Aihe: Harry Potter ja puoliverinen prinssi (spoilereita)
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lord of the strings
21.07.2007 14:31:32
Heh. Kaikkein vittumaisin lopetus olisi 700-sivuisen päätösosan viimeisen sivun viimeinen lause "Ja Harry heräsi sängystään ja totesi että kaikki olikin ollut vain unta". :D

Oikeastihan tämän jälkeen tulee vielä kahdeksas Potter jossa Harry herää helvetin huonovointisena solukämpästään ja miettii: "Vittu mikä trippi! Olin noitakoulussa ja eivv... En enää ikinä vedä happoo"

Anteeksi.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
author
21.07.2007 14:37:27
"Vittu mikä trippi! Olin noitakoulussa ja eivv...

Tämä lause yhdistettynä avatareesi aiheutti hymyilyä.
papitsu
21.07.2007 14:39:18
Tämä lause yhdistettynä avatareesi aiheutti hymyilyä.

Melkeinpä mikä tahansa lause yhdistettynä tuohon avatariin aiheuttaa hymyilyä, parhaimmillaan kovan luokan repeilyä.

Ää.. Vielä maanantaihin asti pitää odottaa..
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
carnation
21.07.2007 15:03:45
Potter-jonoon yritettiin pommi-iskua Pakistanissa
http://www.kaleva.fi/plus/juttu669550_page0.htm
Kapane
21.07.2007 15:10:34

Uudessa Potter kirjassa kuolee Timo T.A Mikkonen ja Frederik. Suomalainen julkkis on pian uhanalainen laji.

Meitsi lähtee baariin.
Skenehuora jo 5,5 vuotta.
author
22.07.2007 13:15:39
Hittolainen.. sata sivua luettuani totesin muistavani liian vähän edellisestä kirjasta asioita, joten pitääpä lukea half blooded prince uudemman kerran ensin. Onneksi olen lukenut sen jo kerran suomeksi, niin menee nopeammin tällä kertaa.
Mufasa
22.07.2007 15:39:30
Hittolainen.. sata sivua luettuani totesin muistavani liian vähän edellisestä kirjasta asioita, joten pitääpä lukea half blooded prince uudemman kerran ensin. Onneksi olen lukenut sen jo kerran suomeksi, niin menee nopeammin tällä kertaa.

Joo mä päätin kanssa lukea sen eka toiseen kertaan ennen ku kosken tohon uuteen. Kyllä tää puoliverinen prinssikin on parempi mitä muistin.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Late_
22.07.2007 17:26:19
Noin, nyt on meikäläinen lukaissut koko Potter-saagan sitten. Hassu on fiilis, vähän niin kuin aina kun jokin loppuu... Taidan olla vähän turhan sentimentaalinen, kirjasarjahan tuo vaan :)
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
zernobyl
22.07.2007 17:28:31

Noin, nyt on meikäläinen lukaissut koko Potter-saagan sitten. Hassu on fiilis, vähän niin kuin aina kun jokin loppuu... Taidan olla vähän turhan sentimentaalinen, kirjasarjahan tuo vaan :)

Vähän samat fiilikset. Tuntuu vähän niin kuin olisi vanhalle ystävälle sanonut jäähyväiset. Noh, kyllä parin vuoden jälkeen voi taas lukea vaikkapa koko sarjan uudestaan. Mainioita kirjoja.
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
mr_b
22.07.2007 23:57:32

Hittolainen.. sata sivua luettuani totesin muistavani liian vähän edellisestä kirjasta asioita, joten pitääpä lukea half blooded prince uudemman kerran ensin.

Wikipedian tiivistelmä oli kätevä tähän. :-)

No niin, tulipa luettua. Hyvä oli.
I've been a teenager since before you were born
dipshit
23.07.2007 03:47:45
Itse saan tuon varmaan vasta huomenna kätösiini, eli silloin pitää lukaista läpi. Onneksi viimeiset osat on suht hyvässä muistissa, kun lukaisin koko kirjasarjan edelliset osat 1-6 kerralla putkeen tuossa viime kesän loppupuolella.
Lähikauppias
23.07.2007 22:43:29

No niin, onpa se viimeinenkin nyt sitten luettu. Aivan uskomattoman hyvä. Tunnekuohuissani sanoisin, että Potter-saaga on hienoin tarina jonka olen eläissäni lukenut.
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
Dacatch
23.07.2007 23:26:18
Mielestäni tuo on varsin tylsä kirja. Jotain tapahtumia kiirehdittiin turhaan ja toisaalta vellottiin turhan kauan ihan turhissa kohdissa. Loppu ratkaisu oli myös mielestäni Rowlingilta huono "pelataan varman päälle" pelkurimainen ratkaisu.
Jos jotakuta kiinnostaa Washburn N2, olisin halukas vaihtamaan sen johonkin. Pikaviestiä, jos haluat vaihtaa kitarasi, jota EI ole varustettu floikalla!
elbowski
24.07.2007 17:55:17
Onko kukaan nähny tota feeniksin kilta -leffaa? oliko hyvä? Mä oon nähny ykkösen ja kolmosen leffoina, ja se kolmosleffa oli ihan huono..

Feeniksin Kilta oli vähän läpijuostu kertomus. Se tosin mielestäni on kirjalle uskollisin osa. Aika huono elokuvana silti kyllä. Monen suusta olen kuullut että elokuva voi käydä hankalaksi ellei kirja ja tarina ole entuudestaan tuttu.
March 23rd hushed the wind, the music died
Late_
24.07.2007 23:51:34
Monen suusta olen kuullut että elokuva voi käydä hankalaksi ellei kirja ja tarina ole entuudestaan tuttu.

Kyllä, aivan taatusti. Niin haipakkaa mentiin eteenpäin, että heikompaa hirvittää. Ja tosiaan, ei ollut mikään huippufilmi tuo, ainakaan yhtään noista aikasemmista ei voita. Kyllähän tuotakin katsoi, ja varmaan DVD:nkin ostan jahka ilmestyy, mutta olisi voinut olla niin kovin paljon parempikin.
Tuomas.
26.07.2007 12:25:15
Juu, uusin leffa ei kyllä mikään älyttömän ihmeellinen ollu. Harmitti kohtausten "yhdistely" ja puuttuminen, vaikka tietoinen rajallisesta ajasta olinkin. Emma Watson sen sijaan oli kaunis, ainakin näin saman ikäluokan edustajan näkökulmasta.

Vikan kirjan just lopetin, ja tykkäsin paljon. Vähän jäi kuitenkin kumma olo että "nytkö se loppu?". Vika luku oli mielestäni loistava, ja mielenkiintoinen. Nimet hämäsi vähän ensin.
V.U.K #34?
taikakameli
26.07.2007 18:31:46
Päätösosa luettu ja oikein tyytyväinen olen, vaikka puoliksi toivoin kirjan loppuvan eri tavalla. Viimeiset luvut piti lukea kaksi kertaa.
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
Late_
26.07.2007 23:07:09
Emma Watson sen sijaan oli kaunis, ainakin näin saman ikäluokan edustajan näkökulmasta.

Kyllä, sitä hän todellakin on. -90 syntynyt taitaa neito olla, joten aika lähelle omaanikin osuu. Oiskohan mitään mahiksia? :p Ei vaan, ihan ekasta leffasta lähtien oon ajatellut, että tuo on kyllä hyvän näkönen jahka vaan hieman vanhenee.
Kikolaa
27.07.2007 00:35:12
Loppu ratkaisu oli myös mielestäni Rowlingilta huono "pelataan varman päälle" pelkurimainen ratkaisu.

Olen vähän samaa mieltä tässä, olisi se voinut olla dramaattinenkin. No, ehkä Rowling oli uskollinen faneilleen...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)