Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 525 26 27 28 2965 66 67 68 69
Crimson_swirl
17.07.2007 19:17:03

Asia keskustelu :D näitä meidän toinen kitaristi käyttää:

-Pitää siivota
-On kotona hommia (mitä vitun hommia?)
-"Oon nukkunu viimeyönä vain 5 tuntia meen aikaasin maata" (Jätkä tulee 11 mais illalla pyörällä vastaan?!?!)
- Pitää mennä kotia (mopo on tyttöystävän pihas)
Ja kaikista paras:
-Meen hakemaan pitsan abc:ltä (reissus meni sellaaset 2 tuntia)

Että näin meillä päin!!
Stalkah
17.07.2007 19:21:51

-On kotona hommia (mitä vitun hommia?)

eiks "on muuta" oo kans aika hyvä? :P ite oon joskus käyttäny, mut selittäny kyl muistaaksen kunnon syyn heti perään.
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
iiwöl
19.07.2007 14:04:01
Rumpali, (entinen) rumpali keksi ihan parhaat... "En voi tulla treeneihin ku mun pitää käydä ostamas uudet rumpukapulat" Ei oltu moneen viikkoon soiteltu bändinkaa ku sillä on ollu "menoa" ja sitte kun se tulee matkoilta niin soitetaan sille: "pidetäänkö harkat?" Se: "Emmä voi ku mun pitää olla yhen kaverinkaa ku en oo nähny sitä ainakaan viikkoon." Eipäs siinä mitään..onneks unohti bändikämpille sellasen 150 e arvosen mikin samalla kun lähti lätkimään.
if I was God you'd sell your soul to.. THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL!
Mikko L
19.07.2007 14:49:51

Jos on syytä olla pois reeneistä, ei todella halua olla bändissä. Ehkä teidän jäsenet on huomannu ettei se bändi tuu koskaan menestymään vaan on pa**a tai sitten niinku meijän synisti omistaa elämän ja joku bändi ei vois vähempää kiinnostaa! :D
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
zombywoof
19.07.2007 15:24:24
Ehkä teidän jäsenet on huomannu ettei se bändi tuu koskaan menestymään vaan on pa**a

Tuo oli aika osuvasti sanottu! Pätee taatusti monessa bändissä.
Tombi
19.07.2007 17:07:40
Tuo oli aika osuvasti sanottu! Pätee taatusti monessa bändissä.

Toisaalta, menestymismahdollisuudet olisivat huomattavasti suuremmat jos pojat joskus kävisivät harjoittelemassa.
Taludrinkki: Ota esiin shottilasi. Kaada lasiin Taluviinaa (80%). Nauti.
zombywoof
19.07.2007 23:51:56
Toisaalta, menestymismahdollisuudet olisivat huomattavasti suuremmat jos pojat joskus kävisivät harjoittelemassa.

Totta. Tarkoitin itse enemmän noita aloittelevia bändejä. Ja tottakai vaikutusta on myös sillä, ettei ne musiikilliset näkemykset mene aina yksiin niin joku ei vain aina jaksa lähtee soittamaan, voi tulla semmonen pakkopullanjauhamismeininki.
Van Hannes
20.07.2007 08:14:50
Totta. Tarkoitin itse enemmän noita aloittelevia bändejä. Ja tottakai vaikutusta on myös sillä, ettei ne musiikilliset näkemykset mene aina yksiin niin joku ei vain aina jaksa lähtee soittamaan, voi tulla semmonen pakkopullanjauhamismeininki.

Hyvin tuttu ongelma meidän bändissä ja edellisessäkin.
"There Can Be Only One Hannes"
jimmy the hand
22.07.2007 23:10:27
Rumpalilla oli usein syynä ettei sillä oo sitä fiilistä tai pitää mennä syömään. Ja olihan noita syitä. Rasittavinta on et rumpali omistaa meiän treeniksen ja on varsinainen diktaattori sen suhteen keit sinne päästää. Eipä olla oltu reeneissä noin 4 kuukauteen. Ei riemulla rajaa...
Ne tekköö jotka ossoo, jotka ee ossoo ne arvostelloo. Muistakaa myös, että alkoholi on syy ja ratkaisu elämän kaikkiin ongelmiin.
S.i.r.
23.07.2007 09:53:10
Rasittavinta on et rumpali omistaa meiän treeniksen ja on varsinainen diktaattori sen suhteen keit sinne päästää. Eipä olla oltu reeneissä noin 4 kuukauteen. Ei riemulla rajaa...

Eipä kovin hyvältä kuullosta. Mitäpä jos hommaisitte uuden treenikämpän ja rumpalin, niin tulisi ehkä joskus soitettuakin.
Ahokkis
23.07.2007 12:45:18
En voi... täytyy... mennä....
Ei voi..... täytyy.... leipoa.....
En voi.... olen.... häissä....(varmaan viidennet häät sinä vuonna)
jne...

...Ja sitten kun tulee reeneihin niin soittaa alkuun metallican enter sandman riffin ja loppuaika kuunellaan kun toiset soittaa.. kyseessä on basisti.
SOITTAKAA PARA....tiisi..
shovi
23.07.2007 15:15:39
Eipä kovin hyvältä kuullosta.

Sipuleita kuullostetaan.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
S.i.r.
23.07.2007 15:17:43
Sipuleita kuullostetaan.

Totta. Lisäksi mun korva vaikuttaa. Ehhehehee... ;)
jarppis
24.07.2007 13:01:15

"..Pitäis mennä pelaa iskän kavereiden kaa lentopalloa.."
Sori jori :D
Kivaa kun kaljuna parturissa.
tommiot
24.07.2007 15:34:55
Oon kännissä/pilvessä. Jos haluu että mä tuun treeneihin niin ei ihan 5min varoitusajalla kannata ilmoittaa, vaikka noi onkin aika huonoja syitä olla pois.

Viime viikonloppuna oli hyvä kun toinen kitaristi ei viitsinyt edes soittaa että ei oo tulossa. Oli edellisenä päivänä sanonut mulle että on kipee, mutta varmaankin pääsee. No ei sit päässyt.

Toisen bändin rumpalin taas piti siivota viikonloppuna =) Mutta se sit tuli kuitenkin.
rock-kukko
24.07.2007 21:16:31
nyt ei oo ennee mulla bändiä. Rupee jo tulee ikävä noita bändikavereitten selittelyitä. hommakaatu siihen ku ei ketää muuta siinä bändissä enää kiinnostanu soittaminen.
D-pick
25.07.2007 16:42:39
"Rumpali" laittoi viestin: "En taida keretä soittaan.... Kun pittää lähteä sinne tuonne."
Landstr
28.07.2007 11:29:27
Jos tätä sattuisi harvoin niin sen ymmärtäisi, mutta kun kitaristilla on melkein kerran kahdessa viikossa syynä joko ''Lähden äitille ni en pääse'' tai ''Meen mummolle, en pääse.'' Perkele.

Rumpali taas ei jaksa.
Fuck off
shovi
28.07.2007 15:30:16
Nyt kun on balettiharrastus ja poliiseilta piileskely nähty, niin kitaristi tarjoili vielä uskomattomamman syyn tuossa alkuviikosta. Viestiä pukkasi: "treenit peruttu, sain viinakrampin, pääsen sairaalasta ehkä ylihuomenna". Ikävä juttu, mutta ehkä hieman koominen. Eka keikka vasta tulossa, mutta rock'n'roll -lifestyle hanskassa.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)