Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 562 63 64 65 66122 123 124 125 126
Dr. Muff
07.05.2007 16:13:10
Ääh, olipa tylsä veto. Slashiltä tosi heikko esitys, soundeja myöten. :/

joo niin on. ihan paska. pointti olikin siinä että mitä suurimmalla todennäköisyydellä rypistyneen tupakan slashille antoi rintataskustaan bruce willis. u know.
Olen kojootti. Älä koske.
MarkoA
07.05.2007 16:41:43
Pakko kommentoida, kun tuolla ikäänkuin aloitin tän Slash jutun tälläkertaa. En tarkoittanut kylläkään miehen soittotaitoja sinällään, taikka jotain hienoja melodian tynkiä. Vaan lähinnä sitä rosoista kunnon rock otetta jolla levy on soitettu. Ei kuulosta liian viilaltulta kuten tuohon aikaan suurin osa musasta oli. Ja tähän liittyen nimenomaan mulle ei ole yllätys että kaveri soitti nuo jutut 23 vuotiaana. Useat kitaristit on soitelleen parhaat vedot juuri aika nuorena. Silloin on ollut aikaa, intoa, kiinnostusta, jne jne soittoon. Sitten tulee menestystä ja mammonaa sekä selkääntaputtajia ja johan menee hommat suohon. Toki, ei pidä yleistää. Ei se ikä soittajaa pilaa. Joskus päinvastoin.

Appetite siis ajankohtaansa varsinainen kummajainen. Ja mulle ois kelvannut yks jos toinenkin samalla kaavalla tehty levy. Hyviä rock biisejä, soitettuna rennolla livemäisellä otteella. Tällaista menoa en myöhemmiltä GNR tuotoksilta osaa löytää.
May Your Will Be Done Dear Lord
Volcom
08.05.2007 11:18:32
Appetite oli sopivan räkäinen. Illusionit oli jo ylituotettua.
Pain is getting stronger than me
Dr. Muff
08.05.2007 12:44:50
Appetite oli sopivan räkäinen. Illusionit oli jo ylituotettua.

Mun nähdäkseni appetite vasta tuotettu on. Illusioneilla tuottajan olisi ehkä määrätietoisemmin ja lujemmalla otteella pitänyt ohjata bändiä, jolloin ehkä olisi tullut yksi tiiviimpi paketti, jolla olisi ollut yhtenäinen ilme. Nyt tuli sitten laarien pohjalta vähän sitä ja tätä, ja tota. Vai oliko puhe pelkistä soundeista?
Olen kojootti. Älä koske.
VilleO
09.05.2007 14:38:20 (muokattu 09.05.2007 14:39:51)
Snakepitin Ain't Life Grand on aivan helvetin bueno levy.

Tästä ihan samaa mieltä. Mulla kesti aika kauan että tuo levy "aukesi", mutta nykyään kuuluu ihan suosikki hard rock -albumien joukkoon. Paljon parempi levy kuin esim. Contraband, sekä biisien että laulajan puolesta.

Ja tuo on tosiaan totta että Appetite for Destruction -levyn aikoihin soolot olivat vielä etukäteen suunniteltuja, mutta sen jälkeen Slash on kyllä monien biisien kohdalla vetänyt soolot ihan hatusta. Välillä kyseinen tapa toimii mainiosti, mutta jotkut soolot kuulostavat hieman sekavilta ja sotkuisilta. Monesti näissä impro-sooloissa Slash kierrättää niitä muutamaa trademark-bendiään ja heittää sitten siihen mausteeksi jotain hammer-on pull-off tilutusta. Käy tosiaan vähän itseään toistavaksi pidemmän päälle.

Silti kyseinen herra on yksi suosikkikitaristeistani.
Lord of the strings
09.05.2007 15:17:04
Tosta vähän Slahiä Hendrixin kimpussa:
http://www.youtube.com/watch?v=S3Mm3WPw2Xs

Ei tuota vain voi soittaa Les Paulilla. Taas se huomattin.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
MarkoA
09.05.2007 16:35:54
Ja tuo on tosiaan totta että Appetite for Destruction -levyn aikoihin soolot olivat vielä etukäteen suunniteltuja, mutta sen jälkeen Slash on kyllä monien biisien kohdalla vetänyt soolot ihan hatusta.

No. Iso hattu ja isot soolot...

Monesti näissä impro-sooloissa Slash kierrättää niitä muutamaa trademark-bendiään ja heittää sitten siihen mausteeksi jotain hammer-on pull-off tilutusta

? Kuulostaa joltain matematiikalta tai kattopeltien asennukselta. Nooh.. Aivan sama.
May Your Will Be Done Dear Lord
VilleO
09.05.2007 17:24:48
No. Iso hattu ja isot soolot...

? Kuulostaa joltain matematiikalta tai kattopeltien asennukselta. Nooh.. Aivan sama.

Arvasin, että joku ei tykkää kun erittelin musiikkia siinä käytettyjen tekniikoiden mukaan. Tarkoitus ei ollut kuulostaa siltä että musa olisi mulle jotain matematiikkaa. Sitä, miltä musiikki mun korvissa kuulostaa on vain välillä aika vaikea kuvata sanallisesti.
Folcce
12.05.2007 17:21:21
En kyllä ymmärrä tota Chinese Democracyn demoversioiden kyttäilyä/latailua. Kuinka kärsimätön pitää olla ettei jaksa odottaa virallista julkaisua?
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE!
jalmarus
12.05.2007 22:14:44
En kyllä ymmärrä tota Chinese Democracyn demoversioiden kyttäilyä/latailua. Kuinka kärsimätön pitää olla ettei jaksa odottaa virallista julkaisua?

Oliks tää nyt sarkasmia. Jos ei ollu ni tiedätkö kauan tän levyn ois pitäny tulla?
No one is spared from the funeral inception
Sälski
24.07.2007 15:32:35

The original lineup of Guns N' Roses--minus lead singer Axl Rose--isrumored to be reuniting to mark the 20th anniversary of the band's seminal debut album Appetite For Destruction.

http://www.ultimate-guitar.com/news … _n_roses_to_reform_without_axl.html

!! voiks tää olla totta?? jos on ni kusen hunajaa! paitsi en usko että suomeen tulevat että saa nähä tuleeko matka englantiin...
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Ziggy Bubba
24.07.2007 15:56:44

"Whatever the Stones make when they play, we'd triple it. It'd be ridiculous not to do it. He can't be that goofy."

Steven Adler ei nähtävästi ainakaan peittele motivaationsa lähdettä mahdollista reunionia ajatellen. Tuo kaveri ei kyllä vaikuta kaikkein luotettavimmalta lähteeltä, mutta onhan tuo ihan mahdollista, mikä jottei.
You said a' what now?
slowdive
24.07.2007 16:00:01
!! voiks tää olla totta?? jos on ni kusen hunajaa! paitsi en usko että suomeen tulevat että saa nähä tuleeko matka englantiin...

Niin.. eikö tuossa ole vaan jotkut yhden illan kemut kyseessä? Siinäkin puhujana ja puuhaajana Steven Adler jonka "ura" on täysin reunionin tapahtumisen varassa. Ja senkin vähän mitä elämäänsä on seurannut, niin veikkaisin että jos moinen reunion ikinä tapahtuisi niin Steven Adler ei mukaan pääse.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
käsi
24.07.2007 18:57:26

Niin.. eikö tuossa ole vaan jotkut yhden illan kemut kyseessä? Siinäkin puhujana ja puuhaajana Steven Adler jonka "ura" on täysin reunionin tapahtumisen varassa. Ja senkin vähän mitä elämäänsä on seurannut, niin veikkaisin että jos moinen reunion ikinä tapahtuisi niin Steven Adler ei mukaan pääse.

Sehän on pitkin vuosia puhunut ilmeisesti kännissä tai kamapäissä reunioneista sun muusta. En ihan heti usko mitä adleri sanoo
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
Joees
24.07.2007 18:59:36
Sehän on pitkin vuosia puhunut ilmeisesti kännissä tai kamapäissä reunioneista sun muusta. En ihan heti usko mitä adleri sanoo

Tottahan se nytkin puhu - osittain. Perkeleesti rahaa ne tosta sais... ;-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Oi maamme juoppola synnyinmaa.
Joees
24.07.2007 19:48:52
ja ainoa joka sitä tarvittis on adler:) mjooh, no maailmassa sattuu ja taphtuu paljon ihmeellisempiäkin asioita. Ei toi mikään mahdoton ajatus ole, mutta tiedon antaja on hieman mitä sattuu.

Näimpä, heh. Kyllähän Adlerikin varmaan eläisi noilla Appetiten tuloilla vieläkin. Toki se ehkä vaatisi vähän muutosta elämäntyyliin. Mä eläisin varmasti ainakin, hoho. Tai mistä mä tiiän paljonko ne vielä siitä saa, mutta luulisin jotta varsin mainiosti.
slowdive
29.07.2007 19:07:12
The original lineup of Guns N' Roses--minus lead singer Axl Rose--isrumored to be reuniting to mark the 20th anniversary of the band's seminal debut album Appetite For Destruction.

Izzy ja Duff raahautui paikalle asti:
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=77756
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Joees
29.07.2007 20:37:18
http://img406.imageshack.us/img406/6711/scheckzv6.jpg Tuosta aiemmasta linkistä poimittua...

Voiko olla rokimpaa kuin Izzy ja ES-135? Okei, Keef ja whatever kitara...
HaloOfFlies
19.09.2007 21:02:44

Steven Adler kunnostautuu jälleen. Mies väittää että Matt Sorum ja Scott Weiland eivät päästäneet Slashia lavalle Key Clubilla tässä taannoin, koska Slash on Velvet Revolverin jäsen. No miksi sitten Duff oli lavalla, vaikka hän soittaa samassa bändissä?

"Yeah, it was great. Matt Sorum and that other guy, that singer, that Scott Weiland guy of VELVET REVOLVER that's why Slash didn't come up and play, because they kept calling him and being all upset, like, 'What are you doing here?' Like little babies, little kids. I was like, 'What the fuck? Just go have him play a couple of songs.' They were like, 'Oh, we don't want you to.' It was crazy."

Lisäksi Steven jauhaa edelleenkin siitä, että miten muut paitsi Axl haluavat alkuperäisen bändin takaisin yhteen.

"It's been wonderful because I've been talking to them a lot lately. They feel the same way I do it's just a matter of Axl wanting to, being ready to do it. But all four of us wanna do this have a nice, good reunion and play for everybody. Finish what we started doing. That's what we wanna do. And Slash and Izzy and Duff even Axl, but I Axl wants to put his record out. I don't know I can't say."

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=81073
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)