Aihe: Haku 2007 musiikillisiin oppilaitoksiin!
1 2
Alicia
18.06.2007 18:25:17 (muokattu 18.06.2007 18:44:54)
Huomenaamulla lähtee postiin hyväksymisilmotus, toivottavasti ehtii vielä perille :D ..tosin jään vielä jonottamaan yliopistopaikkaa, mutta näillä näkymin siis Kajaania kohti ensin..! :)

..no niinpä... Soitin tänään Lahteen ja olin päässy sisään musiikkiteatterilinjalle! En tienny itkeäkkö vai nauraa ja vaan tärisin kun en ollut uskoa sitä, oli hetkeen vähän vaikea jatkaa töitä :D ..eli ens syksynä nokka kohti Etelä-Suomea, katotaan miten ne ottaa vastaan tämmösen pikkukaupungin tytön ;D
"Puh?" "Mitä, Nasu?" "Tarkistin vain, että olet siinä."
wewwie
20.06.2007 23:26:27
En päässy sibikseen mutta sinänsähän tuo ei ollut yllätys. Tuntuisi jotenkin väärältä olla nyt poraamassa ettei päässy sisään 19v. ensikertalaisena. Ensi kerralla sitten.
Jätkät, mikä on Varsovan pääkäupunki.
J_Mikkonen
26.06.2007 02:39:13
Onkos Kajaaniin tulijoita? Itse aloitan siellä syksyllä, tosin samassa koulurakennuksessa olen jo kolme vuotta hengaillut missä pop/jats-puoli on. Ja joitakin kursseja tehnyt välissä, eli sinänsä en mitenkään hirveän uutena jamppana aloita.
Sipilä
05.07.2007 13:29:49
Hain J. kylän ja kuopion konsalle, kumpaakin pääsin mutta kuopijoon männään
Sutela
06.07.2007 23:54:12
Vaikuttaako muuten lukion päästötodistus tai ylioppilaskirjoitukset AMK:n pääsemiseen opiskelemaan kitaransoitonpedagogiks jos on käyny pop & jazz konservatorion ja lukion?
theguru_
22.07.2007 22:14:40
Mä kirjauduin popjazzin alottaviin opiskelijoihin. Onnea kaikille sisään jonnekkin päässeille.
MacBook | M-Audio FW 1814 | AbletonLive 6 | ProTools7 | Spectranics, all of them | NI Akoustik Piano | Kontakt 2 | VirusKC |
leksi-B
25.07.2007 17:23:22
Mitenkä muuten sitte, jos on päässy tollaseen vaiks Pop@Jazz kouluu basistina ja sitte valmistuu joskus, ni saako ne mitää töitä sitte mistää? ei tuosta ainakaa mitää hyötyä ole jos raksalle töihin yrittää päästä esim.

*Pikkuhiljaa miettii valintoja*- tuo pop jazz ym. koulu minne pääsee bassoilee olis päällimmäisenä mielessä.
Basso se mukava soitin!
leksi-B
26.07.2007 17:04:07
Juu raksa oli vaa esimerkki, noo kyllä tässä sitte kerkiää miettimäää mitä tekee, kirjotuksissa kummiski vierähtää vuosi jos toinenki :), mutta toi basson soittaminen olis vaan niin mukavaa opiskeltavaa :) ainaki motivaatiota löytyy jollei muuten
Basso se mukava soitin!
Petteri78
31.07.2007 21:39:08
Vaikuttaako muuten lukion päästötodistus tai ylioppilaskirjoitukset AMK:n pääsemiseen opiskelemaan kitaransoitonpedagogiks jos on käyny pop & jazz konservatorion ja lukion?

Ei mitn merkitystä, itse pääsin sisään vaikken ole edes lukiota käynytkään
Freelancer show
WS
02.08.2007 11:14:40
Kotkassa on myös opetusta musiikkialalla ja nimenomaan toisella asteella. Siellä on lisähaku käynnissä , kannattaa katsoa lisätietoja http://www.ekami.fi/index.asp?link=100 josta MUUSIKKO ja AJANKOHTAISTA. Ensi sunnuntain Helsingin Sanomissakin lienee joku ilmoitus...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)