Aihe: The Verve
1 2 3 4
carnation
02.11.2005 16:20:55
Kannattaako ostaa?

edit: Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?

Hehe, ei sääh... hyvä oivallus. Ota +.
"Soitossani ei ole mitään epätarkkaa." (Yngwie Malmsteen)
OSTAKAA LEVYJÄ!
miscage
23.03.2006 20:03:02 (muokattu 23.03.2006 20:04:03)
Nostelen koska sain juuri Urban Hymns-levyn huuto.netistä huokeaan hintaan, mutta mieltäni askarruttaa seuraava asia:

Itse levy on erilainen kuin kaverini kappaleesa, jossa se on täysin musta lukuunottamatta valkoisia tekstejä (bändin nimi ja biisie nimet). Omassa levyssäni taas on sinertävä bändikuva, sekä bändin ja biisien nimet. Kuva ja tekstit ovat jotenkin "piraattimaisen" epätarkalla resoluutiolla, mutta en kyllä itse osaa yhtään sanoa, onko väärennös. Kaikki muu kansilehtiä myöten on täysin ok, levyn keskiön (siis sen reiän) reunoilla myös on jokin EMI #### numerosarja.

Onko mitään tapaa varmistua levyn aitoudesta?

PS. Ja kyllä on loistolevy!!!!
Stain
24.03.2006 09:05:53

Onko mitään tapaa varmistua levyn aitoudesta?

PS. Ja kyllä on loistolevy!!!!

Enpä osaa sanoa. Kannet ovat siis kuitenkin aidot, eikä mitään piraattilaatua?
Ja on hieno levy.
It's a bittersweet symphony, this life
ministeri
24.03.2006 15:26:04
kyllä on mun mielestä hieno bändi...löytyy urban hymns, storm in heaven ja sinkku kokoelma. Harmi että hajosi just kun sai vähän suosiotakin. Richardin soolot ei ole mulle niin pudonneet.Puuttuu se huuruinen psykedelia josta vervessä oli kysymys.
Tarva
26.03.2006 18:36:18
Omassa levyssäni taas on sinertävä bändikuva, sekä bändin ja biisien nimet. Kuva ja tekstit ovat jotenkin "piraattimaisen" epätarkalla resoluutiolla, Kaikki muu kansilehtiä myöten on täysin ok, levyn keskiön (siis sen reiän) reunoilla myös on jokin EMI #### numerosarja.

Kuulostaa samanlaiselta kuin mulla. Kaupasta olen itse ostanut silloin kun levy oli kuuminta hottia.
Ilmainen viina on valkoisen miehen surma.
miscage
26.03.2006 19:30:29
Kuulostaa samanlaiselta kuin mulla. Kaupasta olen itse ostanut silloin kun levy oli kuuminta hottia.

Jees, eli tuosta on sitten eri painoksia, niin vähän ajattelinkin, mutta oli pakko varmistaa.
Stain
27.03.2006 12:03:06
Ostinpas Northern Soul -levyn. On hyvää matskua. Ensikuuntelulta mieleen jäi On Your Own ja History-biisit.
Stain
11.08.2006 14:02:26
"In June 2006, Ashcroft told the crowd at his Isle of Wight Festival performance that he had considered suicide the previous week."

Toivottavasti Riku ei ollut tosissaan..
masterhat
11.08.2006 21:13:42
loistava orkesteri
Tehotyttö95
Stain
04.03.2007 13:01:18
Ashcroft olisi kyllä hieno nähdä livenä. Kunpa joku saisi hommattua äijän klubikeikalle joskus tännekin.
Frusci-ante
08.03.2007 00:25:33
Toi paljon mainittu Urban Hymns on sairaan hyvä ja kyllähän ne muutkin plus Richardin soolot on ihan kohtuullisen tasokasta. Muistelisin että Apulannan Toni sanoi joskus haastattelussa, että UH on pari hyvää biisiä ja loput jammailua hyvillä soudeilla. No mitäköhän sitten Apulanta on? Pari hyvää piisiä ja soittamista paskoilla saudeilla?
Stain
08.03.2007 16:44:57 (muokattu 08.03.2007 16:45:58)
Muistelisin että Apulannan Toni sanoi joskus haastattelussa, että UH on pari hyvää biisiä ja loput jammailua hyvillä soudeilla.

Olisiko tuo ollut sitten aikaa jolloin Oasis oli yksi Tonin suosikkibändeistä..

Itse kyllä diggailen kaikista Verven pitkäsoitoista. Urban Hymns on tietysti se "popein" levy, varmaan suurin osa ihmisistä tietääkin Verven ainoastaan Bittersweet Symphonyn takia, mikä on harmi. Monet levyn biiseistä tuntuivat kuitenkin kuluneilta jo muutaman kuuntelukerran jälkeen.

Storm In Heaven on kunnon psykedeliameininkiä. Omalla kohdallani levyn "avautuminen" kesti pidempään kuin yhdenkään muun kuuntelemani levyn kohdalla ikinä. Hienoa matskua, biisit kestävä kulutusta paljon paremmin kuin esim. UH:lla. Ehkä paras Verven levy on kuitenkin Northern Soul, muutama hieno, vähän popimpi biisi ja sitten myös sitä psykedeliaa. Hieno yhtye kaiken kaikkiaan.
KillingMachine
20.07.2007 10:30:55
Tutustuin bändiin parisen kuukautta sitten This Is Music -kokoelman myötä ja siitä lähtien tuo lätty on odottanut hankintalistallani että haen sen kaupasta. Aivan mahtava yhtye, Richard Ashcroft on yksi kaikkien aikojen parhaita laulajia ja keulakuvia. Ja noista This Is Musicin kahdesta ennenjulkaisemattomasta biisistä muuten sen verran, että Monte Carlo lukeutuu minun mielestäni jopa Verven parhaisiin biiseihin. Erittäin kaunis biisi. This Could Be My Moment puolestaan ei ole mitään sen kummempaa.

Ihmisten pitäis tosiaan kuunnella muitakin biisejä kuin Bitter Sweet Symphony. Vasta sitten huomaa kuinka nerokas yhtye oli aikanaan.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
HaloOfFlies
20.07.2007 11:27:25

Bändihän on nyt tehnyt paluun ja väsää parhaillaan uutta albumia jonka julkaisu tapahtuu joskus loppuvuodesta. Kiertueellekin lähtevät.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Stain
20.07.2007 16:54:31
Bändihän on nyt tehnyt paluun ja väsää parhaillaan uutta albumia jonka julkaisu tapahtuu joskus loppuvuodesta. Kiertueellekin lähtevät.

Juu. Ja liput myytiin heti loppuun. Toivottavasti eksyisivät tännekin kunnes uusi levy valmistuu. Tiedä sitten missä kunnossa on miesten välit, että kestääkö tuo comeback miten pitkään.
KillingMachine
22.07.2007 12:21:40
Juu. Ja liput myytiin heti loppuun.

Huh, en heti olis arvannut että The Verve on niin suosittu. Mutta jos musa on niin mahtavaa kuin The Vervellä niin en ihmettele. Ja mitä tuon comebackin kestävyyden suhteen, niin sanoisin että ei tule kestämään sen enempää kuin muutkaan comebackit yleensä. Koko bändihän tais kuitenki olla Ashcroftin ohjaimissa, kun sehän on biiseistäkin tehnyt valtaosan yksin.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Stain
22.07.2007 16:56:12
Huh, en heti olis arvannut että The Verve on niin suosittu.

Arvaa onko briteissä? On. Mutta tosin ei ne syksyn keikkapaikatkaan mitään stadioneita ole.

Koko bändihän tais kuitenki olla Ashcroftin ohjaimissa, kun sehän on biiseistäkin tehnyt valtaosan yksin.

Joo, no oikeastaan lähinnä Urban Hymnsin aikoihin. Ekalla ja toisella levyllä kitaristi Nick McCaben panos musiikillisesti on huomattava.
brittipoppari
28.08.2007 19:10:13
Kyllä löytyy Verve faneja! Ashcroftilla oli upea ura Vervessä 90-luvulla ja nyt saadaan nähdä mihin vielä hänestä on. Uusi läpimurto olisi upeeta tähän nykypäivien sumuiseen rock-sceneen, mutta tuskinpa näin tulee tapahtumaan. Uusi levy on paikallaan
Stain
20.12.2007 09:59:09
Ashcroft teki sitten jotain aivan käsittämätöntä:

http://static.nme.com/images/071211 … 955_richardashcroftpapho_l10120.jpg
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)