kuinka voikaan päästä niin lähelle osumatta oikeaan. Se oli tämä Taipale - sen vuoksi yritin ymmärtää. Ei se niin kallis ole, mutta kai se vähissä rahoissa tuntuu... |
jjussila 26.07.2007 22:00:25 | |
---|
Näytti erittäin krapulaiselta ja kuulostikin... Vai olikohan kipeenä? Sama lopputulos joka tapauksessa, pelotti miehen puolesta. No, joskus rapulassa laulu irtoo yhtä hyvin kuin pas....tai siis laulu toimii oivallisesti... ..ei helev...olisko noin?..... |