Aihe: Onko kokemusta Villa Elfvikistä Espoosta keikkapaikkana
1 2
vanhami
12.07.2007 09:29:02
Rolexin tarkkaa tahkoamista oli.

Yllättävän hyvin toimi se midikitarakin. Itseasiassa en ole koskaan nähnyt/kuullut tuollaista käytössä, vaikkakin tiedän niitä olevan olemassa.
C7
12.07.2007 11:29:24
Kai privaattitilaisuudessa tilaajallakin on sananvaltaa.
Ainaskin silloin kun mä satun olemaan tilaajana.

Näinhän mekin luultiin, mutta Villa Elfvikissä tilaajalla ei ollut minkäänlaista sananvaltaa. Illan tilaaja oli myös huuli pyöreänä, kun näki paikan, mihin meidät oli osoitettu soittamaan.... No, jos siellä on omistaja vaihtunut, niin toivon mukaan emäntäkin.
vanha, mutta elossa!
sauhusanttu
12.07.2007 13:54:38
Tänään käytiin katsomassa sulhasen kanssa tuota paikkaa ja sovittiin käytännön järjestelyistä.
Ei tarvi soittaa rappusissa vaan syvennyksessä mikä on heti siinä ulko-oven vieressä oikealla puolella, eli siinä missä on penkit seinänvieressä.

Tosiaan paikan pitopalvelun vetäjä on vaihtunut mikä on hyvä juttu sillä sulhanen kertoi hyvää juttua tosta emännästä joka paikkaa aikaisemmin hoiti, olivat käyneet siellä katsomassa paikkaa silloin kun tuo emäntä sitä hoiti ja se oli tilittänyt katkerasti sitä kuinka hänen sopimuksensa oli irtisanottu ja muutenkin tunsi itsensä kahdoin kohdelluksi.
Oli muuten sanonut tällekkin kaverille että orkesterin paikka on rappusissa.

Uuden pitäjän kanssa keskuteltaessa oli ollut ihan toinen ääni kellossa.
Ei missään nimessä bändiä rappusiin vaan sille varattuun syvennykseen.

Ihmettelen vaan miten siellä soittaneet ovat saaneet kamansa mahtumaan niihin rappusiin ei sinne ainakaan akustisia rumpuja saa mahtumaan ellei ole todella moposetti.

Miten muuten te jotka olette siellä soittaneet laitoitte kamat.

Rummut ekalle tasanteelle ?
kiipparit toiselle ?
laulaja lattialla jos on pelkkä laulaja joka ei soita mitään ?
kitaristi ja basisti sitten sinne kierreportaisiin parin askelman päähän toisistaan ?
PA kaapit mikserit laiteräkit minne ?
Welldrum
12.07.2007 14:34:37
Tänään käytiin katsomassa sulhasen kanssa tuota paikkaa ja sovittiin käytännön järjestelyistä.
Ei tarvi soittaa rappusissa vaan syvennyksessä mikä on heti siinä ulko-oven vieressä oikealla puolella, eli siinä missä on penkit seinänvieressä.

Tosiaan paikan pitopalvelun vetäjä on vaihtunut mikä on hyvä juttu sillä sulhanen kertoi hyvää juttua tosta emännästä joka paikkaa aikaisemmin hoiti, olivat käyneet siellä katsomassa paikkaa silloin kun tuo emäntä sitä hoiti ja se oli tilittänyt katkerasti sitä kuinka hänen sopimuksensa oli irtisanottu ja muutenkin tunsi itsensä kahdoin kohdelluksi.
Oli muuten sanonut tällekkin kaverille että orkesterin paikka on rappusissa.

Uuden pitäjän kanssa keskuteltaessa oli ollut ihan toinen ääni kellossa.
Ei missään nimessä bändiä rappusiin vaan sille varattuun syvennykseen.

Ihmettelen vaan miten siellä soittaneet ovat saaneet kamansa mahtumaan niihin rappusiin ei sinne ainakaan akustisia rumpuja saa mahtumaan ellei ole todella moposetti.

Miten muuten te jotka olette siellä soittaneet laitoitte kamat.

Rummut ekalle tasanteelle ?
kiipparit toiselle ?
laulaja lattialla jos on pelkkä laulaja joka ei soita mitään ?
kitaristi ja basisti sitten sinne kierreportaisiin parin askelman päähän toisistaan ?
PA kaapit mikserit laiteräkit minne ?

Rumpali portailla, muut lattialla. Näin olen ollut pari kertaa.
andrei
12.07.2007 19:49:47
Olen ollut pari kertaa siellä keikalla. Topakka emäntä oli joo.
Mahduin sähkörumpuineni ja mikserin kanssa juuri siihen portaiden levennykseen.
Ihan kivasti meni ne keikat ja hyvät sapuskat. Kitaristi ei tullut oikein juttuun tuon emännän kanssa.

Muistan kyllä! Ei sinne tikapuille soittamaan, jos ei emäntä vaihdu. Kun bestmanit ja muutkin meinas hermostua siihen nais-ihmiseen.
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
andrei
12.07.2007 19:51:22
Oli meilläkin siellä eka ja vika keikka sen emännän takia.Saatana rumpusetti portaikkoon ja kamat!Ei taatusti lähdetä uudestaan ellei järjestelyt ole muuttuneet ja tietty emäntä.

Sori!

Tähän piti vastata.
Näköjään emäntä on sitten vaihtunut.
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
Tomtom
24.07.2007 14:18:02
Katos vaan. Mullakun oli outo harhakuvitelma siitä että me oltais oltu ainoita reppanoita, jotka pakotettiin portaille!

Hyvä kuulla että meininki on tosiaan muuttunut. Meillä oli tuolloin rummut lattialla ja muut leviteltynä portaikkoon. Kyllä me sinne mahduttiin loppujenlopuksi. Kumma kyllä emäntä oli meille vallan ystävällinen mm. kun tultiin syömästä odottelemaan vedon alkua, oli takahuoneeseen katettu julmetun kokoiset ruokalautaset, joita sitten väkisin tyhjennettiin täysiin mahoihin.

E:tuohon aikaan mentiin kyllä pienellä kalustolla, 15" aktiivit, pikku combot kaikilla jne, nykyisin ei olis mitään mahkuja..
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
sauhusanttu
12.08.2007 12:08:38
No niin nyt on sitten keikka vedetty ja ihan hyvin meni.
Paikkahan on avoin kaikille kello 16 asti mutta päästiin roudaamaan ja kasaamaan kamoja jo kello 14 mikä loppupeleissä osuttautui hyväksi sillä aikaa meni taas odotettua enemmän ja hääväki saapui paikalle kello 17 ja me poistuimme 16.45 saapuaksemme taas kello 21 soittamaan.

Onneksi on tosiaan tuo pitopalvelun pitäjä vaihtunut ja ei ole mitään pahaa sanottavaa nykyisestä yrittäjästä, päinvastoin kysyi roudauksen aikana jos soittajille kelpaisi kahvi, tee ja pullat ja muutenkin meininki oli ok ja ihmetteli tämä yrittäjä sitä miksi orkesteri on laitettu soittamaan joskus niihin portaisiin ja sanoi että niin kauan kun hän tätä pitopalvelua Villa Elfvikissä hoitaa niin bändi soittaa siinä syvennyksessä missä on se takka ja penkit sivuilla eikä missään portaissa.

Joten kyllä mennään uudestaan samaan paikkaan soittamaan jos pyydetään.

PS: nyt ei ole yrittäjänä emäntä vaan isäntä.
Timi
12.08.2007 13:01:00
hienoa että on asiallinen meininki nyt.Ei tarvi tarjouspyyntöjä teilata heti.
Kylmän viileesti!
S1mppa
31.08.2007 13:42:16

Meillä oli tuolloin rummut lattialla ja muut leviteltynä portaikkoon. Kyllä me sinne mahduttiin loppujenlopuksi.

Mun kiipparit taisi olla kyllä lattialla ja toinen teistä kitaristeistä niin ikään. Basisti ja toinen kitaristi sitten siellä portaikossa :) Ihan mielenkiintoinen asetelma...
- original S1mppa -
Welldrum
31.08.2007 14:09:30
Mun kiipparit taisi olla kyllä lattialla ja toinen teistä kitaristeistä niin ikään. Basisti ja toinen kitaristi sitten siellä portaikossa :) Ihan mielenkiintoinen asetelma...

Minä olin rumpujen ja etuasteen kanssa portailla, muut lattialla.
Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä.
Tomtom
03.09.2007 14:28:56

Aika kultaa muistot!!
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Chemo
18.09.2007 12:50:51 (muokattu 18.09.2007 13:07:12)

Katos vaan. Mullakun oli outo harhakuvitelma siitä että me oltais oltu ainoita reppanoita, jotka pakotettiin portaille!

Hehe, ette joo oo olleet.... been there, done that =D

Muistaakseni ne eivät halunneet tanssia siihen kohtaan minne ne sitten kattoivat niitä pöperöitä. Se lattia siellä oli jotain museokamaa tms.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)