Silvio Dante 20.07.2007 13:53:23 | |
---|
Liekkikalvot by Miän vain. Unohdin tumupäissäni. Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!" |
Ihmepoika 20.07.2007 16:54:36 | |
---|
muusikoiden.net - soittajanretkujen oma irc-galleria. |
zehow 21.07.2007 23:30:03 (muokattu 21.07.2007 23:32:19) | |
---|
|
Kesukka 23.07.2007 09:03:52 | |
---|
Tulipas tuommoiset pelit hommattua: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=15261 Eli Yamahan HipGig Sr, Al Foster Sen verran on villin näköiset pelit, että en edes harkinnut väriksi White Marine Pearlia, jonka miellän enemmän vintage-rumpuihin sopivaksi. Jaguar pattern sopii noihin mainiosti väriksi. Ensimmäiset kokemukset rummuista ovat erittäin positiiviset. Ensimmäinen kerta meidän orkesterissa kun rumpalin kamat eivät vieneet suurinta tilaa autosta! Virvelikin oli sen verran makea peli, että taidan laittaa Genistan virvelin myyntiin. Kyllä ne ihan oikeat rummut ovat ja kaiken lisäksi hyvät sellaiset. |
jankki 23.07.2007 18:27:09 | |
---|
Omakuvassa pikainen otos juuri hankkimistani Genistoista. Show me, don`t tell me. |
Sonormies 23.07.2007 18:42:27 | |
---|
Omakuvassa pikainen otos juuri hankkimistani Genistoista. ...keleen maukas väri. Onnittelut! "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Bacchus 23.07.2007 18:45:36 | |
---|
Omakuvassa pikainen otos juuri hankkimistani Genistoista. Perhanan tyylikkäät. Rocksterin vanhatko? Anti-Matter Manifesto |
jankki 23.07.2007 18:54:07 | |
---|
Perhanan tyylikkäät. Rocksterin vanhatko? Kiitti. Juu, Rocksterin vanhat. Sain Soundstoresta niin hyvän diilin, että oli pakko tehdä kaupat. Show me, don`t tell me. |
jankki 23.07.2007 18:58:33 | |
---|
...keleen maukas väri. Onnittelut! Tattis! Vihreä on myös mun silmään hyvä väri. Tosin tykkään kyllä myös noista mun Sonorien värityksestä. Valokuva vaan antaa hiukan väärän kuvan todellisesta väristä, kun en osaa ottaa kunnon kuvia :) Show me, don`t tell me. |
Tattis! Vihreä on myös mun silmään hyvä väri. Tosin tykkään kyllä myös noista mun Sonorien värityksestä. Valokuva vaan antaa hiukan väärän kuvan todellisesta väristä, kun en osaa ottaa kunnon kuvia :) Vähän näyttää oudolta joo sun kuvissa, upea väri on ja sounditkin toimii. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
efunkelist 23.07.2007 23:34:15 | |
---|
Eli Yamahan HipGig Sr, Al Foster Kivat. Onnittelemista tästä suunnasta :) Mitäs mittoja se virppa olikaan? Oisin kyllä jonku tuollasen setin halunnu muttei ollu varoja... |
jankki 24.07.2007 01:45:35 | |
---|
Vähän näyttää oudolta joo sun kuvissa, upea väri on ja sounditkin toimii. Ai saakeli kun sullakin on hienon väriset pannut! Ei tuo sun kymppituumainen sattus oleen myytävänä?! Nimim. "varma ostaja" :) Show me, don`t tell me. |
Kesukka 24.07.2007 08:26:16 | |
---|
Kivat. Onnittelemista tästä suunnasta :) Mitäs mittoja se virppa olikaan? Oisin kyllä jonku tuollasen setin halunnu muttei ollu varoja... Virveli on mitoiltaan 13"x5". Tomit ovat 12"x6,5" ja 14"x8,5" Basari on sitten mitoiltaan 18"x22" |
Kärsänpuolikas 24.07.2007 13:04:12 | |
---|
Virveli on mitoiltaan 13"x5". Tomit ovat 12"x6,5" ja 14"x8,5" Basari on sitten mitoiltaan 18"x22" Millanen noin syvä basari on polkea? On kyllä helvetin hienot pannut. Kompaktit setit on älyttömän munakkaita. korkuinen |
Kesukka 24.07.2007 13:37:07 | |
---|
Millanen noin syvä basari on polkea? On kyllä helvetin hienot pannut. Kompaktit setit on älyttömän munakkaita. Kyllä sieltä ihan muhkea soundi lähti tulemaan. Setin eri rumpujenkin balanssi keskenään oli hyvä vaikka syvyydet ovat hieman totutunlaisesta erilaiset. Sain aika nopeasti haettua itselleni sopivan soittoasennon. Tykkään soittaa aika matalalla jakkaralla. Nyt ei tullut ongelmia ylätomin kanssa. Ludareissa laitan ylätomin virvelitelineeseen, jotta saan sen itselleni hyvään asentoon. Hihatin kanssa oli kaikista mukavinta, nyt siinä ei ole virvelin jalkoja tai muuta edessä. Sitä voi liikutella aika vapaasti eri paikkoihin. Tosi tyytyväinen olen sekä soundeihin ja siihen, että rummut vievät vähän tilaa kuljettaessa. Lisäksi minulla ei ole treenikämppää, jossa rummut olisivat kasattuna. Nyt ne eivät kotona kaapin perällä isoa tilaa vie. Vaimokin on tyytyväinen... Telineosastokin on kevyttä, joka ei ainakaan minua haittaa. Suotta esim. suorat symbaalitelineet ovat hirveän jykeviä mikäli niihin ei mitään ripustustele. Rumpukassi on kyllä sitten aika painava kun kaikki rummut ovat yhteen kassiin pakattuna. Enpä olisi enemmän perinnerumpujen ystävänä uskonut, että tämmöiset tulee joskus laitettua. Mutta hyvä näin! |
Youni 24.07.2007 18:03:48 (muokattu 24.07.2007 18:06:26) | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/26061.jpg Uudet basarinkalvot, coatedia molemmat. Elikkä Powerstroke 3 ja Ambassador, jylisee ja potkii, nyt alan olla täysin ehjän resokalvon kannalla :D . Toki basarissa on aivan eri tatsi, mutta kylläpä siihen alkaa tottua. Kalvossa on nykyisen bändini Rajan nimi, onnistui ihan hyvin. Raja: http://koti.mbnet.fi/hafol/raja Itse en soita ääninäytteissä enkä EPllä, kun en päässyt. E: Sai kyllä säätää tuon PS3:sen kanssa. Ensin homma oli niin, että kalvon toinen reuna on kireällä ja toinen ei ota edes viisteeseen kiinni, vaikka luulin hyvin painelleeni kalvoa ja kiristäneenikin. Noh, apinan raivolla kiristin ja kuului yksi iso napsaus, kun kalvo asettui kohdilleen. On ne Remot outoja. o.O "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
arse 24.07.2007 20:26:29 | |
---|
|
hollmi-5 24.07.2007 21:03:48 (muokattu 24.07.2007 21:15:09) | |
---|
Uudet basarinkalvot, coatedia molemmat. Onko nyt uudet kalvot? Voisiko laitta sitten kuvaa, kun on uutta vermettä katseltavaksi? Ostin uudet symbaalihuovat! Kuka haluaa nähdä minun uudet symbaalihuovat? Sadan kyllän jälkeen laitan jäsenkuvaukseeni hienon kuvan uusista symbaalihuovistani. Ostin myös 70-luvun Ludwigin Hercules telinesetin, 2002 Paiste Soundedge haitsuparin (mustaleima), kaksi settiä rumpupusseja (Gewa SPS), virvelistandin (Tama), tuplaspedun... Ainiin: Sonorin Sonorlite Koivusetin vuodelta 1987 ( 20" bd, 10, 12 ja 14" TT 4X14" sd ) Noista ei tule kuvaa, vaikka kivoja vermeitä ovatkin. Mutta symbaalihuovista laitan... Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 24.07.2007 21:09:58 (muokattu 24.07.2007 21:10:26) | |
---|
Onko nyt uudet kalvot? Voisiko laitta sitten kuvaa, kun on uutta vermettä katseltavaksi? Äläs nyt... Mun mielestä ainakin tuon setin ulkonäky muuttu ihan mukavasti tuon uuden basarikalvon johdosta joten ihan mukava siitä on kuva saada. Symbaalinhuopia odottaen... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
hollmi-5 24.07.2007 21:14:37 | |
---|
Tämä on Settikuvat Volume 3. Laitetaan sitten symbaalihuovat vol. 3- keskusteluun kuvia. Kuka perustaa? Soundit, piuhat ja kajarit. |