Aihe: Snowblind : Wandering in Astral Desert
1
Demostudio
17.01.2004 22:18:20
Bändin nimi: Snowblind
Kappaleen nimi: Wandering in Astral Desert

URL: http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/Mp3/astrdes.mp3 (Mp3)

Harhailua astraaliaavikoilla.

Lisää avaruusrokkia kansalle.
Biisi tehty (jalostettu?) alle yhdessä päivässä parista levyltä löytyneestä pätkästä.
Juho L
17.01.2004 22:27:39
No niin. Ihan mukavalta kuulostaa. Intro ehkä turhan pitkä. Lyhyemmälläkin olisi selvitty. Rummuissa jokin häiritsi. Ihan kuin olisi mennyt kvantisointi reisille basarissa tai sitten kuulen omiani.

Kyllähän tämä on kappaleena ihan toimiva, kun vähän hioo ja vähän varustaa hieman muhevimmilla soundeilla.
"Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana.
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Snowblind
18.01.2004 12:35:43

Noni, nyt on korjattu versio. Hieman lyhennetty ja autogaten estelemä toinen kitara on saatu kuulumaan.
Vierivä sammal ei sämpylöity.
baron
18.01.2004 21:27:51

Noni, nyt on korjattu versio. Hieman lyhennetty ja autogaten estelemä toinen kitara on saatu kuulumaan.

Parempi
Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia.
Kitaranraiskaaja
19.01.2004 15:33:38

Ensimmäiset kaksi minuuttia saman toistoa ja loput kaksi minuuttia vähän erilaisen jutun toistoa. Ei hyvä.
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
Paranoid
19.01.2004 22:26:51
Tämähän oli räväkkä veto!
Nojoo, pyrkii nukuttamaan... (-_-)zzZZzZZzz...
HV sä.
Jormaz
20.01.2004 14:27:44
Toistaa liikaa itteään. Soundit oli hyvät paitsi kitarassa, joka oli liian ohut ja voimaton. Eipä sitä kyllä millään Fender 15W-styrkalla kovin hyvää soundia saane. Oliko kitaraa tuplattu, vois auttaa. Tohon sopis sellanen paksu kitaravalli. Tuli mieleen Michael Flatley tosta melodiasta.
Back to the 80's
Rappion Apostoli
20.01.2004 15:39:03
Mun mielestä tää on erittäin hyvä. Alku lähtee mukavan rauhallisesti liikkeelle ja osat vaihtuu todella luontevasti. Jostain rumpukompeista olisin ehkä voinut neuvotella tuossa kolmen minuutin kohdilla. Tai no, rummuthan etenee todella maukkaasti.

Mun korvaani osat eivät missään nimessä ole liian pitkät, osat kantoivat todella hyvin eteenpäin. Loppui vaan hieman arvaamattomasti. Se on oikeastaan ainoa huono puoli, olisi saanut jatkua vielä pidemmälle. Taidokas sävellys ja sovitus kaiken kaikkiaan. Tällaisena palana kiinnostavuus ei vaan ole kovin korkea.

Saundit oli oikein hyvät. Kitara mukavan kolkko ja kuului todella hyvin muiden instrumenttien seasta. Kosketinsaundit olivat mun mielestä vähän huonommat kuin kitara. Tää kuulostaa tosi hyvältä kun kuuntelee hiljaa. Bassopuolta olisi ehkä voinut hieman parantaa :P
Snowblind
20.01.2004 23:37:39

Toistaa liikaa itteään. Soundit oli hyvät paitsi kitarassa, joka oli liian ohut ja voimaton. Eipä sitä kyllä millään Fender 15W-styrkalla kovin hyvää soundia saane.

Tuo oli suoraan kitarasta koneeseen ja soundit Guitar Suite ilmaisplugarista. Tossa mikissä on vähän säätämistä vielä niin ei niin hyvältä kuulosta.

Bassopuolta olisi ehkä voinut hieman parantaa :P

Basso? :)
Rappion Apostoli
21.01.2004 15:25:04
Basso? :)

:D Niin. Se vois elävöittää tota mukavasti.
vexu
22.01.2004 02:17:32

Ei sinällään yhtään hullumpi vaikka perustuikin varsin yksinkertaisiin ideoihin ja niiden toistoihin. Kieltämättä jonkin sortin basso toisi lisää potkua mikä ei haittaisi.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Snowblind
22.01.2004 11:58:36

:D Niin. Se vois elävöittää tota mukavasti.

Niinhän se voisi :)
jannu
22.01.2004 18:43:11
Käyttämäsi kaluston perusteella päätin että en ala soundipoliittisia kommentteja jakamaan.

Intro on tosiaankin vähän turhan pitkä. Ja tää on sen tyylinen biisi että vokaaleja olisi pitänyt ehdottomasti löytyä, tai edes joku selkeämpi leadimelodia muuallekin kuin paahto-tuplabasarikohtaan.

Muuten oli kyllä paljonkin hyvää ideaa. Tuli vähän Nightwish mieleen, sillai positiivisessa mielessä. Hommaa joku daami laulamaan, niin pääsette pitkälle! :)
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Cutter
22.01.2004 21:33:48
Auts.. korvissa soi... Muuten ihan hyvä biisi, mutta en kyllä näin pitkänä raitana kuuntelis toistamiseen.. Kivat saundit siinä oli muuten, tai helvetin hyvät. saat olla sävellyksestäsi ylpeä, mutta aivan liikaa toistoa mun mieleen.. Varsinkin introssa. Ja jotenkin, kun se sama "yliäänitilutus" kuuluu koko biisin läpi, niin ei sitä jaksa kuunnella. rupee särkemään päätä. Se on kyllä hieno saundi, mutta jos se soi koko ajan taustalla taukoamatta, ei sitä kestä kuunnella. Nosta jossain osioissa matalampia saundeja enemmän esille, esim. just vaikka toi ehdotettu basso. No niin, mutta tää nyt oli taas mun mielipide.. :)
"Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano."
Spiff
23.01.2004 17:26:38
Liian lyhyt. Mun mielestä tämän tyyppisen biisin pitää kestää vähintään kymmenen minuuttia. Nyt se jäi vaan niinku junnaamaan samaa ideaa ja loppu sitte kesken. Tämmöstä vois kuunnella hiljasena taustamusiikkina aika pitkäänki. Mieleen tulee myös että biisi vois toimia introna jolleki rankemmalle itsenäisestikin toimivalle kappaleelle joka räyhähtäis suoraan tohon perään soimaan.
Mitä sitä sontaa.
Snowblind
23.01.2004 18:25:43

Liian lyhyt. Mun mielestä tämän tyyppisen biisin pitää kestää vähintään kymmenen minuuttia. Nyt se jäi vaan niinku junnaamaan samaa ideaa ja loppu sitte kesken. Tämmöstä vois kuunnella hiljasena taustamusiikkina aika pitkäänki. Mieleen tulee myös että biisi vois toimia introna jolleki rankemmalle itsenäisestikin toimivalle kappaleelle joka räyhähtäis suoraan tohon perään soimaan.

Viimeeksi oli liian pitkä ja nyt liian lyhyt ;)
NORTON
23.01.2004 18:44:24

Mun mielestäni alku on jotenkin koominen. Tässähän on vähän keskiaikainen meininki. Ei tästä kyllä mikään aavikko tule mieleen.

Ei huono. Ei silti tyyliltään juuri minun makuuni.
Anteeksi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt