Keppis 22.01.2004 17:43:36 | |
---|
Ongelma on tämä: Vähän aikaa sitten hankin koneell jonkun uudemman windows media playerin version. Totesin sen huonoks ja poistin sen. Nyt kun netistä menee kuunteleen mp3:sia niin niin vanhempi media playeri ei avaa niitä tulee vaan joku tyhjä sivu tai vastaavaa. Mp3:set pitää ladata koneelle ja sitten aukasta sillä vanhemmalla media playerillä. Siis miten saisin ne aukeen sillä mplayerillä suoraan. Varmaan jostain Resurssienhallinnasta pitäis säätää vai? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Fortune 23.01.2004 20:08:08 | |
---|
Työkalut->Kansion asetukset->Tiedostotyypit. Sieltä kaivelet mp3-päätteen ja valitset haluamasi ohjelman. Suosittelen kyllä mieluummin käyttämään Winampia tms. kevyempää ohjelmaa, mutta jokaisella omat perversionsa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Keppis 23.01.2004 21:19:32 | |
---|
Sieltä kaivelet mp3-päätteen ja valitset haluamasi ohjelman.
Mikä on mp3 pääte? Tai mistä sen näkee että mikä on mp3 pääte?(pyydän anteeksi tyhmyyttäni)
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Se on se joka tulee tiedoston nimen perässä pisteen jälkeen tyyliin: tiedostonimi.mp3 |
superfly 24.01.2004 09:16:39 | |
---|
Suosittelen kyllä mieluummin käyttämään Winampia tms. kevyempää ohjelmaa, mutta jokaisella omat perversionsa. Uudet versiot Mediaplayerista ovat jo ihan käyttökelpoisia eivätkä häviä mun mielestä mitenkään Winampille. Harppu on alaston piano |
Keppis 24.01.2004 12:51:36 | |
---|
Kun siellä lukee että "Tunniste: mp3" "Avaa sovelluksessa: (tähänkö pitäis saada se media player?)" Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Fortune 24.01.2004 13:01:44 | |
---|
Uudet versiot Mediaplayerista ovat jo ihan käyttökelpoisia eivätkä häviä mun mielestä mitenkään Winampille. Raskaita kuin perkeleet. Ei muuten. Ja käyttöliittymä on niin karkkia, että. Yh. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Fortune 24.01.2004 13:01:56 | |
---|
Kun siellä lukee että "Tunniste: mp3" "Avaa sovelluksessa: (tähänkö pitäis saada se media player?)" Kylläpäti kyllä. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
superfly 24.01.2004 13:26:58 | |
---|
Raskaita kuin perkeleet. Ei muuten. Ja käyttöliittymä on niin karkkia, että. Yh. Raskaita? Käynnistyy paljon nopeammin kuin Winamppi. Harppu on alaston piano |
Keppis 24.01.2004 14:02:11 | |
---|
Äää... Nyt sain sen nimen muutettua siinä listassa mutta siin "avaa sovelluksessa" kohdassa on vieläkin väärä nimi. Millä mää sen vaihdan? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Fortune 24.01.2004 14:04:46 | |
---|
Raskaita? Käynnistyy paljon nopeammin kuin Winamppi. Mittasin sekuntikellolla: Winamp 2.80: 1,5 sek. Media Player: 3 sek. Mutta raskaudella tarkoitin sitä, että Media Playerissa on videonnäyttö- yms. turhaa tauhkaa, ikkuna on vittumaisen iso eikä pysy piilossa samalla tavalla kuin Winamp jne. Liikaa kaikkea, simple is beautiful. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
superfly 24.01.2004 14:56:37 | |
---|
Jaa, sulla on joku vanha versio Winampista... Harppu on alaston piano |
Keppis 24.01.2004 21:03:31 | |
---|
Äää... Nyt sain sen nimen muutettua siinä listassa mutta siin "avaa sovelluksessa" kohdassa on vieläkin väärä nimi. Millä mää sen vaihdan? Eikö kukaan osaa vastata?(anteesksi kärsimättömyyteni mutta kun ei jaksa latailla näitä biisejä koko ajan koneelle) Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Fortune 25.01.2004 11:47:56 | |
---|
Eikö kukaan osaa vastata?(anteesksi kärsimättömyyteni mutta kun ei jaksa latailla näitä biisejä koko ajan koneelle) Hmm... eli vaikka vaihdat sen ohjelman sieltä listasta, se ei asetu oletukseksi? Mikä ohjelma siinä sitten näkyy vai näkyykö mitään? Jos siinä on jokin toinen ohjelma, mene ko. ohjelman asetuksiin ja etsi sieltä asetus, jolla ohjelma määrää itsensä oletussoittimeksi mp3:sten suhteen ja poista rasti ruudusta tms. Jos siinä ei ole mitään, niin mene Media Playerin asetuksiin (7-versiossa menee näin), Työkalut->Asetukset->Tiedostomuodot, ruksaa "mp3-ääni" ja paina ok. Selaimen uudelleen käynnistämällä oletusten _pitäisi_ olla kunnossa. Winukan kanssa tietysti kaikki on mahdollista. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Keppis 25.01.2004 14:18:23 | |
---|
Hmm... eli vaikka vaihdat sen ohjelman sieltä listasta, se ei asetu oletukseksi? Mikä ohjelma siinä sitten näkyy vai näkyykö mitään? Kirjotin siihen jo kerran väärin sen mediaplayerin nimen ja se jäi siihen. Eli siis oon saanut sen jo kerran vaihdettua mutta kun kirjotin sen ohjelman(media player) nimen väätrin Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Keppis 25.01.2004 14:18:53 | |
---|
Hmm... eli vaikka vaihdat sen ohjelman sieltä listasta, se ei asetu oletukseksi? Mikä ohjelma siinä sitten näkyy vai näkyykö mitään? Kirjotin siihen jo kerran väärin sen mediaplayerin nimen ja se jäi siihen. Eli siis oon saanut sen jo kerran vaihdettua mutta kun kirjotin sen ohjelman(media player) nimen väärin. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Fortune 25.01.2004 19:01:25 | |
---|
Kirjotin siihen jo kerran väärin sen mediaplayerin nimen ja se jäi siihen. Eli siis oon saanut sen jo kerran vaihdettua mutta kun kirjotin sen ohjelman(media player) nimen väärin. Vaihdat uudestaan etkä kirjoita itse, vaan selaat sen ohjelman sieltä listasta. Mene nyt kuitenkin sinne Media Playerin asetuksiin ja laita sieltä se tiedostotyyppi ruksatuksi, pitäisi muuttua.
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Keppis 25.01.2004 19:52:02 (muokattu 25.01.2004 19:52:23) | |
---|
Vaihdat uudestaan etkä kirjoita itse, vaan selaat sen ohjelman sieltä listasta. Mene nyt kuitenkin sinne Media Playerin asetuksiin ja laita sieltä se tiedostotyyppi ruksatuksi, pitäisi muuttua. Nyt sain sen aukaseen Winampilla kaikki koneella olevat biisit suoraan kuvakkeesta. Nyt pitäis todeennäkösesti "toiminnot" kohtaan lisätä joku juttu jolla se aukasis mp3:sia netistäkin.
Fortune 26.01.2004 20:37:29 | |
---|
Nyt sain sen aukaseen Winampilla kaikki koneella olevat biisit suoraan kuvakkeesta. Nyt pitäis todeennäkösesti "toiminnot" kohtaan lisätä joku juttu jolla se aukasis mp3:sia netistäkin. Winampissa kun painaa ctrl+p, niin pääsee asetuksiin (ainakin 2.80 -versiossa), josta pystyy valitsemaan "file types" -osiosta, mitkä tiedostomuodot Winamp soittaa. Elikä sieltä kun valitsee mp3:sen, niin netistä avattavienkin pitäisi aueta Winampiin. Minulla on koko lista mustattuna, niin saa kaiken audion soitettua Winampilla.
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Keppis 27.01.2004 15:43:06 (muokattu 28.01.2004 15:25:50) | |
---|
Winampissa kun painaa ctrl+p, niin pääsee asetuksiin (ainakin 2.80 -versiossa), josta pystyy valitsemaan "file types" -osiosta, mitkä tiedostomuodot Winamp soittaa. Elikä sieltä kun valitsee mp3:sen, niin netistä avattavienkin pitäisi aueta Winampiin. Minulla on koko lista mustattuna, niin saa kaiken audion soitettua Winampilla. Eipä auttanu... Voi perse. EDIT: Hahaa sainkuin sainkin homman toimiin! Tuhannet kiitokset Fortune:)