KaljaMaha 23.07.2007 15:51:25 | |
---|
Pocket POD. Ei ihan keikkailuun mutta äänityksissä toimii samalla tehokkuudella kuin isoveljensä. 99€ maksoin. ... |
tuluppa 23.07.2007 19:00:43 | |
---|
Z.Vexin Fuzz factory vexterin tilasin. Saa nähä. |
Larmer 24.07.2007 01:18:22 | |
---|
Hieman tanakka yksilö |
ahvenonkala 24.07.2007 15:45:34 | |
---|
Tilasin VoxAc30CC2, tunnin soittelun jälkeen hajosi kaiku. Kun tankkia heiluttelee kuuluu jousien pauke mutta muuten onkin sitten eloton. Muutenkin oli vähän pettymys. Normal-kanava oli kyllä mukavan lämmin mutta minua haittasi ettei sille ollut säätömahdollisuuksia. Top Boost-kanava oli jopa ärsytävän terävä. Eli kuten aikamuodosta huomaatte vahvistin lähtee takaisin ja en taida takuuvaihdokkia ottaa vaan vaihtaa merkkiä. The time to kill is now... while my guitar gently weeps. |
Antti1 24.07.2007 16:14:25 (muokattu 24.07.2007 21:38:00) | |
---|
Uu jea, Boss Metal Zone! Sanokaa irvileuat mitä sanotte, mutta mättöön tämä on about paras boostipoljin ikinä vahvarin omien säröjen kaveriksi. Kun nyt vaan saisi sen ensin edelliseltä omistajalta. :D EDIT: En sitten saakaan, myi sopimuksen jälkeen nenän edestä toiselle... OSTAKAA 10U KELLUVA HUIPPURÄKKI EDULLISESTI! |
Jaz 24.07.2007 16:40:11 | |
---|
Ibanez Sa220fm tuli hankittua. Hinta/laatusuhde erinomainen ja sopii mun käteen kuin nyrkki silmään. |
Mäci 24.07.2007 16:47:06 | |
---|
Tuli vaihdettua Valve Jr. nuppi Hughes&Kettner Edition Blue 30 R:ään.Yllättävänkin hyvä vahvistin!Puhdas kanava on on oikeasti komean kuuloinen.Säröistä ei sitten kannata aivan kauheasti hurrata.Paneelin sininen hehku on hienoa... :) Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
maggot 24.07.2007 17:23:12 | |
---|
Ostin viime viikolla Ibanez USA Customin! Kuva kitarasta löytyy oma kuvasta. Noin 15 vuoden kitaraunelma toteutui viimein. Satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kitara on aivan loistava, eipä siitä muuta voi sanoa. Paras kitara minkä olen ikinä omistanut. Nyt on vain se ongelma että olisi mukava saada toinenkin USA Custom, toki eri maalauksella. Tosin se tietäisi seiskan myyntiä.. = )) "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
Geetar 24.07.2007 17:29:22 | |
---|
Pocket Pod.. Kiva apu treenaamiseen ja itsekseen jamitteluun. Muuta käyttöä en sille ihan heti keksi. Keep practising |
Numb 24.07.2007 19:12:56 | |
---|
Electro Harmonixin Nano Stone phaserin laitoin tilaukseen Uraltonelta. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Chips 24.07.2007 19:53:27 | |
---|
Electro Harmonixin Nano Stone phaserin laitoin tilaukseen Uraltonelta. Saat varmaan odottaa 3 viikkoa, tai noin ne minulle sanoi kun Muffia tilasin heiltä. Eivät pidä EHX:n pedaaleja varastossa. "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
Numb 24.07.2007 20:22:54 | |
---|
Saat varmaan odottaa 3 viikkoa, tai noin ne minulle sanoi kun Muffia tilasin heiltä. Eivät pidä EHX:n pedaaleja varastossa. Kestää sen minkä kestää. En tiedä onko koko tilauksessa oikein tolokkuva, kun Psilocybe hoitaa tuota phaserin virkaa. Mutta kun minä pidän phasereista... Ja ajattelinkin rakentaa kahteen overdriveen ja kahteen phaseriin perustuvan boardin wahilla ja delaylla maustettuna :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
FensonGibder 24.07.2007 20:41:44 | |
---|
Ostin viime viikolla Ibanez USA Customin! Kuva kitarasta löytyy oma kuvasta. Noin 15 vuoden kitaraunelma toteutui viimein. Satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kitara on aivan loistava, eipä siitä muuta voi sanoa. Paras kitara minkä olen ikinä omistanut. Nyt on vain se ongelma että olisi mukava saada toinenkin USA Custom, toki eri maalauksella. Tosin se tietäisi seiskan myyntiä.. = )) Tostahan puuttuu kahva ;-) Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Ze Kink 24.07.2007 20:48:50 | |
---|
Bad Monkey saapui tänään. Ehdin jo hieman epäillä, onko se ihan kaiken sen ylistyksen arvoinen, mutta onnekseni se oli juuri niin hyvä kuin odotinkin. Vielä pitää Laneyn kanssa testailla. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Chips 24.07.2007 21:19:26 | |
---|
Kestää sen minkä kestää. Olis pitänyt itsekin ajatella noin. Peruin tilauksen ja kävin paikallisen liikkeen kautta tilaamassa sen. Kesti kuukauden, ja hintaakin oli enemmän. "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
tommiot 24.07.2007 23:10:54 | |
---|
|
Ostin viime viikolla Ibanez USA Customin! Kuva kitarasta löytyy oma kuvasta. Noin 15 vuoden kitaraunelma toteutui viimein. Satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kitara on aivan loistava, eipä siitä muuta voi sanoa. Paras kitara minkä olen ikinä omistanut. Nyt on vain se ongelma että olisi mukava saada toinenkin USA Custom, toki eri maalauksella. Tosin se tietäisi seiskan myyntiä.. = )) Mistä te noita moridinin kanssa oikein löydätte? Mä haluun kans.. We may be humans, but were still animals |
tommiot 24.07.2007 23:31:40 | |
---|
Mistä te noita moridinin kanssa oikein löydätte? Mä haluun kans.. Ei me kerrota, me ostetaan ne kaikki. Levytukun Janne sanoi mua Mr. USA Customiksi =) |
Arabian Lauri 24.07.2007 23:36:29 (muokattu 24.07.2007 23:38:21) | |
---|
Käytetty Marshall 1933 lisäkaappi tuli taloon TSL-kombon kaveriksi. Skoben valmistusvuosi on näillä näkymin 1986 - 1989, kaiuttimen mallin perusteella. On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
Billsner 24.07.2007 23:43:22 | |
---|
Ostin tänään Ibanez RGT42DX:än. Yamaha Pasifican (ostakaa?) tilalle piti saada floikallinen kitara jossa on ruusupuuotelauta sekä kaula läpi rungon. Hyvä ostos vaikuttaisi olevan. Wrapped in plastic |